Skocz do zawartości

n47 drganie i falowanie obrotow na zimnym


Pietrzu

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent n47

Rano trzesie autem obroty faluja. Przy nizszych temp dluzej i mocniej to czuc.


Wymienione wtryski ( obecne wartosci 0.05 -0.1 0.03 0.02 )

Wymieniony lancuch

Swiece i przekaznik sprawne ( zero bledow )


Dzis zauwazylem rano jak podpialem BToola ze masa powietrza w momencie kiedy trzesie i faluja obroty jest wieksza od oczekiwanej o 150-200 jednostek. W momencie kiedy silnik zacznie sie rozgrzewac drgania i falowanie ustaje a masa powietrza oczekiwana i aktualna sa rowne



Maf sensor ? Nie wiem jakas nieszczelnosc w dolocie? Juz pomyslow mi brakuje a mechaniory rozkladaja rece. Czy moze po prostu wymienic swiece i sterownik dla swietego spokoju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.