Skocz do zawartości

CHIPTUNING BMW 318D 320D 330D ProfiStrojenie DPFoff PROMOCJA


TC

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 622
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...
ile wam się udało zrobić najwiecej ze 177koni bez DPF ?

 

Hej , 269KM i 551Nm :cool2:

IMG5107JP_qsxpnxe.jpg

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatem 220km 450Nm to takie rozsądne maximum :)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każde bmw edc17 robimy obecnie po obd2

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na seryjnych wtryskach 250KM by nie było zadymy za autem

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na seryjnych wtryskach 250KM by nie było zadymy za autem

U was można zrobić hybrydę ? gdzieś kiedyś widziałem, że chyba robicie, ale nie jestem pewien na 100%.

i jakie +- koszta?

te ok 250km to z dpfem ?


ps. i wtryski od czego wkładać, żeby coś lepiej uzyskać 25d?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Jestem w trakcie przeróbek w moim N47 177 koni.

Przeprowadzone zostaną następujące zabiegi:

1.Koło kompresji turbosprężarki zostanie zmienione ze standardowego 38,4x51mm na odlewane 41x51mm (średnica łopatek wewnętrznych większa o 2,6mm + rozwiercenie muszli)

2. Zmiana intercoolera na ori BMW performance, wymiary jak ten z 335D.


Do tej pory na standardowej turbinie i intercoolerze, dpf off, egr off miałem ustawione max 1.8bara doładowania, wychodziło ok 210koni i 440Nm.


Po zmontowaniu wszystkiego będę jechał na zmianę programu.


Jak myślicie jakie bezpieczne ciśnienie doładowanie będzie można ustawić i na ile mocy można liczyć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej , 177KM n47 można zrobić tak

IMG5107JP_qsswhxw.jpg

:cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj są już chyba grubsze mody, podejrzewam, że wpadły wtryski od 535d i szyna rail 2000bar :wink: .


U mnie na razie będzie najprostsza hybryda, minimalnie większy wirnik koła kompresji i intercooler performance.

Zależy mi na bezpiecznym setupie.

Myślicie, że uda się osiągnąć 240 koni i 500Nm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Tutaj są już chyba grubsze mody, podejrzewam, że wpadły wtryski od 535d i szyna rail 2000bar :wink: .


U mnie na razie będzie najprostsza hybryda, minimalnie większy wirnik koła kompresji i intercooler performance.

Zależy mi na bezpiecznym setupie.

Myślicie, że uda się osiągnąć 240 koni i 500Nm ?

 

Na takiej hybrydzie jak piszesz i wtryskach elektro z b47 2000bar , e87 118d można zrobić tak :D

CCI201909_qsaxpwe.jpg

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wynik na prawdę zacny :).

Mój N47 przy dawce wtrysku max 75mg i doładowaniu 1.85 bara wypluwa na razie skromne 211ps i 436Nm, zero dymu.

Planuję pojechać na korektę i zwiększyć dawkę do 80mg i doładowanie na 1.88 bara.

Mam nadzieję, że to wystarczy na bezdymne 230ps i 480Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Witam


Jako oficjalny partner BMW KLUB POLSKA chcielibyśmy zaoferować pańtwu profesjonalną usługe chiptuningu. Jako że przerobiliśmy setki BMW z tego forum możemy zapewnić Was o bardzo dużym doświadczeniu w strojeniu silników z tego koncernu.


CENNIK - Chiptuning z Hamownią


Cena za sterownik EDC16 2.0D : 900zł – 50zł rabatu na paliwo = 850zł

Cena za sterownik EDC16 3.0D : 1000zł – 50zł rabatu na paliwo = 950zł


Cena za sterownik EDC17 : 1100zł – 50zł rabatu na paliwo = 1050zł


Usunięcie elektroniczne DPF - 700zł

Usunięcie elektroniczne zaworu EGR - 300zł


CHIPTUNING + DPF OFF (EDC16) = 900zł+700zł= 1600zł - 400zł rabatu = 1200zł !!!

CHIPTUNING + DPF OFF (EDC17) = 1100zł+700zł= 1800zł - 400zł rabatu = 1400zł !!!


Jeżeli zdecydujecie się Państwo na zestaw CHIP + DPF otrzymujecie usunięcie elektroniczne zaworu EGR CAŁKOWICIE ZA DARMO !


By uzyskać zniżkę należy wspomnieć o promocji BKP.


Przypominamy cena obejmuje : diagnostykę samochodu na hamowni, pomiar serii, pomiary modyfikacji - czyli KOMPLETNE STROJENIE INDYWIDUALNE


Sprawdź nasze opinie na FACEBOOK : http://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE

 


Czy TC ma jakiś aktualny cennik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Pytanie dotyczy mojej 318d o mocy 143 KM którą jeździ moja lepsza połowa. Skarży się że auto jest za mało elastyczne. Obecnie ma 216 tys. km przebiegu w automacie. Chcę podnieść moc i moment w firmie „Jetronik” z Wrocławia. Cena to 1300 zł za usługę. Podnoszą do ok 185 KM i 380 NM. Sprawdzanie na hamowni przed i po zabiegu. Czas około 2.5-3 h. Gdzie bym się we Wrocławiu nie pytał cena i czas ta sama. Jedynie niektórzy informują że wzrost będzie oscylował wokół 170 KM.

Opłaca się ? Nigdy nie chipowałem auta. Co Wy o tym sądzicie.

Czy po chipie będzie czuć większą różnice ? Spalanie wzrośnie ? Liczę na dalszą bezproblemową eksploatacje autka :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 2 tygodnie później...
Też się na to zdecydowałem. Wyszło 178 KM i 385 Nm. Tydzień wcześniej zmieniłem olej w skrzyni biegów i filtr paliwa. Skrzynia pracuje dużo delikatniej. Auto dużo bardziej dynamiczne. Czy spalanie spadło - nie wiem. Ale jestem zadowolony. Mnie kosztowało to chyba 1300 zł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam, uprzedzam, że przeczytałem wszystkie posty w tym wątku. Nie ukrywam, że nigdy nie chipowałem auta. Właściwie te e91 to moja pierwsza beemka w której chce trochę się pobawić.

e91 320d 2007 N47 163km, 263kkm, w 99% pewny przebiegu, powie mi ktoś jaka jest różnica jest chipowania z dpf i bez niego. Powiem od razu, że w zeszłym roku był on czyszczony. Czy jest sens go wywalać? I czy taka wgl potrzeba?

Poza tym auto ma swoje lata.

Czy warto bawić się w chipowanie? Może lepiej jakiś power box?

Nie ukrywam, że chciałbym aby auto było bardziej dynamiczne, ale nie kosztem jego wytrzymałości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...


Witam


Jako oficjalny partner BMW KLUB POLSKA chcielibyśmy zaoferować pańtwu profesjonalną usługe chiptuningu. Jako że przerobiliśmy setki BMW z tego forum możemy zapewnić Was o bardzo dużym doświadczeniu w strojeniu silników z tego koncernu.


CENNIK - Chiptuning z Hamownią


Cena za sterownik EDC16 2.0D : 900zł – 50zł rabatu na paliwo = 850zł

Cena za sterownik EDC16 3.0D : 1000zł – 50zł rabatu na paliwo = 950zł


Cena za sterownik EDC17 : 1100zł – 50zł rabatu na paliwo = 1050zł


Usunięcie elektroniczne DPF - 700zł

Usunięcie elektroniczne zaworu EGR - 300zł


CHIPTUNING + DPF OFF (EDC16) = 900zł+700zł= 1600zł - 400zł rabatu = 1200zł !!!

CHIPTUNING + DPF OFF (EDC17) = 1100zł+700zł= 1800zł - 400zł rabatu = 1400zł !!!


Jeżeli zdecydujecie się Państwo na zestaw CHIP + DPF otrzymujecie usunięcie elektroniczne zaworu EGR CAŁKOWICIE ZA DARMO !


By uzyskać zniżkę należy wspomnieć o promocji BKP.


Przypominamy cena obejmuje : diagnostykę samochodu na hamowni, pomiar serii, pomiary modyfikacji - czyli KOMPLETNE STROJENIE INDYWIDUALNE


Sprawdź nasze opinie na FACEBOOK : http://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE

 


Czy TC ma jakiś aktualny cennik?

 

Właśnie są ceny jakieś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.