Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
W zestawie nie wystepuje zebatka ani dolny lancuch, zrobilem tego setki wiec wiem co pisze. Jesli warsztat ja wymienia, chce wiecej zarobic, to nigdy nie ulega zuzyciu. Zostawmy to, zrobil sie niezly offtopic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W czasach gdzie autodetailing jest na każdym rogu w mieście prawie to jasne tapicerki nie są straszne, pękniecia skór to pikuś, teraz naprawia się wszystko - owszem wydać trzeba na to monetę ale dla mnie takie wnętrza są o niebo lepsze, kiedyś też uważałem że czarne jest fajne bo nie widać plam - guzik prawda, teraz jasne wnętrze oddasz raz na dwa lata na kapitalne czyszczenie za parę stówek i masz piękne auto.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, kupuję swoję swoje pierwsze bmw e90. Znalazłem takie dwa modele, dość blisko mnie, wyglądają w porządku?


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmwe902010rsedanbdb-stanzapraszam-ID6Dujx0.html#6c1019b522

https://www.facebook.com/groups/1877722255786386/permalink/3650537668504827/ (wstawię zdjęcia i opis inaczej jeżeli nie jesteście w grupie, w co wątpię :))

Do tej oferty posiadam nr VIN: WBAPN11090A254902


Najbardziej interesuje mnie wersja druga w automacie, jeśli wszystko jest z nim okej to pojechałbym na dniach sprawdzić model na żywo.


Dzięki za pomoc i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam przymierzam się do bmw e90, szukam po internecie kosztów napraw itp. W końcu postanowiłem zajrzeć tutaj do weteranów bmw.

moje pytanie brzmi następująco:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-330i-218ps-skora-navi-alu-20-full-opcja-serwis-ID6DsDNf.html

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-5-218km-m-pakiet-xenon-skora-klima-nawi-serwis-ID6Du5Sg.html?fbclid=IwAR2ltq57OWlTz7eTv21LEVaRtNhUdMNVkrFHbWdKeX8rY_zZwL8FcFSEI_c


Czy w granicach 30 tysięcy zł i w okolicach roczników które wysłałem jest możliwość kupna przedlifta z benzyna 3.0/2.5 ? Czy te samochody które wysłałem to będą trupy?

Proszę bez hejtu, wiem że bawary potrafią chodzić po 20 i po 50 tysięcy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy to raczej też 325i ale z nowszym silnikiem 3,0 N53B30 z bezpośrednim wtryskiem 218 KM i 270 Nm

Drugi klasyczne N52B25 wolnossący -250 Nm , ale 2006 rok może mieć wadliwe tłoki i wysoki pobór oleju (co ciężko sprawdzić).


Dwa różne silniki , każdy ma swoje wady i zalety , poczytaj opinie , jest ich mnóstwo i są niejednoznaczne .

Pierwszy może mieć nagar w cylindrze , padnięte wtryskiwacze i pompę wysokociśnieniową paliwa ale będzie ekonomiczniejszy .

Drugi wadliwe tłoki i problem z olejem ale to klasyk .

Dobre wyposażenie i cena . Jak dla mnie oba warte obejrzenia i blisko siebie . Zwoleń i Radom to ojczyzna BMW (na dobre i złe) .

O budzie się nie wypowiadam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, szukam e90/e91 z 2.0 d n47. Niedaleko mnie stoi e91, które facet dostał w rozliczeniu za golfa GTI wiec zbyt wiele o nim nie powie, podobno przy przebiegu ok 200 tys. Km zmieniany był rozrząd. Ktoś coś wie i tym e91? Może przewijało się przez forum

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2010r-lift-18-automat-ID6Dtvdf.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z takiego że oryginalnie były zwykłe halogeny. Ktoś chciał xenon, ale na oryginalny za drogo. Więc jest chińczyk. W każdym razie to co jest teraz nie dopuszcza go do ruchu po polskich drogach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Oglądałem kilka E92 z silnikiem benzynowym 2.5 218KM z automatyczną skrzynią biegów. Przy trzech wartych uwagi autach, którymi się przejechałem, skrzynie biegów w trybie manualnej zmiany potrafiły szarpnąć przy zmianie na przykład z 2 na 3 i z 3 na 4. Na rozgrzanym i na nierozgrzanym aucie objaw był taki sam. Jedno auto mniej szarpało, drugie bardziej. Przy pozycji na D skrzynie zmieniały biegi płynnie. Sam jeżdżę automatem i w E38 nawet na zimnym silniku przy manualnej zmianie biegów wszystko odbywa się płynnie. Wiem że na co dzień nie jeździ się na tym trybie, ale czy to jest początkowy objaw zużycia w tych skrzyniach montowanych w E92? Czy skrzynie montowane w E90/E91/E92 tak się zachowują w trybie manualnym?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Oglądałem kilka E92 z silnikiem benzynowym 2.5 218KM z automatyczną skrzynią biegów. Przy trzech wartych uwagi autach, którymi się przejechałem, skrzynie biegów w trybie manualnej zmiany potrafiły szarpnąć przy zmianie na przykład z 2 na 3 i z 3 na 4. Na rozgrzanym i na nierozgrzanym aucie objaw był taki sam. Jedno auto mniej szarpało, drugie bardziej. Przy pozycji na D skrzynie zmieniały biegi płynnie. Sam jeżdżę automatem i w E38 nawet na zimnym silniku przy manualnej zmianie biegów wszystko odbywa się płynnie. Wiem że na co dzień nie jeździ się na tym trybie, ale czy to jest początkowy objaw zużycia w tych skrzyniach montowanych w E92? Czy skrzynie montowane w E90/E91/E92 tak się zachowują w trybie manualnym?

 


Tak one poszarpują chyba trochę na DS i w manualnym . W moim i przy 100 tys przebiegu tak poszarpywała i teraz ponad 200 tys i tak samo . Wymiana oleju nic nie zmieniła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.