Skocz do zawartości

Błąd 483C utrata mocy e90 320d lci 184


skrzyneczkaryzu

Rekomendowane odpowiedzi

Hej


Przypadkiem tydzień temu sprawdzałem inpa błędy i zauważyłem błąd 483C, żadna kontrolka silnika ani nic się ni nie paliło ani nie wyświetlało w idrive

Nie idzie go wyczyścić, z ciekawości parę dni później chciałem przetestować auto i wcisnąłem gaz na autostradzie i faktycznie przy 4000 na 4 biegu wyskoczył błąd silnika - utrata mocy, po czym od razu zniknął i nie zostało po nim śladu w idrive.


Po zeskanowaniu wyszło 483C 4D96 4521, po konsultacji ze znajomym mechanikiem stwierdził że to chyba turbina, ale błędy czego poza 483C się resetują, dzisiaj próbowałem powtórzyć "utratę mocy" i poza 483C nic nie ma, a pomiary maksymalne turbiny z inpy wyglądają mniej więcej tak

Ladedruck SOLL mbar 2700 IST 4200 - tu brak górnej wartości odcięcia ale od 2500 był pełny pasek (wartości na biegu jałowym 1020/1020)

Raildruck SOLL bar 1800 IST 1800 - tu dochodziło na czerwone (wartości na biegu jałowym 310/340)

Luftmasse SOLL mg/Hub X IST 1600 (wartości na biegu jałowym X/500)


Błąd z tool32 483C Ladedrucksteller


Ladedrucksteller elektrisch oder mechanisch defekt oder Übertemperatur

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen


Czyli że czujnik ciśnienia doładowania padł? Zwłaszcza że Luftmasse SOLL jest X? Czy jednak przygotowywać się na grubszą naprawę?

Czy ciśnienie doładowania rzędu 3000-4000 bo czasem aż tyle wchodziło może być z tym związane?

Edytowane przez skrzyneczkaryzu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
nastawnik moze byc juz w kiepskim stanie i moze sie przycinac w jakims zakresie. w ASO sa gotowe zestawy naprawcze tego nastawnika. podobno niedrogie. otworz maske i wlacz zaplon. jesli cos rzezi to znaczy ze nastawnik moze sie przycinac. nie musi powodowac zauwazalnej straty mocy. jak stanie na amen to tak.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciły te błędy

4D96 Abgasdrucksensor vor Turbine, Bereich I obere physikalische Grenze überschritten Testbedingungen erfüllt Fehler momentan nicht vor handen, aber bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleucht en einer warnlampe verursachen

3F00 Kurzschluss nach Plus Testbedingungen erfüllt Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer warnlampe verursachen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.