Skocz do zawartości

e90 330xi z wydechem 335i - filtr węglowy paliwa


Brenin

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

ostatnio wpadłem na pomysł wymiany wydechu w 330xi na ten od 335i. Jak z samym montażem, wymianą wanny bagażnika, wzmocnienia zderzaka tył i mniejszymi pierdołami nie było problemu tak natrafiłem na problem z filtrem węglowym paliwa, który nie mam pojęcia gdzie zamontować i na chwilę obecną wisi zamocowany na linkach obok wydechu (obklejony osłoną termiczną) - nie jeżdżę z tym, żeby przypadkiem coś się nie stało :D


Pytanie, czy ktoś bawił się również w takie zabiegi i montował ten filtr w innym miejscu? Jeżeli tak to będę wdzięczny, jeżeli mi zdradzi gdzie i jak. Ewentualnie proszę o polecenie na terenie Wrocławia, warsztatu który mi to ładnie ogarnie.



1600755696451.jpg


P.S dobrze to teraz gada :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również mam wydech ala 335 w 330xi tyle tylko, że mam jedną puchę pośrodku robioną w XT Project i obok tej tłumika końcowego, filtr jest podwieszony na blaszce. Zobacz czy jest u Ciebie tyle miejsca na taką zabawę :D Swoją drogą jak poradziłeś sobie z osłonami termicznymi? ori 335 kupiłeś czy po prostu ich nie masz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Również mam wydech ala 335 w 330xi tyle tylko, że mam jedną puchę pośrodku robioną w XT Project i obok tej tłumika końcowego, filtr jest podwieszony na blaszce. Zobacz czy jest u Ciebie tyle miejsca na taką zabawę :D Swoją drogą jak poradziłeś sobie z osłonami termicznymi? ori 335 kupiłeś czy po prostu ich nie masz?

Na zdjeciach nie ma oslon....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kkx5

ale kolega wyraźnie napisał, że poradził sobie z duperelami a wydech jest obklejony osłoną termiczną więc możliwe, że ma informacje które pomogą mi (zapewne i nie tylko) jak sobie z nimi poradzić. Mimo, że na zdjęciach nie ma osłon... :mad2:


@aditonie

Filtr u Michała jest zamontowany prawdopodobnie w miejscu gdzie jest lewa pucha z wydechu 335 :( Ja mam po drugiej stronie zamontowany:

116015766_3563906916974642_7123862405705550528_o.jpg?_nc_cat=100&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=RCwKTNx7NPoAX_v6sAf&_nc_ht=scontent-frx5-1.xx&oh=1eb0c8fda3f1337bb3f84dedd8835cd2&oe=5F8EA03E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również mam wydech ala 335 w 330xi tyle tylko, że mam jedną puchę pośrodku robioną w XT Project i obok tej tłumika końcowego, filtr jest podwieszony na blaszce. Zobacz czy jest u Ciebie tyle miejsca na taką zabawę :D Swoją drogą jak poradziłeś sobie z osłonami termicznymi? ori 335 kupiłeś czy po prostu ich nie masz?

Nie mam osłon na wanience (jeszcze), z tego co rozmawiałem z Michal 330xd u niego nic się nie dzieje z wanienką, więc na razie ich nie montuję. Tłumi nie nagrzeją się do tego stopnia żeby stopić/zdeformować plastik z którego jest to ustrojstwo. Jeżeli będzie problem z montażem osłon z 335 to kupie matę termoizolacyjną i okleję cała wannę, chociaż nie powinno być problemu z nimi (o ile wychaczę tanio używki :D ). Na razie mam tylko kawałek osłony z alledrogo przyklejony na filtrze węglowym paliwa. - Jeździć obserwować :duh:


@RobertoFolk

nie puchy tylko filtr jest termicznie oklejony :mrgreen: . Z tego co wiem w 335 jest zamontowany po drugiej stronie, dlatego też przy wanience są uchwyty na przewody. Zastanawiam się czy przedłużenie tych przewodów i przeciągnięcie ich na drugom stronę jest możliwe. Ewentualnie montaż za wanną, pomiędzy tłumikami?

P.S pochwal się, jak u Ciebie brzmi ten wydech? :twisted:


@aditione

Przy podwójnych puchach z 335 nie ma miejsca żeby tak fajnie to zawiesić, trzeba rzeźbić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No tak ale bez oslon termicznych bedzie to tak obskurnie wygladac jak u kolegi Roberto, nadkola lataja, brak oslon bocznych, luzny zderzak itp. Ja montowalem u siebie tlumniki od 335i na calym ori komplecie i wyglada jak powinno. Przerabialem kiedys 320i pod lpg i filtr weglowy, na przewodach przeciagnelem pod belke tylna zderzaka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale bez oslon termicznych bedzie to tak obskurnie wygladac jak u kolegi Roberto, nadkola lataja, brak oslon bocznych, luzny zderzak itp. Ja montowalem u siebie tlumniki od 335i na calym ori komplecie i wyglada jak powinno. Przerabialem kiedys 320i pod lpg i filtr weglowy, na przewodach przeciagnelem pod belke tylna zderzaka.

Jakich przewodów użyłeś w tym celu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozcinasz przy filtrze te plastikowe, tak aby koncowki zostaly i przeciagasz zwyklym gumowym, tam gdzie pasuje. Ja uzywalem przewodow od lpg, ale moga byc dowolne.

Byłem w 2 warsztatach i nikt nie chcę się tego podjąć :( Może jakiś gazownik mi to prędzej ogarnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Informacja dla potomnych :D


Zbiornik zamontowałem na gumowych przewodach paliwowych zbrojonych - 3 różne: fi wewnętrzne 8mm, 14mm i 15mm wystarczy po metrze każdego. Koszt zabawy około 50-60zł.

Wcześniej uwaliłem filtr w trasie :D przejechałem jakieś 350km bez niego, nie było żadnych objawów.

Edytowane przez Brenin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Informacja dla potomnych :D


Zbiornik zamontowałem na gumowych przewodach paliwowych zbrojonych - 3 różne: fi wewnętrzne 8mm, 14mm i 15mm wystarczy po metrze każdego. Koszt zabawy około 50-60zł.

Wcześniej uwaliłem filtr w trasie :D przejechałem jakieś 350km bez niego, nie było żadnych objawów.

 

Odgrzewam kotleta. Masz może 335i lub zmieniałeś lokalizacje aby tłumik wszedł? Nigdzie nie mogę dorwać zdj lub opisu gdzie on się znajduje w 335i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj byłem na przejażdżce, chciałem zrobić zdjęcie żeby to podejrzeć, ale kompletnie nic nie widać - jeśli co tam jest to raczej pod osłoną termiczną.


Zastanawia mnie jeszcze jedno, kiedyś znajomy miał do wymiany błotnik/ćwiartkę w 335i e92 i pomimo iż parał się importem szrotu GB to stwierdził że od innego e92 nie pasuje - teraz widzę że chyba musiało chodzić o inne części niż blacharskie, skoro wydech wchodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacja dla potomnych :D


Zbiornik zamontowałem na gumowych przewodach paliwowych zbrojonych - 3 różne: fi wewnętrzne 8mm, 14mm i 15mm wystarczy po metrze każdego. Koszt zabawy około 50-60zł.

Wcześniej uwaliłem filtr w trasie :D przejechałem jakieś 350km bez niego, nie było żadnych objawów.

 

Odgrzewam kotleta. Masz może 335i lub zmieniałeś lokalizacje aby tłumik wszedł? Nigdzie nie mogę dorwać zdj lub opisu gdzie on się znajduje w 335i

 

Zmieniałem lokalizację, zamontowałem przy sankach. Domyślnie powinien być w zderzaku z lewej strony, tak jak w 335i. Będę ściągał sanki żeby wypiaskować i pomalować to zamontuje tak jak być powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ogl przewody do tej pory się sprawują? Mechanik mi mówił, że nie mogą być inne niż te z oryginału. Szukam 335i na części ale niestety nic nie ma.

Sprawują, czemu niby nie mogą być inne? Tam są odprowadzane opary paliwa, nie paliwo :) Zrobiłem już tak z 20tyś km jak nie więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.