Skocz do zawartości

Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów


charlesw

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wlasnie EGR byl zmieniany na nowy oryginalny. Gdzies wyczytalem, ze blad tkwil w przewodzie doladowujacym

Błąd sugeruje nieszczelność w dolocie. W jakim stanie masz filtr powietrza?

Sorry, ze po takim czasie, ale pochlonelo mnie... Dalej walcze z tym bledem 4933. Drugi zniknal po sprawdzeniu szczelnosci ukladu ( niby wszystko gra ). Filtr w dobrym stanie. Wymienialem juz czujnik cisnienia spalin zwrotnych na nowy Denzo ( czesto to bylo przyczyna ), ale po tygodniu blad znow wybilo ( przed wymiana codziennie ). Dzis odbieram auto po czyszczeniu kolektora i jakiejs tam rurki AGR co idzie z kolektora do EGR, ale juz teraz mechanik mowil, ze nie byla zabita tylko solidnie brudna, tak wiec znajac moje szczescie to pewnie dalej nie bedzie to przyczyna. Juz powoli zalamuje rece, bo to kolejny mechanik i juz 750zl wywalone, a blad jak byl tak jest...

W razie jakby komuś się miało przydać w przyszłości to informuję, że zaczął się 3 tydzień po wyczyszczeniu tej rurki AGR ( kolektora jednak nie wyczyscił, co się okazało przy wymianie świec i wywaleniu klap wirowych ) błąd nie wyskakuje i auto jeździ poprawnie. Tak więc wygląda na to, że to było przyczyna tego błędu 4933. Na pewno tańszą opcją jest zacząć od wyczyszczenia tej rurki, niż wymiany czujnika cieśnienia spalin. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Brak odpowiedzi can z EGS

 

Mam rozumieć że to coś od skrzyni jak poczytałem

Nigdzie nie mogę znaleźć że moje e91 w automacie ma ten moduł EGS

Już dłuższy czas mi nie świeci co prawda podświetlanie "D - DRIVE" ale dopiero dostałem ten błąd ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Od pewnego czasu po podłączeniu auta pod komputer sypie mi błędami związanymi z magistrala K-CAN. Najlepsze jest to, że fizycznie nie ma żadnych objawów wszystko działa jak należy.

Komputer między innymi pokazuje brak komunikacji z ASB lub problem z K-CAN w modułach jbbf, cid itd. Wygląda to tak:


cNjSbX3.jpg

mcFFH22.jpg


Błędy kasują się bez problemu i powracają dopiero kiedy przejadę się kilka kilometrów.


Ktoś może był w podobnej sytuacji? lub wie jak zacząć diagnozę w tym przypadku? Za wszelkie wskazówki będę wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, mam problem z E90 318I 129KM 2006, przebieg 185,000, jakiś czas temu w serwisie wymieniłem silniczek Valvetronica. Po 2 tygodniach od wymiany pojawiło się szarpanie samochodu przy obrotach od 2200-3000, błąd jaki wyskakiwał to wypadanie zapłonu na 3 cylindrze(mrugający check engine). Tydzień temu po nocnym postoju szarpanie ustało, ale znacząco straciło na mocy, na autostradzie przy większej prędkości wyskoczyły następujące błędy INPA: 2A6B, 2A59, 2A61.

Proszę o pomoc w diagnozie problemu ponieważ w mojej okolicy nie ma dobrych mechaników i obawiam się że jeśli oddam auto do serwisu to znów zostanie wymieniony silniczek vvt, a problem dalej pozostanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Mam ogromny problem a zarazem prośbę o pomoc w diagnozie usterki w moim bmw e91 320i.

Sprawa wyglada następującą; podczas jazdy wywaliło błędy cc-id 24, 26, 29 i 35. Samochód wkreca sie tylko do 1,5 tys obrotów. Po skasowaniu błędów inpą przez jakis czas byl spokój. Jednak znowu pojawiły się te same błędy więc samochód zaprowadziłem do Niezależnego Serwisu Bmw. W warsztacie tym auto spędziło miesiąc. Wymieniono pedał gazu i przepustnice, bez efektów. Mechanik stwierdził że sprawdził również wiązke i że jest ona w porządku. Powiedział ze jedyne co wg niego mozna zrobic to wymienić sterownik silnika lub właśnie wiązke. Podobno bmw miało akcje serwisowa wiazek tylko w innym silniku. Niestety w warsztacie owym trwa remont i samochod moge postawić dopiero za miesiąc.

Co radzicie?

INPA:

qDbJif.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, mam takie błędy co jakiś czas, 2ED1 i 2ECD, wyczytałem że to coś z alternatorem. Czego się mogę spodziewać niebawem? póki co działa i ładuje jak trzeba. E92 n43 z strat/stop, akumulator roczny oryginalny BMW, częste trasy, naładowany zawsze jest.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Panowie , i ja mam problem z autem


Błedy to :

DME/DDE 3F30 E1 i drugi 4477 44

nastepne to 9C54 61 i E714 62


http://www.fotosik.pl/zdjecie/15e722b514c07586

http://www.fotosik.pl/zdjecie/29969032f352690b


Po wykasowaniu błędów chciałem skasować historie i następne błędy


http://www.fotosik.pl/zdjecie/618dbe9d2d47e14a

http://www.fotosik.pl/zdjecie/370b19ff0443c7fd

Edytowane przez kiloscar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.