Skocz do zawartości

utrata gwarancji - chip


AO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chcialbym sie podzielic (dla zainteresowanych) jak "utracilem" gwarancje przez "chip"...

pojechalem do ASO, z umowiona naprawa :wink: , przed naprawa musiala byc jazda probna bo "komp" nie diagnozowal w 100% choroby, na jezdzie wyszlo, ze auto jedzie jak szatan (bo musi, jak ma tekie paramtery), kierowca ASO powiedzial, ze jest "modyfikacja", ja mowie, ze auto jedzie dobrze i zawsze jezdzilo dobrze :mrgreen: a naprawa ma byc czegos innego z czym przyjechalem...wczesniej troche "podpadlem" wiec sprawdzaja wszystko na "mody" i nic nie moga znalezc za wyjatkiem tego, ze auto "gna" jak oszalale... do tego momentu bylo OK ale przyszedl "Szef", ktoremu wczesniej slusznie "nabrudzilem" i powiedzial, ze on znajdzie...wyslali caly soft auta do centrali w Monachium a tam jest nowy "centralny lekarz", Niemcy po 2h odpowiedzieli, ze jest nowy program, nie wiedza jednak jak to Polak zrobil :mrgreen: (wg nich jest to niemozliwe) ale ma nie oryginalny program :mrgreen: i tak zakonczyla sie moja europejska gwarancja :mad2:

ale

Tunner z racji tego, ze sie zaklinal, ze nie ma szans (bo wczesniej nie bylo) na wykrycie oprogramowania powiedzial, ze koszty ewentualnych "napraw gwarancyjnych" wezmie na siebie :cool2: w poniedzialek mam otrzymac oficjalne pismo, jak otrzymam (w co nie watpie, ludzie o naprawde wielkiej motoryzacyjnej wiedzy :cool2: i kulturze :cool2: ) to z przyjemnoscia poinformuje, ze w Polsce sa tez takie osoby/firmy o ktorych mowi sie tylko w superlatywach...

 

wniosek/i:

1) obecnie kazdy chip ASO Monachium jest w stanie wykryc, tylko nie wiedza jak to mozna zrobic :mrgreen: :cool2: ,

2) ASO Polska nie ma takiej mozliwosci :cry2: ,

3) jak sewisujesz :cool2: i masz racje :cool2: wbrew opini ASO, racje, ktora dodatkowo udowodnisz (i ASO musi powiedziec sorry) to w przyszlosci zawsze bedzie staralo Ci sie dowalic - jak miales taka sytuacje to zmien ASO :mrgreen: :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No przykro mi stary.

 

Fajnie się zachował tuner wielki respect ! Choć przyznam że trochę prze cwaniakował ze swoją pewnością co do wykrycia.

 

dla przykładu powiem że krakowski Vtech który nie jest tu bardzo lubiany w samochodach z gwarancją zgrywa fabryczny

soft i przed udaniem się do ASO wgrywa go a potem z powrotem chipa za darmochę

 

Łączę się w bólu

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy od salonu i marki.Poprzednie auto mojej luby to był seat leon 2.0TDI nówka sztuka z salonu.Przy kupnie sprzedawca sam zaproponował,że można zrobić program podnoszący parametry,zdecydowałem się na to i leon zyskał mocy i miał 180KM.Gwarancja nadal była.Wydaje mi się,że trafiłeś na wyjątkowych upierdliwców,bo mój znajomy np w A6 3.0TDI walnął chipa i nic nikt mu nigdy w salonie na temat gwarancji nie powiedział.Znam wiele takich przypadków,że auto na gwarancji miało chipa,ale żeby przez to ktoś faktycznie ją utracił to pierwsze słysze.Aczkolwiek jasna sprawa,że jest to ingerencja której być nie powinno i za to gwarancje stracić można,ale tak jak pisałem wyżej: straszne upierdliwce!
Kubica GO!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wgrasz stary program to nie przywróca gwarancji?

no niesty nie, poniewaz gwarancje cofnelo juz BMW AG a BMW Polska jest o szczebel nizej...

No przykro mi stary.

 

Fajnie się zachował tuner wielki respect ! Choć przyznam że trochę prze cwaniakował ze swoją pewnością co do wykrycia.

 

dla przykładu powiem że krakowski Vtech który nie jest tu bardzo lubiany w samochodach z gwarancją zgrywa fabryczny

soft i przed udaniem się do ASO wgrywa go a potem z powrotem chipa za darmochę

 

Łączę się w bólu

Niemirad

tuner jak na chilwe obecna OK, nawet wiecej niz OK :cool2: , a co do "cwaniakowania" to jest podobno 1. przypadkek w W-wie aby BMW Polska (chyba mocno wczesniej podpadlem) wyslalo soft do sprawdzenia w centrali (powienienem dostac medal chociaz z kartofla :mrgreen: ), program do weryfikacji softow w Monachium podobno dziala od kilku miesiecy i nawet nie wszyscy z ASO Polska wiedza, ze cos takiego istnieje :mad2: ,natomiast co do wgrywania starego softu na miejsce nowego to jak pisalem wczesniej nalezy kasowac dodatkowo licznik wgrywan bo inaczej nawet nasze ASO po glebszym badaniu otrzymuje wynik pracy "magika"...a co V-TECHU to bylem tez u nich z zapytaniem o nowy soft: probwali przez gniazdo: nic :mad2: , probwali przez komp: nic :mad2: , rozebrali kom-zdemontowali po bolach plyte aby podlaczyc sie od spodu: nic :mad2: , pracownik po 3h walki powiedzial: ...niech pan zadzwoni za 1/2 roku, moze cos juz wiecej bedziemy mogli zrobic :mrgreen: , moze....

To zależy od salonu i marki.Poprzednie auto mojej luby to był seat leon 2.0TDI nówka sztuka z salonu.Przy kupnie sprzedawca sam zaproponował,że można zrobić program podnoszący parametry,zdecydowałem się na to i leon zyskał mocy i miał 180KM.Gwarancja nadal była.Wydaje mi się,że trafiłeś na wyjątkowych upierdliwców,bo mój znajomy np w A6 3.0TDI walnął chipa i nic nikt mu nigdy w salonie na temat gwarancji nie powiedział.Znam wiele takich przypadków,że auto na gwarancji miało chipa,ale żeby przez to ktoś faktycznie ją utracił to pierwsze słysze.Aczkolwiek jasna sprawa,że jest to ingerencja której być nie powinno i za to gwarancje stracić można,ale tak jak pisałem wyżej: straszne upierdliwce!

tak, m.in. Seat ma oficjalnie podpisana umowe z V-techem :cool2: niektore VW/AUDI takze, w BMW nazywa sie to POWER KIT ale z racji, ze sie troche "interesuje" dla mnie to KIT :mrgreen:

AO mozesz napisac co bylo powodem wizyty w ASO, co bylo do naprawy?

 

A moze jak widziales ze beda problemy, lepiej bylo wziasc samochod od nich, i pojechac do innego ASO, tam gdzie nie miales wczesniejszych "akcji" :wink:

problem byl z dzialaniem kontroli trakcji ale tylko w przypadku "wolnej" jazdy a nie jazdy z wykorzystaniem "chipa"... co do zmiany ASO to byl moj najwiekszy blad :mad2: , myslalem, ze zrobilem im dobrze dajac wczesniej "upomnienie" a oni beda za to wdzieczni, byli wdzieczni az za bardzo :mrgreen: :mrgreen: w skorcie "na biednego nie trafilo" i "madry Polak po szkodzie" ale z racji tego, ze ASO kolejny raz bardzo sie staralo "udupic" moje auto, zmienie ASO, stare bedzie mialo tylko/az satysfakcje a z staysfakcji zdecydowanie gorzej sie zyje niz z zostawionych $ klienta...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tuner jak na chilwe obecna OK, nawet wiecej niz OK :cool2: , a co do "cwaniakowania" to jest podobno 1. przypadkek w W-wie aby BMW Polska (chyba mocno wczesniej podpadlem) wyslalo soft do sprawdzenia w centrali (powienienem dostac medal chociaz z kartofla :mrgreen: ), program do weryfikacji softow w Monachium podobno dziala od kilku miesiecy i nawet nie wszyscy z ASO Polska wiedza, ze cos takiego istnieje :mad2: ,natomiast co do wgrywania starego softu na miejsce nowego to jak pisalem wczesniej nalezy kasowac dodatkowo licznik wgrywan bo inaczej nawet nasze ASO po glebszym badaniu otrzymuje wynik pracy "magika"...a co V-TECHU to bylem tez u nich z zapytaniem o nowy soft: probwali przez gniazdo: nic :mad2: , probwali przez komp: nic :mad2: , rozebrali kom-zdemontowali po bolach plyte aby podlaczyc sie od spodu: nic :mad2: , pracownik po 3h walki powiedzial: ...niech pan zadzwoni za 1/2 roku, moze cos juz wiecej bedziemy mogli zrobic :mrgreen: , moze....

 

Ja robiłem chip w Vtech-u całkiem nie dawno (robili mi przez obd) i podobno już wszystko mogą zrobić , ale teraz to już po ptakach

 

Pozdrawiam

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, szczerze współczuję, ostatnio też miałem przygodę z chipem, zaproponowano mi chipa u jednego z dealerów BMW w Warszawie, po umówieniu się i dojechaniu na miejsce, poczekaliśmy za zewnątrz z pracownikiem na człowieka który to robi. Przyjechał punktualnie i wjechaliśmy autem za szlaban serwisu, tak "żeby nikt nie widział" Po 5 minutach program był gotowy a ja byłem lżejszy o 2500PLN brutto - fakturę wystawiał tamten człowiek a nie ASO BMW. Samochód po programie zmienił się nie do opisania jednakże wystąpił irytujący problem. pomiędzy obrotami 1800 - 2200 na piątym i szóstym biegu przy mocnym przyspieszaniu auto dostawało jakby drgań = według mnie zasysało za dużo powietrza. Zadzwoniłem do człowieka który to robił, zaproponował że wgra mi nowy program. Po jego wgraniu - (na marginesie wgrywał mi go na parkingu skody gdzie tego dnia robił dla warszawskiego dealera 3 programy) samochód stracił porywczość i cała frajda z posiadania chipa zniknęła. Kilkaset metrów od umówionego miejsca mieści się Master's Tuning, więc po zmianie programu podjechałem do nich aby sprawdzić moc i... 246 koni a moment 476 - w serii 231 koni i 500Nm. Ponownie zadzwoniłem do pana od "tuningu" w związku z moim niezadowoleniem przywrócił mi oryginalny soft i oddał pieniądze. Po wgraniu softu skasował liczbe wgrań. Na moje pytanie co do gwarancji po programie odpowiedział wie Pan po chipie jakby była jakaś poważniejsza usterka to należało by przywrócić stary program i skasować liczbę wgrań... :mad2:

Reasumując chip w ASO to lipa, po pierwsze jest to tylko program bez strojenia auta na hamowni na dodatek robiony przez "byle kogo". Renomowani tunerzy są nachodzeni przez właścicieli, kierowników ASO - jednak sa dla nich za drodzy i programy robią ludzie o marnym pojęciu. Po drugie gwarancji nie ma a umowę "gentelman's agreement" można sobie w razie ewentualnej usterki ..... wsadzić.... pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AO napisz otwarcie co to za strucle. Oby nikt z naszego forum do "ssakow" nie trafil
AO , napisz proszę, w którym ASO Cię tak potraktowali.

nie to jest moj przypadek i moja ocena ASO, nie chce robic im anty reklamy, ogolnie sa dobrzy :cool2: ,chcialem aby byli jeszcze lepsi dlatego staralem sie im pomoc ale wyszlo troche to slabo dla mnie :cry2: a ze wiedzieli, ze mozna wyslac program do Monachium znaczy, ze maja wieksza wiedze od innych ASO :mrgreen:

Ja robiłem chip w Vtech-u całkiem nie dawno (robili mi przez obd) i podobno już wszystko mogą zrobić , ale teraz to już po ptakach..Niemirad

dla M57 (231KM, 500Nm) moga zrobic wszystko, dla mojego N57(245KM, 540Nm)-EDC17 w dniu 16-05-2010 przez OBD nie mogli nawet polaczyc sie z kompem, komp jest 5 gniazdowy (wczesniejsze do 2009 byly 3 gniazdowe) i tutaj po wyjeciu kompa przez zlaczki widzieli juz soft ale nie mogli zrobic zadnej zminay, rozkrecili wiec komp (ponad 2h) aby podlaczyc sie bezposrednio do plyty, na spodzie plyty jest "mikro" komputerowe zlacze ale zabezpieczenia, ktore byly spowodowaly, ze jedynie co mogli zrobic to zgrac ori soft o wgraniu zadnego nowego softu nie moglo byc mowy...zakonczylo sie tak jak pisalem: niech Pan zadzwoni za 1/2 roku :mrgreen: ale na stronie www mowia/pisza mozemy wszystko :cool2: :cool2:, przez telefon tez mowili:. niech Pan jedzie do nas, zrobimy :mrgreen: :mrgreen: sila reklamy, 120d i 320d robilem przez V-tech ale teraz widze, ze sa firmy, ktore robia standardy :mrgreen: i firmy, ktore robia hobby/dla zamilowania dla motoryzacji, gdzie zadowolenie z wyniku jest wazniesze od kasy :cool2: ...

Reasumując chip w ASO to lipa, po pierwsze jest to tylko program bez strojenia auta na hamowni na dodatek robiony przez "byle kogo". Renomowani tunerzy są nachodzeni przez właścicieli, kierowników ASO - jednak sa dla nich za drodzy i programy robią ludzie o marnym pojęciu. Po drugie gwarancji nie ma a umowę "gentelman's agreement" można sobie w razie ewentualnej usterki ..... wsadzić.... pozdrawiam

:cool2: :cool2: w koncu mowisz/piszesz/masz wiedza taka jaka jest na prawde :cool2: :cool2: BMW POWER KIT = KIT zrobiony przez Henka ...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miales problem z kontrola trakcji to spodziewali sie najgorszego, czyli padnietego DSC Unitu a to kosztowaloby ich 7 tys pln, wiec poszli ostro.

Tak czy inaczej moglbys napisac co to za ASO aby inni czytajacy wiedzieli, gdzie tak trzepia auta.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu (bodaj przed zrobieniem przez Ciebie chipa ) czytałem, że BMW dostało nakaz robić nagonkę na sprawdzanie samochodów pod względem chipa. Z tego co czytałem wówczas, w Wawie odebrali już gware kilku osobom. Niestety ale tacy tjunerzy o jakich pisał kolega arnold powodują takie akcje serwisowe. Dlaczego? Gość zrobił soft bez sprawdzenia na hamowni i sumą sumaru obstawiam, że tak dokoksił w parametry, aż 2masa lub wał tłukł się podczas przyspiesznia miedzy 1800-2200. Takie coś miały e46 330d, gdy przedobrzyło się z wirusem dając coś blisko pod 600Nm wprowadzając wał w wibracje. Później klienci przyjeżdzają i z żalem: panie, cos tu sie tłucze! auto nowe a do dupy z takim wozem!... :wink:

Bmw może dostarczyć wirusa od swojego firmowego tunera, sch....coś tam :mrgreen: Znowu powtarzam, wirusa robi się u ludzi z hamownią oraz mających wiedzę do tego!

 

Pan Marek kolejny raz udowodnił swoją klasę. Ogarnia temat nawet gdy inni nie wiedzą jak dobrać się do auta i jest człowiekiem uczyciwym!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zrobiony remap u siebie w 3-ce ale nie stresuję się zbytnio z powodu nieaktualnej już gwarancji. Zastanawiam się nad zestrojeniem X5-ki , prawdopodobnie przed każdym serwisem i tak wgrywałbym stary soft na wszelki wypadek, ale czy ingerencja w komputer zostawia ślad możliwy do wykrycia w trakcie standardowej wymiany oleju , przeglądu ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan Marek kolejny raz udowodnił swoją klasę. Ogarnia temat nawet gdy inni nie wiedzą jak dobrać się do auta i jest człowiekiem uczyciwym!

jako o "fachowcu" od chipu nie slyszelm o lepszym (chyba, ze jego wspolnik P.Krzys :mrgreen: ) :cool2: o dalszym aspekcie "uczciwosci" wypowiem sie w poniedzialek/wtorek jak otrzymam pisemna wersje co do ustnych ustalen :mrgreen:

\Zastanawiam się nad zestrojeniem X5-ki , prawdopodobnie przed każdym serwisem i tak wgrywałbym stary soft na wszelki wypadek, ale czy ingerencja w komputer zostawia ślad możliwy do wykrycia w trakcie standardowej wymiany oleju , przeglądu ?

Pozdrawiam

jak bedziesz wgrywal ori soft i przy tym kasowal liczbe wgrywan to ASO moze Ci... nawet jak wysla soft do sprawdzenia na ksiezyc...natomaist jezdzic do tunera, przed kazda wizyta w ASO :duh: :duh: a jak bedziesz w innym miescie/kraju i cos sie zepsuje to wczesniej tez nalezaloby aby wpadl tunner z laptopem i troche pogmeral :mrgreen: chyba gra nie warta swieczki, albo wgrywasz program i masz auto o "Twoich parametrach" ale jestes swiadomy, ze gwarancja moze przepasc i jest szansa na szybsze zuzycie auta (w koncu ma troche wieksze parametry) albo jezdzisz seria i myslisz, ze Twoje auto jest bezpieczne :mrgreen: :mrgreen: ja z racji tego, ze juz pare nowych aut "dlubalem" to zawsze wychodzilem z zalozenia, ze moze byc "bach" :!: :!: teraz wyszla troche inna sytuacja poniewaz Tunner przed i przy zabiegu oficjalnie poinformowal mnie, ze soft jest nie do wykrycia :mad2: :mad2: gdyby tego nie mowil, utrate gwarancji przyjalbym "na klate" i tyle ....pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3) jak sewisujesz :cool2: i masz racje :cool2: wbrew opini ASO, racje, ktora dodatkowo udowodnisz (i ASO musi powiedziec sorry) to w przyszlosci zawsze bedzie staralo Ci sie dowalic - jak miales taka sytuacje to zmien ASO :mrgreen: :mrgreen:

...troche sie rozpedzilem :mrgreen: :mrgreen: to co napisalem nie dotyczy ASO SUBARU, konkretnie ASO SUBARU KOPER W-WA :cool2: :cool2: tam jest odwrotnie ale moze dlatego, ze wszystkie sporne sprawy przechodza przez glownego szefa/wlasciciela, ktory oprocz b.duzej wiedzy teoretycznej/praktycznej o budowie aut ma wiedze/doswiadczenie kierowcy wyscigowego... (w koncu byl kiedys mistrzem Polski :cool2: )...taka mala dygresja, pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej moglbys napisac co to za ASO aby inni czytajacy wiedzieli, gdzie tak trzepia auta.

 

tak nie ma co robic tajemnicy: Bawaria Motors ul. Czerniakowska W-wa, (imho) sa lepsi od wczesniejszego ASO :duh: ale:

1) wymiana cieknacej dyszy od spryskiwacza w E91 (standard w E9x) - po 30min. informacja zrobilismy :cool2: , naprawa dla sympatycznego klienta gratis :cool2: , jade do domu zalewam i jutro w garazu powodz - wyjasnienie, naprawe (czyli nic) ASO robilo na pustym zbiorniku i cisnienie bylo tak mamle, ze nie wypychalo "gumki" :mrgreen: :mrgreen: ,

2) standard przeglad: wymiana, sprawdzenie, wpisy w ksiazce: kola sparwdzone, cisnienie sprawdzone, kola wymyte - jade na drugi dzien do wulkanizatora zrobic przekadke (przod/tyl) a tam glebokosc bieznika w zimowkach 2mm (norma min 4,5mm), tak az starte sa punkty pomiarowe :mrgreen: :mrgreen: ,

3) badanie zbieznosci: zrobione na profi maszynie ale do komputera zostalo wpisane jako wyjsciowe do pomiarow auto o innych parametrach :mrgreen: :mrgreen: cale szczescie, ze BMW nie serwisuje np. traktorow,

4) ostania awaria "uklad kontroli trakcji", z racji punkt 1-3, ASO 99% :duh: czasu poswieca na wykrycie, ze jet chip, 1% na usterke :mad2: , usterka nie naprawiona, zaplata za podlaczenie do kompa i utrta gawarancji...

 

gdybym byl "miss blondi" :norty: to:

ad1) ale mam czyste auto, az cale "pachnie" plynem do spryskiwaczy, a ze idzie 5l na dobe, no coz o wyglad trzeba dbac,

ad2) na pierwszym zakrecie zrobilbym "baka" i powidzialbym "kochanie" kup mi auto 4x4 bo obecne wlasnie zostalo skasowane,

ad3) mam auto prawie jak P. R.Kubica - zmieniam opony co miesiac, on troche czesciej ale w koncu to "mistrz",

ad4) ale szybko jade (~100km/h) na drodze suchej i rownej jak stol, az DSC musi interweniowac, chyba zwolnie do miastowego 50km/h, o korcze autostarda nie mozna jechac tak wolno...

 

jutro mam sie spotkac z Tunnerem, jak sie wszystko wyjasni to takze wyraze swoja opinie o calosci, na chwile obecna jezeli chodzi o jazde auta po modzie to ciesze sie, ze jednak nie kupilem "uzywanego m3" :cool2:

najgorsze w tym jest to, ze i tak BAWARIA wypda lepiej niz poprzednie moje ASO :mad2: :mad2: ,do przetestowania zostalo jeszcze tylko jedno :mrgreen: :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koniec tematu: tunner MASTERS TUNING Warszawa reprezenotwany przez P. Krzsztofa oraz P. Marka, wykupil polise na pelna gwarancje :cool2: :cool2: :cool2: Panowie / Panie polecam frme w 100% jak robisz auto dla siebie to tylko u nich: wiedza/doswiadczenie/kultura na poziomie nie porownywalnym od zadnej innej firmy motoryacyjnej z jaka mielem do czynienia lub z slyszenia...mogli sie "wypiac" a byli mili, starali sie pomoc, wyjasnic zagadnienie a jak doszlo do konkretow to kupili polise na naprawy w dowolnym ASO/warsztacie....pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykupil polise na pelna gwarancje :cool2: :cool2: :cool2:

 

Można coś więcej na ten temat? Na jakich zasadach to funkcjonuje?

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem ciekawy jakie są koszty takiego ubezpieczenia :?:

 

Może to się bardziej opłaca niż odpłatne przedłużanie gwarancji u dealera :?:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykupil polise na pelna gwarancje :cool2: :cool2: :cool2:

 

Można coś więcej na ten temat? Na jakich zasadach to funkcjonuje?

Też jestem ciekawy jakie są koszty takiego ubezpieczenia :?:

 

Może to się bardziej opłaca niż odpłatne przedłużanie gwarancji u dealera :?:

 

pakiet "gwarancja premium", mozna wykupic dla aut o przebiegu do 160tys. km i chyba dla wieku auta do 5 lat (tego nie pamietam, bo nie interesowalo mnie to...)...gawarancja obejmuje naprawy auta do wartosci fakturowej zakupu auta...mozesz robic gdzie chcesz (Europa/Polska) ale ma minusy:

1) przed naprawa musisz dostac zgode na naprawe: czyli "warsztat" wysyla info do ubezpieczyciela co i za ile bedzie naprawial, ubezpieczyciel wyraza zgode i dopiero mozna robic (nie wiem jak to w rzeczywistosci bedzie dzialac, ile czasu jaka bezwladnosc ale juz niedlugo bede jechal z naprawa "kontroli trakcji" to zobacze jak to wyglada w praktyce....),

2) placisz Ty a kasa jest Ci zwracana przelewem, chociaz mowili, ze moze byc bezprzelewowo ale tylko dla wybranych warsztatow,

3) pojedyncze zgloszenia awarii moga byc tylko do 10tys. zl, wiec robiac cos "grubszego" trzeba calosc "madrze" rozpisac....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Troche dziwiłem sie juz od samego poczatku, ze w nowym aucie odebranym z salonu chcesz robić mody. Szkoda nowego auta, gwarancji itd. No i się "doigrałes".

2. Dziwi mnie też, ze ludziom wciąz brakuje mając nawet 245 KM pod stopą. Poza tym co innego zmienić auto z 100 na 130 KM a co innego zmiana z 245 na 275. Im więcej mocy w serii tym mniej odczuwalana zmiana. Ale to juz każdego indywidualna sprawa.

3. Tunerzy twierdzą, ze mod jest nie do wykrycia w ASO, pod warunkiem, ze nikt nie szuka dokładnie w tym miejscu. Serwisant może odczuwać, ze auto lepiej jedzie ale nawet po podpięciu do kompa nie pokazuje mu sie napis SOFT Evolution 1 ale już na poziomie centrali firmy po analizie wykresu map myśle, ze bez większych problemów mogą dość, ze jest mod. I tak też sie stało. Do naprawy pierdół na gwarancji nie ma problemu ale do grubszych rzeczy warto wrócic do serii.

4. Postawcie sie też w roli gwaranta, mając firmę czy ktokolwiek z Was chciałby ponosić dodatkowe koszty bo ktoś sobie coś nakombinował? Niby po modzie nie powinno sie nic dziać ale wiadomo jak to bywa w życiu.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Dziwi mnie też, ze ludziom wciąz brakuje mając nawet 245 KM pod stopą. Poza tym co innego zmienić auto z 100 na 130 KM a co innego zmiana z 245 na 275. Im więcej mocy w serii tym mniej odczuwalana zmiana. Ale to juz każdego indywidualna sprawa.

 

 

Hehe jak już raz zrobisz czip to będziesz chciał więcej :norty: to jest lekkie uzależnienie, wydaje Ci się co chwile że jednak jest za mało mocy :mrgreen: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Dziwi mnie też, ze ludziom wciąz brakuje mając nawet 245 KM pod stopą. Poza tym co innego zmienić auto z 100 na 130 KM a co innego zmiana z 245 na 275. Im więcej mocy w serii tym mniej odczuwalana zmiana. Ale to juz każdego indywidualna sprawa.

 

Natek Nie zdajesz sobie sprawy jak duża może być różnica po programie. - ARNOLD

 

Hehe jak już raz zrobisz czip to będziesz chciał więcej :norty: to jest lekkie uzależnienie, wydaje Ci się co chwile że jednak jest za mało mocy :mrgreen: :mrgreen:

 

Potwierdzam dlatego sprzedaję swoje auto, następne musi być szybsze... pozdrawiam - ARNOLD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Troche dziwiłem sie juz od samego poczatku, ze w nowym aucie odebranym z salonu chcesz robić mody. Szkoda nowego auta, gwarancji itd. No i się "doigrałes".

2. Dziwi mnie też, ze ludziom wciąz brakuje mając nawet 245 KM pod stopą. Poza tym co innego zmienić auto z 100 na 130 KM a co innego zmiana z 245 na 275. Im więcej mocy w serii tym mniej odczuwalana zmiana. Ale to juz każdego indywidualna sprawa.

3. Tunerzy twierdzą, ze mod jest nie do wykrycia w ASO, pod warunkiem, ze nikt nie szuka dokładnie w tym miejscu. Serwisant może odczuwać, ze auto lepiej jedzie ale nawet po podpięciu do kompa nie pokazuje mu sie napis SOFT Evolution 1 ale już na poziomie centrali firmy po analizie wykresu map myśle, ze bez większych problemów mogą dość, ze jest mod. I tak też sie stało. Do naprawy pierdół na gwarancji nie ma problemu ale do grubszych rzeczy warto wrócic do serii.

4. Postawcie sie też w roli gwaranta, mając firmę czy ktokolwiek z Was chciałby ponosić dodatkowe koszty bo ktoś sobie coś nakombinował? Niby po modzie nie powinno sie nic dziać ale wiadomo jak to bywa w życiu.

1-2 mysle inaczej ale szanuje Twoje podejscie,

3-4 masz w 99% racje za wyjatkiem wziecia na siebie ryzka modu z "pewnej firmy", ASO daje BMW POWER KITY (czyli kity i kazdy kto intersuje sie modami lub sam je robi powie to samo - SA SLABEJ JAKOSCI, ewentualnie daja prgram AC SCHNIZTER , ktory jest zwyklym boxem :mad2: , dodatkowo o momencie dla mojego motoru 620Nm czyli o 20Nm wiecej niz mam ja) i na te "badziewia" masz ori gwarancje 2 lata, dlatego w moim przypadku z racji tego, ze zalezy mi na aucie (bo ja nim jezdze a nie ktos inny) wolalem dobra/przemyslana/laboratoryjna i delikatna modyfikacje (+11%) oraz zaplate za "ekstra" gwarancje...ze jest lepiej dla auta to wiem, nie wiem tylko ile razy (2,3...) a ze bedzie teraz w przypadku ewentualnych napraw troche wiecej papierkow - mam nadzieje, ze moj ksiegowy przezyje...gdyby ASO nie robilo sciemy i zapropnowalo mi tunning w MASTERSIE (z ktorego wiedzy korzystaj) i mialbym za to wiecej zaplacic (bo faktura bylaby z ASO a nie od tunnera) a nie badziwie by Heniek to na 1000% wybralbym wersje nie kolidujaca z papierkami...

Potwierdzam dlatego sprzedaję swoje auto, następne musi być szybsze... pozdrawiam - ARNOLD

no powiedz... ktore i jakie M bedzie jezdzilo :mrgreen: :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.