Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Chłopie dostajesz zdjęcia, więc ocenia kolega i każdy z forum po zdjęciach. Nie dorabiaj sobie teorii, odcienie się różnią i koniec kropka - czy to dobrze czy źle zostaw dla siebie, nikt nic nie pisał.

Dokladnie.

 

internetowi fachowcy zza monitora oceniający lakier :mad2: :mad2:

Nie jestesmy internetowi. W branzy od wielu lat wiec to co dla ciebie nie widoczne, my widzimy od razu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Mam pytanie, bo zamierzam kupić e92. Czy szyby w przednich drzwiach (coupe) zawsze chodzą tak luźno. Tzn. wiecie, jak się je chwyci to powiedzmy 1 cm w prawo i w lewo, tzn. do zewnątrz i do wewnątrz samochodu?

Nie wiem czy luźno ale trochę chodzą. Mają prawo, jednak ramek nie ma, a jest to kawał szyby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na pierwsze pytanie tu masz odpowiedź --> https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=112815 Na drugie pytanie też pewnie znajdziesz odpowiedź, tylko trzeba chcieć poszukać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Szukam trójki z silnikiem N52B25.

Jak można podczas oględzin auta przed zakupem sprawdzić czy bierze znaczne ilości oleju? Zakładam, że do 2l / 10000km jest dopuszczalne.

Znaczny osad na końcówce tłumika? Analiza spalin?

 

Nie lepiej n52b28 lub b30 ??? Problem z głowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam trójki z silnikiem N52B25.

Jak można podczas oględzin auta przed zakupem sprawdzić czy bierze znaczne ilości oleju? Zakładam, że do 2l / 10000km jest dopuszczalne.

Znaczny osad na końcówce tłumika? Analiza spalin?

 

Nie lepiej n52b28 lub b30 ??? Problem z głowy...

 

Nie chcę auta z USA i nie chcę wersji 3,0 218KM z bezpośrednim wtryskiem (padające wtryski).

Pozostaje mi 2,5 215KM na pośrednim (może wpadnie LPG jak auto spodoba mi się i zostanie na dłużej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,


W dalszym Ciągu jestem na etapie szukania E93.

Wpadła taka sztuka ze stanów.Co myślicie? warte obejrzenia?

Może trochę duży przebieg ale jest podobno w oryginalnym lakierze.Wymienione zostały drzwi pasażera i malowany był tylko tylni zderzak.Ogólnie samochód po gradobiciu.Tak twierdzi właściciel.


Link do ogłoszenia i Vin


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e93-335i-306km-logic7-automat-lopatki-wiatrolap-zamiana-ID6CsSqP.html#8fa19888d5


WBAWL7C59AP476223


Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam trójki z silnikiem N52B25.

Jak można podczas oględzin auta przed zakupem sprawdzić czy bierze znaczne ilości oleju? Zakładam, że do 2l / 10000km jest dopuszczalne.

Znaczny osad na końcówce tłumika? Analiza spalin?

 

Nie lepiej n52b28 lub b30 ??? Problem z głowy...

 

Nie chcę auta z USA i nie chcę wersji 3,0 218KM z bezpośrednim wtryskiem (padające wtryski).

Pozostaje mi 2,5 215KM na pośrednim (może wpadnie LPG jak auto spodoba mi się i zostanie na dłużej).

 

Masz n52b30 czyli wersja europejska 3.0 258 km na mpi, która nie ma problemu z braniem oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Może trochę duży przebieg ale jest podobno w oryginalnym lakierze.Wymienione zostały drzwi pasażera i malowany był tylko tylni zderzak.Ogólnie samochód po gradobiciu.Tak twierdzi właściciel.
https://en.bidfax.info/bmw/335/1808631-bmw-335-i-2010-black-30l-6-vin-wbawl7c59ap476223.html
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Może trochę duży przebieg ale jest podobno w oryginalnym lakierze.Wymienione zostały drzwi pasażera i malowany był tylko tylni zderzak.Ogólnie samochód po gradobiciu.Tak twierdzi właściciel.
https://en.bidfax.info/bmw/335/1808631-bmw-335-i-2010-black-30l-6-vin-wbawl7c59ap476223.html

 

Ciekawe, 3600 USD za taką furkę. Nawet jeśli z transportem i opłatami wyszłoby ok. 6000 USD to niezła cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trochę duży przebieg ale jest podobno w oryginalnym lakierze.Wymienione zostały drzwi pasażera i malowany był tylko tylni zderzak.Ogólnie samochód po gradobiciu.Tak twierdzi właściciel.
https://en.bidfax.info/bmw/335/1808631-bmw-335-i-2010-black-30l-6-vin-wbawl7c59ap476223.html

 

Ciekawe, 3600 USD za taką furkę. Nawet jeśli z transportem i opłatami wyszłoby ok. 6000 USD to niezła cena.

 


Cena dobra chociaż uszkodzeń tak naprawde było trochę małe ale wszędzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ciekawe, 3600 USD za taką furkę. Nawet jeśli z transportem i opłatami wyszłoby ok. 6000 USD to niezła cena.

Sprowadzenie i opłaty za takie auto to ok. 20 tys. PLN. Plus naprawa i wychodzi niewiele mniej niż cena z otomoto, zależnie od tego czy cokolwiek inwestował ale widzę że nawet przekodować na PL się nie chciało.

W przypadku E90 przedliftów już się raczej nie opłaca ciągnąć, tylko mocniejsze polifty.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.