Skocz do zawartości

Problem z centralnym zamkiem w E90


paypal

Rekomendowane odpowiedzi

.moja nie zamykala sie kilka miesiecy i musialem z kluczyka zamykac bo cale dnie w robocie i nie bylo czasu zrobic. az sie wkoncu zamek rozlecial.dopiero koles od zamkow powiedzial ze w e91 czesto modul jest zalany i dlatego pilot nie dziala.no i mial racje .ale ktos juz tam grzebal i na odpier...zrobil.poowijal izolacja i woda sie dostawala.teraz juz pilot dziala.naprawa zamka 100 a reszte elekryk ogarnal pokasowal bledy itp za 50 zl.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zobacz też pod spoilerem czy wszystko ok oraz przewody, które wychodzą z klapy bagażnika i wchodzą do karoserii z prawej strony

 


i to był strzał w 10-tkę :D

Zleciłam mechanikowi sprawdzenie właśnie kabli w tych gumowych peszlach, 2 przewody przerwane. Teraz wszysko działa :) Dzięki :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witam, mam problem z centralnym zamkiem a mianowicie działa mi tylko otwieranie i zamykanie z pilota drzwi pasażera(mam wersje angielska) oraz tylnej klapy, reszta drzwi zero reakcji zarówno otwieranie-zamykanie, z kluczyka czy przycisk na konsoli. Drzwi zamykają się tylko poprzez wciśnięcie "dzyndzla." a nastepnie pociagniecie klamki od wewnatrz, gdy siedzę w aucie i zamykam - otwieram drzwi z pilota słyszę jak chodzi ryglowanie w czym jest problem? z gory dzikije za odp.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz też pod spoilerem czy wszystko ok oraz przewody, które wychodzą z klapy bagażnika i wchodzą do karoserii z prawej strony

 

jak tam się dostać? a te kable w puszkach jak sprawdzacie? poprzez pozciecie ich? glowie chodzi o ten lewy w prawej stronie auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Wrócę jeszcze raz do Twojej wypowiedzi, kupiłem akumulatorek Panasonic ale nie 20mAh, a 40mAh, rozmiar ten sam, rozstaw pinów również taki jak fabrycznie, po wymianie wszystko od razu działa, wszystkie przyciski na pilocie, auto odpala itp. ale pojawił się komunikat słabego akumulatorka w pilocie (przed wymianą żaden przycisk nie działał, ale auto odpalało, a winny był akumulatorek i takiego komunikatu nie było), nie miałem czasu pojeździć ale czy za jakiś czas błąd powinien zniknąć gdy kluczyk naładuje się w stacyjce, czy problemem jednak jest 2x większa pojemność? Błąd to CC-ID 65.

 

Moim zdaniem komunikat jest związany z niskim napięciem i pojemność raczej nie powinna tu mieć wpływu. Pojeździsz, podładujesz to się przekonasz. Swoją drogą dla mnie to też zagadka bo zaraz po nabyciu auta miałem komunikat o słabej baterii w drugim kluczyku. Potem trochę na nim pojeździłem komunikat zniknął i wróciłem do starego. Po jakimś czasie gdy znowu postanowilem go użyć niestety ani nie pojawił sie komunikat ani kluczyk już nie zadziałał ani nie pomagało ładowanie.

 

Zrobiłem kilkaset kilometrów od tego czasu na różnej długości odcinkach i za każdym razem gdy włożę kluczyk pojawia się komunikat o słabym akumulatorze w kluczyku. Czy to oznacza, że się już nie naładuje? Skoro po wymianie kluczyk zaczął działać, auto odpala itp. to akumulator jest sprawny, a chyba po takim czasie powinien się doładować, w końcu 20mA więcej to nie aż taka duża różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,


Posiadam e90 i od kilku dni pojawił się problem z działaniem pilota. Czasami otwierał i zamykał drzwi, jednak teraz zamykanie z pilota przestało działać całkowicie.

Otwieranie działa bez problemu, tak samo klapa bagażnika. Mogę zamknąć drzwi manualnie (centralny zamknie wszystkie drzwi i załącza się alarm) i wtedy otwieranie z pilota działa normalnie. Jak samochód jest otwarty to po naciśnięciu otwierania słychać, że zamek reaguje, tak samo klapa. Jednak po naciśnięciu zamykania całkowicie cisza. Na drugim pilocie zamykanie też nie działa, reszta raz działa raz nie.


Baterie są raczej ok. bo otwieranie działa spokojnie z 10-15m.


Co może być przyczyną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Polutowałem dziś kabelki - nie odpinając ich od modułu komfortu, radio zbiera w końcu normalnie ale nie reaguje wcale na kluczyk, centralny działa, czy mógł paść moduł w tylnej lotce? Czy da się to naprawić jeśli doszło do jakiegoś spięcia? Miał ktoś podobny problem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a więc moduł sprawdzony i działa, poprzednio sprawdziłem wszystkie bezpieczniki o których była mowa ale przy lutowaniu poszedł bezpiecznik 18, u mnie zaznaczony takim P + pachołek + domek 5A, mam nadzieje ze pomogłem, najlepiej sprawdzić wszystkie bezpieczniki...


Niestety dowiedziałem się również, że mogę to lutować za chwilę ponownie, bo jeśli lutować to przy module i pod podsufitką ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Koledzy mam problem z zamkiem w drzwiach tylnych prawych. Samochód to E90. Jedna osoba nie zamknęła dobrze drzwi, z kluczyka były zamykane zamki, ta osoba otworzyła te drzwi, zamknęła, w między czasie zamki były otwierane, zamykane wiecie jak to w takim momencie, że wszystko na raz. Generalnie chodzi o to, że teraz ani z pilota, ani guzikiem na desce rozdzielczej nie można zamknąć tych drzwi. Kompletnie nic się nie dzieje. Gdy fizycznie wciśnie się boleć od ryglowania, to drzwi się zamykają. Później ciągnąc za klamkę otwierają się. I czy w takiej sytuacji zamek jest do wymiany? Czy jest jakiś sposób naprawić to? Bezpieczniki wszystkie są całe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Witam,


Posiadam e90 i od kilku dni pojawił się problem z działaniem pilota. Czasami otwierał i zamykał drzwi, jednak teraz zamykanie z pilota przestało działać całkowicie.

Otwieranie działa bez problemu, tak samo klapa bagażnika. Mogę zamknąć drzwi manualnie (centralny zamknie wszystkie drzwi i załącza się alarm) i wtedy otwieranie z pilota działa normalnie. Jak samochód jest otwarty to po naciśnięciu otwierania słychać, że zamek reaguje, tak samo klapa. Jednak po naciśnięciu zamykania całkowicie cisza. Na drugim pilocie zamykanie też nie działa, reszta raz działa raz nie.


Baterie są raczej ok. bo otwieranie działa spokojnie z 10-15m.


Co może być przyczyną ?

 

Hej,


Mam dokładnie taki sam problem. Czy ktoś wie jak go rozwiązać? @ghara123poradziłeś może sobie jakoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Cześć ja mam jeszcze inny dziwny problem mam E91 2008 rok przed liftem 143km.

Kupiłem go msc temu i kupiłem go z popsutym centralnym , tylko kluczyk ,zapasowy działał , wymieniłem bezpieczniki i otwiera się z pilota oprócz kierowcy, zamykają się wszystkie. Postanowiłem wymienić zamek na zamiennik z Allegro. Po wymianie wszystko mi szwankuje , przede wszystkim otwiera się i zamyka z pilota ale... Po zamknięciu z pilota oraz wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki szyby opadają w dół. Przed wymianą miałem auto lock po 20kmh I po wyciągnięciu kluczyka wszystkie zamki szły do góry oprócz kierowcy , teraz zauważyłem że jest to samo. Prawdopodobnie nie zapamiętuje ustawień z idrive. Ogólnie nie mogę samochodu zostawić na zewnątrz

Kod błędu to A0C8 CAS sygnał ciągły cylinderka zamka drzwi kierowcy


Dodatkowo nie wiem czy wymiana była konieczna ponieważ przez msc czasu udało mi się go otworzyć dwa razy w pełni z pilota ale skutkiem ubocznym był zanik zapamiętanych stacji radiowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Koledzy pomocy bo juz nie mam sił do tej k$#@y. Jak w temacie, padło zamykanie auta z na wszystkich 3 pilotach na raz. Wiedziałem o problemach z kablami w gumach między budą a klapą bagażnika. Tam właśnie znalazłem 2 przerwane przewody. wymieniłem całą wiązke (wszystkie 4 kable) która prowadzi do modułu Diversity. Niestety nic to nie pomogło. Zatem sprawdziłem ta biała antene ktora wpina sie do Diversity i wygląda dobrze. Sadzę że jeśli był by problem z antena to wszystkie piloty by działały ale pewnie z bardzo bliskiej odległości. Dla pewności zrobiłem antenę z obranego przewodu i podpiąłem się do styków na wtyczce do tej anteny... nie działa. Sprawdziłem bezpieczniki 2, 19, 56, 57 i chyba 61 z rozpiski które odnoszą się do zamków. Bezpieczniki okej... nadal nie działa. Więc myślę Diversity padło! Kupiłem używany ale ponoć sprawdzony, wyjęty z działającego auta. Upewniłem się że numery są takie same. Dla pewności odpiąłem aku przy podmianie i zabrałem się do wymiany. Wszystko złożone, aku podpięty i NADAL NIE DZIAŁA.


Napięcia na kablach idących do modułu Diversity to:


12.4V - Pierwszy kabelek (czerwono zielony)

4.4V - Następny kabel (koloru nie pamiętam)

0.0V - Następny kabel (koloru nie pamiętam)

____- Następny kabel to czarno czerwony i przypuszczam że to masa.


Mam INPE ale nic ona nie pokazuje związanego z tym problemem. Nie jestem w stanie uwierzyć że padły baterie we wszystkich pilotach na raz.


Czy istnieje jakaś procedura jaką trzeba wykonać po wymianie modułu diversity?


Auto to e91 320d z 2006r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Bracki miał podobnie. Nie mógł otwierać drzwi w żaden sposób jedynie swoje kluczykiem manualnie. Słychać że centralne pracuje jak ,,zawsze,, ale coś jest nie tak. Ciekawostką jest fakt że robił malutkie przebiegi, auto nie nagrzane. A jak pojechał na przegląd i TAM porządnie rozgrzali auto do czerwoności to usterka znikła. Widocznie problem z elektryką gdzieś. Na zimno to wiadomo, wilgoć, przewodzenie słabe na skutek skurczenia materiału itp czasami są to mikro przerwy a jak dostanie auto celsjuszy, podsuszy się odparuje itp to coś może zaskoczyć np styki jakieś na skutek rozszerzalności cieplnej metalu itp. Dodam że problem zaczął się na zimę....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Pomoże ktoś ? :(

 

kolego rozwiązałeś jakoś problem ?


Mam podobnie problem z pilotami

-piloty sprawdzone skanerem fm oba działają

-diversity zamieniane miejscami z innym e91 też sprawne

-wiązka sprawna

-bezpieczniki sprawne

-inpa brak błędów

Auto nie reaguje na piloty, nie widzi ustawien z pilotów na klimie, radiu, zegarach i lusterkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Może komuś sie przyda.

E90 anglik 2007r. u mnie było tak: z pilota zamykało mi tylko prawe drzwi przednie i tylne, reszty nie. Wciskając przycisk otwórz nie otwierało tych drzwi. Z kluczyka mogłem otworzyć drzwi kierowcy. Wciskając przycisk od centralnego na desce nie było żadnej reakcji.

Przyczyną był przepalony bezpiecznik nr57, lewy dolny róg w skrzynce bezpieczników (drugi od lewej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Słynny bezpiecznik wymieniony. Faktycznie widoczne przepalenie w bezpiecznika. Drzwi pasażera się już otwierają i zamykają tył tak samo wszystko się otwiera i zamyka z pilota. Tak samo ze środka zamyka się i otwiera. Centralny działa ale......drzwi kierowcy przestały. Nie da się z pilota ich otworzyć, też nie zamykają się od środka, jedynie z kluczyka idzie otworzyć i zamknąć. Bezpiecznik jeszcze jakieś odpowiedzialny za to czy coś jeszcze innego ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze

Informacja z instrukcji


Należy wymienić bezpiecznik centralnego zamka F57 (do 09.07) lub F73 (od 09.07). Bezpiecznik 15 A należy wymienić na bezpiecznik 20 A! Użyj bezpiecznika 20 A, nawet jeśli bezpiecznik 15 A jest nadal wskazany na schemacie elektrycznym lub na tablicy bezpieczników!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam,

zwracam sie z prośbą o rade i wyjasnienie mojego problemu :)

Mianowicie zamek w dzwiach kierowcy nie reaguje na zamkniecie i otwieranie samochodu, reszta działa prawidłowo

Czy to pilotem,przyciskiem,automatycznie czy klamką próbując wyjść z samochodu wszystko to samo.

Uratowało mnie to ze działa jesli przekrecam kluczykiem dzwi.

Bezpieczniki 57 56 sprawdziłem, i zapobiegawczo i tak wymieniłem na nowe lecz nie pomogło nic.

Wyglada to tak ze ten "Dzyndel" od wskazywania czy są otwarte czy nie , porusza się a odgłos jest jakby ktoś strzelal z karabinu (Dodaje filmik)

https://1drv.ms/u/s!AjAXvOZ5oEaEgQPWZP26hY4ioN7O


Czy to będzie zamek? może jakis silniczek ? jakieś pomysły

Dzięki z góry :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.