Skocz do zawartości

E90 320D - Drgania na zakręcie przy odpuszczaniu kierownicy


mrozilla

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś czasu zauważyłem, że na zakrętach (najbardziej czuć przy 70-90km/h) gdy jedziemy po łuku i wracamy do jazdy na wprost czuć jakby kierownica wracała skokowo. Przy kręceniu się na parkingu tego nie czuć, kręcąc w miejscu też nie. Bardziej czuć gdy robimy to z odpuszczonym gazem (wyhamowywanie auta silnikiem), a mniej gdy w tym czasie przyspieszamy. Zmieniłem opony na drugi komplet z wyważeniem i nic się nie zmieniło. Od kilkudziesięciu kilometrów mam zapocony przewód wspomagania ale przez ten czas nie ma jakiegokolwiek wycieku ani też nie ubyło nawet grama płynu wspomagania. Czy ktoś miał coś podobnego i znalazł rozwiązanie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem aczkolwiek u mnie dzieje się to również podczas jazdy na wprost, jakbyś wyleczył swój samochód to bardzo proszę również o wiadomość.

W poniedziałek oddaję samochód do mechanika, mam nadzieje, że coś znajdzie tym razem.


https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=374945

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na wprost czuć gdy się zrobi ruch kierownicą, gdy trzyma się ją prosto i nie kręci w żaden sposób wibracji brak. Podmieniłem raz na 17 (moje 16) i wydaje mi się, że było mniejsze bicie ale obecne 16 są wyważone, kolejny komplet opon i bez zmian. Oczywiście zamiana tył/przód nic nie daje.

Czasami kręcąc lewo/prawo manewrując po parkingu usłyszę "stuknięcie" gdzieś z układu tylko nie mam pojęcia skąd i nie mogę tego ustalić, bo nie wiem jak to wywołać, nie ma zasady ale czuję je na kierownicy. Nie regulowałem śruby od luzu na maglownicy, może ktoś miałby zdjęcie gdzie ona się znajduje i z której strony byłby lepszy dostęp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na wprost czuć gdy się zrobi ruch kierownicą, gdy trzyma się ją prosto i nie kręci w żaden sposób wibracji brak. Podmieniłem raz na 17 (moje 16) i wydaje mi się, że było mniejsze bicie ale obecne 16 są wyważone, kolejny komplet opon i bez zmian. Oczywiście zamiana tył/przód nic nie daje.

Czasami kręcąc lewo/prawo manewrując po parkingu usłyszę "stuknięcie" gdzieś z układu tylko nie mam pojęcia skąd i nie mogę tego ustalić, bo nie wiem jak to wywołać, nie ma zasady ale czuję je na kierownicy. Nie regulowałem śruby od luzu na maglownicy, może ktoś miałby zdjęcie gdzie ona się znajduje i z której strony byłby lepszy dostęp?

 


Moje piekiełko w końcu się skończyło, w moim przypadku wyj*8@n€ były tuleje reakcyjne.

Wymiana kosztowała mnie 400zł, auto jedzie jak po sznurku. Polecam sprawdzić u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.