Skocz do zawartości

e91 325d M57 drgania na siedzeniach


bogusrichter

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i Panie, we wtorek jestem umówiony u mechanika ale chyba nie zaszkodzi zapytać tutaj. Objawy, drgania przy stałej prędkości i hamowaniu silnikiem. Najbardziej wyczuwalnie powyżej 110 km/h. Przy 210 drgania mają większą częstotliwość.

Koła wyważone HUNTER, zawieszenie sprawdzone 2x na stacji diagnostycznej. Testowałem również na autostradzie czy jakieś koło widocznie nie wibruje i nic. Nie sprawdziłem jeszcze łącznika wału tylnego i podpory wału.

Amory odpadają, bo na luzie nie ma drgań.

Zawieszenie odpada.

Poduchy silnika i skrzyni raczej też, bo na postoju nie ma wyczuwalnych drgań.

Koła raczej odpadają bo są wyważone.

zawieszenie przednie i tarcze hamulcowe odpadają bo nie trzęsie kierownicą.

Półośki czy piasty czy tarcze tył odpadają, bo nie trzęsie cały czas.

Ostatnio słyszałem, że poza podporą czy łącznikiem gumowym na wale może być zapieczony krzyżak. Czy to jest rozwiązanie?

Jeśli się okaże, że te elementy będą ok to wtryski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie,

zabrałem się za temat, pojechałem do "specjalistów" w mojej miejscowości, wymienili tuleje wahacza dolnego oraz jeden wachacz tylny. Zero poprawy.


Auto dalej wibrowało tyle że już nawet przy przyspieszaniu.


Kupiłem czujnik zegarowy i postanowiłem dokładnie sam sprawdzić tarcze, max 5mm odchyłki.


Kolejny krok auto na kobyłki i jazda, wyszło na to, że jedna półoś jakby wibrowała lekko. Wziąłem ten czujnik i mierzę na jednej 2mm max a druga prawie 8mm!

Zamówiłem i wymieniłem na nieszczęście z kołami zimowymi.

Nówki na przód stare na tył.

Poprawa jest ale przy puszczaniu gazu czy jednostajnej jeździe pow 110 czuć było znów drgania.

2 noce rozmyślań i jadę do wulkanizatora, najlepsze wydane 40zł. Okazało się, że pomimo wyważenia i prostych felg opony są jakby balonowate. Więc nowe na tył a stare na przód.

Drży kiera przy 90kmh ale na siedzeniach cisza :D

Dokupię jeszcze jedne zimówki i chyba nareszcie będę cieszył się zakupem. Więc jeśli macie wibracje przy stałej prędkości to na pewno może to być półoś lub opony.

Cholera, większość ludzi których obdzwoniłem chciało wymieniać wał lub rozbierać dyfer ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.