Skocz do zawartości

Świece E90 320i LPG


marcin910w

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Z góry przepraszam jeśli gdzieś na forum jest odpowiedź na moje pytanie, ale znalazłem tylko tematy o wymianie świec albo do innego silnika.

A teraz do rzeczy: Jakie najlepsze świece do E90 320i 150KM N46B20 z instalacją LPG. Na stronie denso podają ik20tt. Będą ok?

 

A teraz pytanie poza tematem:

Jeśli w menu w licznikach ustawię sobie światła po zapłonie (do jazdy dziennej chyba), to czemu one nie gasną po przekręceniu na postojówki? Na mijania już normalnie gasną i zapalają się xenony. U Was też xenony świecą dość słabo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece do LPG mają inny odstęp elektrod więc niech Ci je ktoś dobrze dobierze :)

Ja zamówiłem właśnie na innym forum od gościa co sprowadza Boscha Platinum Plus z elektroda środkową o średnicy 0,3mm i ustawia odstęp elektrody pod konkretne auto i paliwo. Z doświadczenia powiem że na świecach NGK silnik u mnie pracuje gorzej niż na Bosch. Oba produkty dedykowane do mojego silnika a każda ma inny odstęp i położenie elektrod. Mimo iz oba jednoelektrodowe.

 

Jak założę te nowe świeczki to napiszę jak wrażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz już wgl się nie wiem jakie świeczki kupić ;)

Czytając opinie, piszą że Bosch to już nie to samo co kiedyś i nie warto kupować. Jak to z tym jest?

piotrks86 Kiedy będziesz zakładał? W ten weekend może? Bo jestem ciekaw opini.

W internecie ogólnie piszą że w świecach irydowych, platynowych nie powinno się zmieniać przerwy, więc jak to z tym jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście się sparzyłem na NGK a Bosch jednak ciągle robi części na pierwszy montaż. Tak samo zawiodłem się na cewkach Delphi bo nowe 2 sztuki po kilku tygodniach szlak strzelił i wysłałem na reklamację.

Na świece ciągle czekam i nie wiem kiedy będą a poza tym zamontuje je dopiero jak kupię nowe pewne cewki.

Co do opini o zmianie przerwy to nie słyszałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrks86 Kiedy będziesz zakładał? W ten weekend może? Bo jestem ciekaw opini.

W internecie ogólnie piszą że w świecach irydowych, platynowych nie powinno się zmieniać przerwy, więc jak to z tym jest?

 

A więc ok kilku dni jeżdżę na nowych Bosch Platinum Plus. Elektroda plusowa cieniutka i z boku całkiem zakryta izolatorem. Elektroda minusowa z podcięciem wewnatrz. Od pierwszej jazdy już nie czułem szarpania :o Raz i tylko raz się zdarzyło, gdy auto się toczyło i z dwójki zmieniłem na jedynkę to trochę czułem bicie na sprzęgle. Na razie obserwuję bo już raz się cieszyłem z poprawy po zmianie softu i po dwóch tygodniach problem powrócił.

Cewkę mam jedną nową Bosch i trzy stare też Bosch. Nowe - wadliwe Delphi pojechały na reklamację, która została przyjęta.

 

Jakby ktoś pytał... Nie, nie jestem w żaden sposób powiązany z firmą i produktami Boscha :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

piotrks86 Kiedy będziesz zakładał? W ten weekend może? Bo jestem ciekaw opini.

W internecie ogólnie piszą że w świecach irydowych, platynowych nie powinno się zmieniać przerwy, więc jak to z tym jest?

 

A więc ok kilku dni jeżdżę na nowych Bosch Platinum Plus. Elektroda plusowa cieniutka i z boku całkiem zakryta izolatorem. Elektroda minusowa z podcięciem wewnatrz. Od pierwszej jazdy już nie czułem szarpania :o Raz i tylko raz się zdarzyło, gdy auto się toczyło i z dwójki zmieniłem na jedynkę to trochę czułem bicie na sprzęgle. Na razie obserwuję bo już raz się cieszyłem z poprawy po zmianie softu i po dwóch tygodniach problem powrócił.

Cewkę mam jedną nową Bosch i trzy stare też Bosch. Nowe - wadliwe Delphi pojechały na reklamację, która została przyjęta.

 

Jakby ktoś pytał... Nie, nie jestem w żaden sposób powiązany z firmą i produktami Boscha :)

 

Wydaje mi się, że do tego silnika oficjalnie są tylko cewki BOSCH. W N43 były i Bosch-a i w ramach akcji serwisowej Delphi (nawiasem mówiąc blisko 3-razy tańsze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

piotrks86 Kiedy będziesz zakładał? W ten weekend może? Bo jestem ciekaw opini.

W internecie ogólnie piszą że w świecach irydowych, platynowych nie powinno się zmieniać przerwy, więc jak to z tym jest?

 

A więc ok kilku dni jeżdżę na nowych Bosch Platinum Plus. Elektroda plusowa cieniutka i z boku całkiem zakryta izolatorem. Elektroda minusowa z podcięciem wewnatrz. Od pierwszej jazdy już nie czułem szarpania :o Raz i tylko raz się zdarzyło, gdy auto się toczyło i z dwójki zmieniłem na jedynkę to trochę czułem bicie na sprzęgle. Na razie obserwuję bo już raz się cieszyłem z poprawy po zmianie softu i po dwóch tygodniach problem powrócił.

Cewkę mam jedną nową Bosch i trzy stare też Bosch. Nowe - wadliwe Delphi pojechały na reklamację, która została przyjęta.


Jakby ktoś pytał... Nie, nie jestem w żaden sposób powiązany z firmą i produktami Boscha :)

 

Witam, odświeżam temat bo nie chcę zakładać specjalnie nowego i zaśmiecać.. Zbliża się u mnie wymiana świec, chciałem kupic Denso IK20TT ale teraz się zastanawiam nad tymi Bosch Platinum Plus. Ktoś ma jakieś doświadczenia z nimi? I jak z tą magiczną przerwą?? faktycznie na lpg powinna mieć te ok. 0,85mm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.