Skocz do zawartości

Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów


charlesw

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Jak czujnik jest nie sprawny to czyszczenie nic nie da. Odepnij wtyczkę od czujnika na uruchomionym silniku i potem sprawdź czy pojawi się jakiś nowy błąd czy będą te same.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pojawiają mi się ostatnio błędy:

P115C

C01f

C0B22

C0933

C047B

Czasem po jakimś czasie kontrolka błędu silnika sama znika.

Wymieniłem EGR na nowy. Założyłem nowy filtr powietrza (Filtron). Wymieniłem odmę bo była nie szczelna. Wykasowałem błędy i znowu się pojawiły.

Prosił bym o pomoc, jakieś sugestie co jeszcze można by było sprawdzić/zrobić, oraz rozkodowanie powyższych błędów.

Z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema !

Mam taki oto problem z BMW E93 silnik N53b30 rocznik 2007. Problem pojawił się z rana przy odpaleniu samochodu. Wcześniej żadnych objawów ani nic, śmigała jak należy. Mianowicie, samochód odpala normalnie, jednak trzyma bardzo niskie obroty, tryb awaryjny 50km/h, na licznikach pomarańczowa kontrolka silnika, dziwny zapach spalin, wykresy jakie udało mi się odczytać i błędy jak widać. Miał ktoś już podobną sytuacje?

643828062_qsnhpnq.jpg

BLADjpg_qsnhpep.jpg

BLAD2jpg_qsnhper.jpg

blad-4jpg_qsnhpwh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

e90 318i 129km przedlift

Ostatnio wyskoczyły mi dwa błędy - P1100, P1101 oraz P2CA2, P2CA3.

Mechanik z miejsca powiedział, że do wymiany przepływomierz oraz sonda lambda. Ktoś z was miał ten przypadek? Rzeczywiście muszę szukać nowych części czy niektóre wystarczy przeczyścić?

W którym miejscu znajduje się przepływomierz? W obudowie filtra powietrza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dłuższego czasu pali mi się błąd Check engin , silnik n46 150 Km LPG , ubytku w mocy nie ma , żadnych innych problemów też nie , oprócz bijącego w oczy checka, problemem jest najprawdopodobniej sonda ale prosił bym o opinię kogoś kto się bardziej zna , błędy odczytałem w inpie dwa razy raz odrazu później skasowalem i przejechałem około 2km i znowu wywaliło checka, za pierwszym razem błędy 2CA8 P0036 2CA2 2C71 P0140 a po przejechaniu 2km 2CA8 P0036 2CA3 2A59 2CA2, zdarzają mu się nieraz przymulenia podczas przyspieszania, tzn nie przyspiesza jednostajnie , bez różnicy czy benzyna czy lpg ale z tego co wiem to te sondy mogą być tego przyczyną, choć prosił bym o opinię i co wymieniać, co najlepiej kupić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Wlasnie EGR byl zmieniany na nowy oryginalny. Gdzies wyczytalem, ze blad tkwil w przewodzie doladowujacym

Błąd sugeruje nieszczelność w dolocie. W jakim stanie masz filtr powietrza?

W pt odebralem auto od mechanika. Mowi, ze spr wszystkie opcje mechaniczne- szczelnosc, przewody, itd- i nie ma pojecia, gdzie tkwi problem. Dzis przy odpaleniu silnika po ok godzinie przerwy w jezdzeniu znow wybilo ten blad i ponownie spadek mocy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

Mam problem ze swoją E90, wyskoczył mi błąd z komunikatem: Engine Fault Reduced Power, podjechałem na komputer i wydrukowało mi 4 błędy, gość je usunął i powiedział że może to być pozostałość po poprzednim właścicielu, dzisiaj błąd się pojawił znowu.

Kod błędu CC ID 29, mam też wydruk z komputera i pytanie czy miał ktoś coś podobnego, wydaje mi się też że słychać dziwny dziwek, czasem przy uruchamianiu pojawia się czerwona kontrolka oleju.

https://www57.zippyshare.com/v/hLGZtCdR/file.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Bardzo proszę o pomoc w interpretacji błędów:

s0085 komunikacja niemożliwa z układ przeciwposlizgowy dsc

S0098 brak możliwości komunikacji z elektroniczny sterownik pompy paliwa


Błędów nie da się skasować gdyby nie komputer to bym się nie zorientował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie EGR byl zmieniany na nowy oryginalny. Gdzies wyczytalem, ze blad tkwil w przewodzie doladowujacym

Błąd sugeruje nieszczelność w dolocie. W jakim stanie masz filtr powietrza?

Sorry, ze po takim czasie, ale pochlonelo mnie... Dalej walcze z tym bledem 4933. Drugi zniknal po sprawdzeniu szczelnosci ukladu ( niby wszystko gra ). Filtr w dobrym stanie. Wymienialem juz czujnik cisnienia spalin zwrotnych na nowy Denzo ( czesto to bylo przyczyna ), ale po tygodniu blad znow wybilo ( przed wymiana codziennie ). Dzis odbieram auto po czyszczeniu kolektora i jakiejs tam rurki AGR co idzie z kolektora do EGR, ale juz teraz mechanik mowil, ze nie byla zabita tylko solidnie brudna, tak wiec znajac moje szczescie to pewnie dalej nie bedzie to przyczyna. Juz powoli zalamuje rece, bo to kolejny mechanik i juz 750zl wywalone, a blad jak byl tak jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.