Skocz do zawartości

[E91] 318i 129km 2006r kilka problemów w tym INPA


maniek8112

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam kilka problemów do czego zakupiłem interfejs http://allegro.pl/interfejs-bmw-e39-e46-e60-e90-usb-1996-06-inpa-pl-i4963380542.html?snapshot=MjAxOC0wMi0wOVQxMjoyMjo0Ny44NTVaO2J1eWVyO2EzNTBlOWI2OThjMWJjZDIwMDVkMmExZTQ4MjU0MjQxNDM2MjFiNGQ3YjI0MmMzOGQ3M2UxOTQ5ZmQ3YzVmNjE%3D. Mimo zdalnej pomocy ich serwisu napotykam błędy i nie mogę połączyć się z wszystkimi modułami jak na załączonych filmiachhttps://youtu.be/FKWgMfVXNdQ https://youtu.be/opzJTFIXTR8. Czasem wybija, a czasem spolszczenie nie działa, a w zasadzie to nigdzie nie działa poza menu głównym.

Czy tutaj to wina programu, czy kabla?

 

Problemy w aucie:

1. Nalot na korku oleju choć tutaj winny raczej jest poruszanie się głównie po mieście.

2. DSC - błędy, które mogę odczytać i nie znikają po skasowaniu to czujnik położenia wałka i czujnik ciśnienia, więc DSC prawdopodobnie zależne będzie od czujnika wałka i mam nadzieję, że po jego wymianie zniknie natomiast muszę się zmusić i sprawdzić cały dolot, czy czasem jakaś guma nie puszcza, ale trzeba zdjąć podszybie bo nie można dostać się do wszystkiego ''od ręki'', a temperatura na zewnątrz nie zachęca.

 

Ogólnie auto pali niewiele ponad 13l (przypominam, że porusza się niemal tylko po mieści i to na krótkich dystansach) i delikatnie falują obroty, a czasem trochę żabkuje.

Dodatkowo przez te wyskakujące błędy INPy skasowałem adaptację przepływki. Mam się tym martwić i coś z tym zrobić, czy nic się nie stanie i auto będzie jeździć jak do tej pory?

 

Dzięki z góry za pomoc i będę informował wraz z postępem naprawy ponieważ podobnych problemów jest masa, ale niewiele ludzi napisze co było nie tak i jak rozwiązali problem.

Byłbym wdzięczny za podanie kosztów i informacji, czy zlecać naprawę ''osiedlowemu'' mechanikowi, czy lepiej do ASO, a czy jest to proste i zrobię samemu. Orientacyjne ceny w ASO także mile widziany, abym wiedział na co się szykować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeżeli chcesz, aby konkretnie pomóc to podawaj kody błędów a najlepiej wklejaj błędy z inpa.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z INPA

 

http://wstaw.org/m/2018/02/19/zawieszenie.PNG

http://wstaw.org/m/2018/02/19/fargf.PNG

http://wstaw.org/m/2018/02/19/aaa.PNG

 

Jeden z błędów to czujnik wałka prawdopodobnie mimośrodkowego, lecz nie jest to tania rzecz i nie chciał bym wymieniać go na darmo bo np okaże się, że winnym był np łańcuch.

Dodatkowo przypominam, że świeci mi cały czas DSC. Auto jeździ i przyśpiesza (chyba normalnie).

 

Co najważniejsze przekopując masę wątków natknąłem się na informację odnośnie awarii czujnika wału korbowego, oraz... czujnika wału mimośrodkowego, gdzie ceny części mocno się różnią. Ważne jest także, że wymiana polega na P&P, czy trzeba coś grzebać przy komputerze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.