Skocz do zawartości

e90 LCI aktywne zagłówki - błąd


Bronx_l

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy w e90 po lifcie standardem wyposażenia były aktywne zagłówki?

 

Sprawa wygląda tak: auto po dzwonie, odpalone poduszki przód - wymienione oczywiście na oryginały, do tego napinacze + klema pirotechniczna. Jednakże pozostał błąd aktywnych zagłówków, lecz z tego co sprawdzam nie mam ich w wyposażeniu dodatkowym.

W ASO z tego co widzę dostępne są zestawy naprawcze takich zagłówków:

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/52_3487-zaglowek-cak-przedni/i51866#part03

 

Gdzie w ogóle znajduje się ten ładunek?

 

Z góry dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Ładunek znajduje się w zestawie naprawczym, który montuje się w zagłówku. Trzeba rozebrać zagłówek, sprytnie naciągnąć sprężynę, zamontować ładunek i poskładać zagłówek.

Cena zestawu 240,00 zł 52109176091

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Kreatywność kluczem do sukcesu :idea:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Jako że przeszukałem zachodnie fora i info nie znalazłem. Zapytam tu.

Panowie czy da sie wizualnie rozpoznać wystrzelony zagłówek aktywny bez jego roznierania/demontażu poszycia z gąbką? Czy wygląda on tak?

931663a6c320.jpg

 

Chociaż podejrzewam że da się go cofnąć do pozycji wyjściowej bez wymiany ładunku i wtedy trzeba rezystora szukać. Ewentualnie sprawdzić czy nie wykodowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A więc.

Ja, mądry Łukasz...

 

Zmieniając tapicerkę zauważyłem że dynda mi kabelek z zagłówka

 

Mówie, co on, elektryczny? - Wysuwa się po zapłonie? Hm, sprawdzę.

 

 

No i pod 12V go podłączyłem (poza autem).

 

 

KABUM.

 

 

No.

 

 

Musiałem odpróć kawałek skóry, wyjąć właśnie sprężyne, lekko pokombinować i złożyłem. Bo po co mam wymieniać ładunek jak nie mam gdzie podpiąć (stare fotele nie miały tego 'udogodnienia".

 

Czy zagłówki są jakkolwiek regulowane?

Stare materiałowe były regulowane - tj. kąt, oprócz wysokości.

Czy te aktywne tez sa czy juz nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.