Skocz do zawartości

JB4 - zbior pytan nowego uzytkownika BMW


Pseudo

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

 

Jestem nowym uzytkownikiem BMW 335i Cabrio ze skrzynia automatyczna.

 

Poczytalem troche ze do tych silnikow mozna zakupic modul JB4 tu:

http://www.burgertuning.com/jb4_pnp_BMW_performance_tuner.html

za ok 500$

 

Moje pytania:

 

- czy to bedzie wspolpracowalo z moim autem ?

- czy montaz jest bezinwazyjny tzn czy moge go usunac przy sprzedazy bez sladu ?

- czy montaz do serii (mechanicznie) ma sens ?

- czy przy uzywaniu tego trzeba tankowac cos wiecej niz 95 ?

 

Dzieki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- tak

- tak

- co masz na myśli?

- może być 95, zupełnie ok.

 

dodam ze rocznik 2012 jezeli to cos zmienia

 

co do 3 rozumiem ze bez zmian mechanicznych tez dodaje te ok 80 KM na poszczegolnych programach?

 

w Polsce mozna to gdzies kupic czy tylko na tej stronce co podalem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Jest jakaś firma która w pl sprzedaje jb gdzieś w mazowieckim, miałem dwa auta z kupiona od nich.tzw świnka. Obsługuje się to z kierownicy tzn przyciskami glosnosci wybiera się mapy czy coś w ten desen.

 

Ogólnie lepiej zrobić indywidualna mapę moim zdaniem

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak auto jest z 2011 roku to jest specjalnie dla n55 jb4.

paliwo wymagane lepsze najlepiej 98 w górę

wg. mnie warto kupić jb4 niż robić indywidualną mapę z tego względu, że w każdej chwili można wyłączyć chipa.

Jak do tej pory jestem bardzo zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak auto jest z 2011 roku to jest specjalnie dla n55 jb4.

paliwo wymagane lepsze najlepiej 98 w górę

wg. mnie warto kupić jb4 niż robić indywidualną mapę z tego względu, że w każdej chwili można wyłączyć chipa.

Jak do tej pory jestem bardzo zadowolony :)

 

auto z 2012

jak sprawdzic ktory model kupic z usa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć siedem ostatnich znaków z VIN na stronę:

 

http://realoem.com/bmw/select.do

 

po naciśnięciu szukaj, w ostatniej kolumnie masz wersję silnika.

 

Mam nowego Cobb'a do sprzedania do silnika N54.

 

viewtopic.php?p=1658562#p1658562

 

Według mnie lepsza opcja niż JB4, w szczególności dla Cabrio,

gdzie z powodu ciężaru zawsze będzie ustępował pozostałym wersjom modelu.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć siedem ostatnich znaków z VIN na stronę:

 

http://realoem.com/bmw/select.do

 

po naciśnięciu szukaj, w ostatniej kolumnie masz wersję silnika.

 

Mam nowego Cobb'a do sprzedania do silnika N54.

 

viewtopic.php?p=1658562#p1658562

 

Według mnie lepsza opcja niż JB4, w szczególności dla Cabrio,

gdzie z powodu ciężaru zawsze będzie ustępował pozostałym wersjom modelu.

 

dzieki sprawdzilem po vinie i u mnie jest n55

niestety nie ma jb4 stage 3 dla n55 :( i co tu zrobic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć siedem ostatnich znaków z VIN na stronę:

 

http://realoem.com/bmw/select.do

 

po naciśnięciu szukaj, w ostatniej kolumnie masz wersję silnika.

 

Mam nowego Cobb'a do sprzedania do silnika N54.

 

viewtopic.php?p=1658562#p1658562

 

Według mnie lepsza opcja niż JB4, w szczególności dla Cabrio,

gdzie z powodu ciężaru zawsze będzie ustępował pozostałym wersjom modelu.

 

a czemu lepszy Cobb od jb4 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cobb jest przynajmniej tak samo dobry jak JB4

zbiera bdb opinie w DE

http://www.e90-forum.de/e90-e91-e92-e93-motor-getriebe-auspuff/31309-cobb-accessport-flash.html?highlight=cobb

bralbym to co mialbym okazje kupic

ps- masz auto na ktore mam ochote- e93 335i N55 :wink:

 

 

czy ja dobrze rozumiem ?

kupuje to, zmieniam program i moge to odlaczyc ? czy musi byc caly czas podlaczone ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze rozumiesz, możesz to odłączyć, mapę masz cały czas zmodyfikowaną, aż do odinstalowania (wtedy do tej czynności znów musisz podłączyć Cobba, do OBD).

De-instalując wracasz do serii.

Cobb nie powoduje zakłóceń przy diagnozie skanerami w przeciwieństwie do JB*, jest banalny w obsłudze, instalacji i de-instalacji.

(dla porównania JB* wpinasz w wiązkę idącą do ECU przy samym sterowniku, instalacja jak i de-instalacja jest więc trochę bardziej skomplikowana i czasochłonna)

Dobrze całą ideę (i dlaczego Cobb a nie JB*) opisuje duce74 w podlinkowanym temacie z linku, który zamieściłem wcześniej.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

to moze ja sie dolacze bo tez mam taki nazwijmy "problem"

 

mam e92 335xi r2012 n55 i nie wiem co bedzie lepsze

cobb ,jb4: http://allegro.pl/burger-tuning-chip-bmw-335i-n55-e90-e91-e92-120km-i4100023200.html czy moze, sama mapa np w kreatormocy

 

gosc z kreatora powiedzial ze strojony program jest o niebo lepszy niz te box bo ustawia sie tam mase wiecej rzeczy, do kazde samochodu indywidualnie czego w tych przystawkach nie zrobie (nie wiem czy mowi prawde)

 

no ale polowa jutuba jezdzi na jb4 czyli cos musi w tym tez byc

 

a znow cobb to tez chyba trzeba mapy najpierw porobic(zaplacic) do swojego samochodu, a dopiero potem mozna je zmieniac. tak zrozumialem

 

....prosze o podpowiedz jesli ktos ma rozeznianie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Ci powie tuner, który z tego żyje? Proste, "najlepiej zrobić u mnie".

 

A co do COBB'a, to masz tam mapy o różnych charakterystykach, do wyboru, do koloru. Ja u siebie mam w sumie 6 możliwości 3 mapy i 2 różne wybory charakterystyki zachowania pedału gazu, liniową lub nie liniową :).

 

Tu masz opis do swojego silnika ze wzorcowymi charakterystykami:

http://www.cobbtuning.com/BMW-N55-Accessport-p/ap-bmw-002.htm

 

Tak więc za COBB'a musisz zapłacić, to oczywiste, ale na tym możesz poprzestać. Kolega 335i wspomniał, że można napisać na COBB'a swoją mapę, pod swój silnik, ale nie wiem czy ktoś to robi w PL, a z drugiej strony patrząc na moje wyniki na hamowni, przynajmniej dla mnie, jest to zupełnie niepotrzebne. Galeria w linku na dole, strona nr 2.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

połowa YT jeździ na jb4, tyle że ta połowa to w zdecydowanej większości USA :8) ...dlaczego?

między innymi dlatego że części zamienne kupuje się u nich za grosze,kupuje sobie taki kolo

JB4, najlepiej jeszcze Stage 3...pakuje tam mase dodatkowych modów,badź i nie,tak czy siak

pozarzyna Beme a po roku czy dwóch opyla fure jakiemuś nastolatkowi a ten dokłada do niej więcej :mad2:

i w taki sposób próbuje się uratować zniszczony już przez Chinoli amerykański przemysł części samochodowych :cool2:

 

według mnie remap to najlepsza i optymalna opcja...ładujesz dobry IC i jest MOC :diabel_faja:

Back to the roots...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swobodnie możesz zrobić remap i w każdym momencie gdy chcesz sprzedać,wracasz

do ustawień ori,bez historii zmian ustawień fabrycznych komputera...a box...powerboxy

konfiguruja sie i spamietuja ustawienia pierwszego użytkownika...w przypadku następnych

jest przeważnie [BAD] :duh:

powerboxów się raczej nie sprzedaje,je się wyrzuca,chyba że ktoś kupi fure z flakiem

w środku...kosztują tam grosze :roll:

Back to the roots...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie. chciałbym wybrać najlepszą opcje dla mnie

to znaczy najwiekszy przyrost mocy (tak mysle do ok 400hp) ale połączony z jakims bezpieczenstwem chociazby dla skrzyni i silnika

 

bo z wlasnego doswiadczenia wiem ze po zrobionym na pałe czipie moze np skrzynia sie rozsypac, (co juz mialem w 330cd -po tygodniu od chipa)

 

chodzi mi o to czy w tym jb4 i cobbie przestawia mi sie praca skrzyni, czy tylko sie mapy zmieniają a skrzynia zostaje taka sama

oczywiscie mam automat jednosprzeglowy

 

aa i chyba w tym cobie to malo mocy drzemie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.