Skocz do zawartości

E46 318i 143km Problem przy odpalaniu


19dankos62

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem ze swoim E46 318i 143km 2003 rok + LPG KME NEVO. Podczas odpalania często dławi się i gaśnie lub strasznie faluje obrotami gdzie przy próbie ruszenia odczuwalny jest całkowity brak mocy. Po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu zazwyczaj wszystko wraca do normy, czasami moc wraca dopiero gdy silnik zaczyna się rozgrzewać co jest bardzo uciążliwe zwłaszcza w mieście. Wcześniej miałem problem z nagminnym rozłączaniem się gazu podczas jazdy (dołączam filmik), pomagało np. zjechanie na przystanek, zgaszenie i ponowne odpalenie auta. W lutym 2020 samochód przeszedł kapitalny remont silnika (brał olej) po czym był u gazownika na czyszczeniu wtryskiwaczy. Dotychczasowy mechanik twierdzi, że problem leży po stronie gazu (regulacji?) i jedynie dobry gazownik może ogarnąć temat. W samochód wpakowałem już sporo kasy i szkoda byłoby się go pozbyć więc liczę na Wasze wskazówki, może ktoś miał podobny problem? Dodał jeszcze, że mapy gazu przestawiają te benzynowe i dlatego tak się dzieje. Jestem laikiem w temacie motoryzacji i póki co żadne screeny z odczytów z kompa nie wchodzą w grę(zamawiam sprzęt). Samochód mam 3 lata i przez ten czas straciłem przez niego sporo włosów. :D Pozdrawiam!

PS. Samochód potrafi zgasnąć przy dojeździe do skrzyżowania i wciśnięciu sprzęgła.

Linki do filmików:

https://www.youtube.com/watch?v=MKyVP5AjiBc

https://www.youtube.com/watch?v=3W4CMFl1U94

https://www.youtube.com/watch?v=1OHyWz8WIP8

https://www.youtube.com/watch?v=wkBNAZKpbQc

https://www.youtube.com/watch?v=lIBywi7vGz0

a1e1f0ab556d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Będziesz miał screen'y błędów to będzie o czym dyskutować, narazie możesz odpiąć cewkę przy zbiorniku lpg, wypalić resztę gazu, skasować adaptacje i jeździć na samym pb, jak problemu nie będzie to wiadomo, że to przez lpg.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś ponownie u mechanika bo samochód padł całkiem, brak mocy nie dało się jechać. Coś tam porobił na kompie i zalecił kilka dni jazdy na samej benzynie. Błąd pokazało jeden, jego zdaniem niegroźny. Podejrzewam, że faktycznie wina leży po stronie LPG. Zamawiam kabel i postaram się powrzucać screeny z "kompa". Obawiam się, że silnik jest odporny na gaz. :oops:


Ed.

Póki co jazda na samym Pb, z dwa razy po dojeździe do skrzyżowania i wciśnięciu sprzęgła obroty spadły do 600 i podbiło do 800 po czym się ustabilizowały do wartości optymalnych, ogólnie objawy ustały odpala normalnie, nie gaśnie i nie wariuje. Po nowym roku czeka mnie więc wizyta u magika tym razem od gazu. Coraz bardziej skłaniam się ku jeździe na samym paliwku bo te taniej jeżeli chodzi o LPG wychodzi później podwójnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Kilka miesięcy objazdu po mechanikach i nic. Jest ktoś w stanie odszyfrować ?

1. B Ł E D Y P A M I Ę C I O D C Z Y T

---------------------------------------


Uwaga: Urządzenie nie jest uważane, dlatego SG´nazwa jest zawsze pomijana!


Inpa-Script : E46.IPO

Version : 1.00

Data : 15.04.2021, 10:44:30

Baureihe : E46

Fg-Nummer : WBAAY71000FZ51894 EWS odczyt


Szybki przegląd pamięci błędów

-------------------------------------------------------------------------------

SGBD/Gruppe liczby oznaczenie

-------------------------------------------------------------------------------

MRS4 1 Airbag Sterownik lub moduł bezpieczeństwal

DSC_MK60 4 DSC Dynamiczna kontrola stabilności

KOMBI46R 0 Zegary (Instrumentenkombi)

IHKA46_2 0 Klimatronik (Klimaautomatik)

LWS5_1B 1 Czujnik kąta skretu kierownicy (Lenkwinkelsensor)

LSZ_2 0 Lichtschaltzentrum (centrum przełączania)

PDCACT 0 Czujnik parkowania PDC (Park Distance Control)

EWS3 1 Imobilajzer / Elektroniczny imobilajzer EWS

ZKE5 4 Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik)

D_009C * Cabrio Verdeck Modul

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0076 * CD-Zmieniarka I-Bus

### SYS-0008: JOB NOT FOUND

D_0056 * DSC Dynamiczna kontrola stabilności

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00F0 * Monitor

### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR

D_MOTOR * Motor silnik

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0012 * Motor silnik

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0065 * Elektroniczna pompa paliwa

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0032 * Sterownik transmisji (Getriebesteuergerät)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0048 * Japan Bit

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_009A * Kontrola zasięgu reflektorów (Leuchtweitenregulierung)

### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR

D_0066 * Licht / Active Light Control (aktywna kontrola świateł)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_XEN_L * Ksenon lewy (Licht Xenon links)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_XEN_R * Ksenon prawy (Licht Xenon rechts)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0050 * Multifunkcyjna kierownica (Multifunktionslenkrad)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_MOTOR * Motor silnik

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0012 * Motor silnik

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00BB * System nawigacyjnu Japonia (Navigationssystem Japan0

### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR

D_007F * System nawigacyjny japonia (Navigationssystem Japan)

### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR

D_0068 * Radio wszystkie rodzaje z wyjątkiem- MOST-FZGe

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00E8 * Czujnik światła i deszczu (Regen- Lichtsensor)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0070 * Kontrola ciśnienia w oponach (Reifen Druck Control)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0008 * Szyberdach (Schiebehebedach)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_SZM * włącznik konsoli srodkowej (Schaltzentrum Mittelkonsole)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0072 * Moduł siedzenia lub sterownik Easy Entry Fahrer

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00DA * Moduł siedzenia pasażera lub sterownik Easy Entry

### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR

D_SPMFT * Lusterko sterownik pamieci (Spiegelmemory Fahrer)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_SPMBT * Lusterko pasażera sterownik pamięci (Spiegelmemory Beifahrer)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00B0 * Spracheingabesteuerung (kontrola mowy, wejściowy)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00C8 * Telefon uniwersalny lub system głosno mówiący i ładowarka

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_009E * Czujnik najazdu (Überrollsensor)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00ED * Videomodul

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_003B * Videomodul Graphik-Teil

### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR

D_ZUHEIZ * Ogrzewanie (Zuheizer)

### IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED

===============================================================================


Variante : MRS4.PRG - Airbag Sterownik lub moduł bezpieczeństwal

Wersia : 1.08 MRS4 for Airbag ECU E39 (Temic), E46 E53 R50 R53 (Bosch)

ERGEBNIS : 1 Błąd w pamięci błędów


Błąd : 0x0070: Seat occupancy sensor

Częstotliwość błędów 11

Błąd 1. raz wystąpił w :


Error timer start 9400558.00 Sek.

Error timer stop 9409705.00 Sek.


--

Error not currently present

--

--

--

(Wiring) break Seat mat

--

Sporadic error

Kod błędu: 70 A0 0B 8F 70 EE 8F 94 A9


====================================================================================


Variant : DSC_MK60.PRG - DSC Dynamiczna kontrola stabilności

Wersia : 1.15 Dynamic Stability Control DSC E46,R50,E85

ERGEBNIS : 4 Opis błędu w pamięci błędów

-------------------------------------------------------------------------------


0x5D97 Sensorcluster Supply voltage out of range


Częstotliwość błędów: 38

Logistikzähler ( ilość logistyka) : 1


Przebieg 145520 km

Vehicle speed 22.00 km/h

Brake light switch 0.00 0/1

switch brake fluid level 0.00 0/1

ASC/DSC_aktive (status of ASC/DSC_switch) 1.00 0/1

brake pressure identified 0.00 0/1

ABS-active 0.00 0/1

ASC-active (BMR) 0.00 0/1

ASC-active (AMR) 0.00 0/1

GMR-active (GMR) 0.00 0/1

GMR-active (MMR) 0.00 0/1

CBC-active 0.00 0/1

MSR-active 0.00 0/1

TDR-active 0.00 0/1

SDR-active 0.00 0/1

DBC-active 0.00 0/1

RTA active 1.00 0/1

Run-Up Mode 0.00 0/1


No matching error symptom

Test conditions fulfilled

Error not present now, but already stored

Error would cause a warning lamp to light up


Kod błędu: 5D 97 A0 26 01 38 D8 16 08 00 04

-------------------------------------------------------------------------------


0x5DF7 wiring supply voltage > 18 Volt


Częstotliwość błędów: 31

Logistikzähler ( ilość logistyka) : 1


Przebieg 145520 km

Vehicle speed 23.00 km/h

Brake light switch 0.00 0/1

switch brake fluid level 0.00 0/1

ASC/DSC_aktive (status of ASC/DSC_switch) 1.00 0/1

brake pressure identified 0.00 0/1

ABS-active 0.00 0/1

ASC-active (BMR) 0.00 0/1

ASC-active (AMR) 0.00 0/1

GMR-active (GMR) 0.00 0/1

GMR-active (MMR) 0.00 0/1

CBC-active 0.00 0/1

MSR-active 0.00 0/1

TDR-active 0.00 0/1

SDR-active 0.00 0/1

DBC-active 0.00 0/1

RTA active 1.00 0/1

Run-Up Mode 0.00 0/1


No matching error symptom

Test conditions fulfilled

Error not present now, but already stored

Error would cause a warning lamp to light up


Kod błędu: 5D F7 A0 1F 01 38 D8 17 08 00 04

-------------------------------------------------------------------------------


0x5E24 pressure Sensor 1/2 not plausible


Częstotliwość błędów: 1

Logistikzähler ( ilość logistyka) : 1


Przebieg 147080 km

Vehicle speed 0.00 km/h

Brake light switch 1.00 0/1

switch brake fluid level 0.00 0/1

ASC/DSC_aktive (status of ASC/DSC_switch) 0.00 0/1

brake pressure identified 1.00 0/1

ABS-active 0.00 0/1

ASC-active (BMR) 0.00 0/1

ASC-active (AMR) 0.00 0/1

GMR-active (GMR) 0.00 0/1

GMR-active (MMR) 0.00 0/1

CBC-active 0.00 0/1

MSR-active 0.00 0/1

TDR-active 0.00 0/1

SDR-active 0.00 0/1

DBC-active 0.00 0/1

RTA active 1.00 0/1

Run-Up Mode 0.00 0/1


No matching error symptom

Test conditions fulfilled

Error not present now, but already stored

Error would cause a warning lamp to light up


Kod błędu: 5E 24 A0 01 01 39 74 00 21 00 04

-------------------------------------------------------------------------------


0x5E14 CAN Timeout DME/DDE


Częstotliwość błędów: 1

Logistikzähler ( ilość logistyka) : 1


Przebieg 152140 km

Vehicle speed 0.00 km/h

Brake light switch 0.00 0/1

switch brake fluid level 0.00 0/1

ASC/DSC_aktive (status of ASC/DSC_switch) 1.00 0/1

brake pressure identified 0.00 0/1

ABS-active 0.00 0/1

ASC-active (BMR) 0.00 0/1

ASC-active (AMR) 0.00 0/1

GMR-active (GMR) 0.00 0/1

GMR-active (MMR) 0.00 0/1

CBC-active 0.00 0/1

MSR-active 0.00 0/1

TDR-active 0.00 0/1

SDR-active 0.00 0/1

DBC-active 0.00 0/1

RTA active 1.00 0/1

Run-Up Mode 0.00 0/1


No matching error symptom

Test conditions fulfilled

Error not present now, but already stored

Error would cause a warning lamp to light up


Kod błędu: 5E 14 A0 01 01 3B 6E 00 08 00 04

=============================================================

Variante : LWS5_1B.PRG - Czujnik kąta skretu kierownicy (Lenkwinkelsensor)

Wersia : 1.00 Steering wheel angle with CAN-interface

ERGEBNIS : 1 Błąd w pamięci błędów


Błąd : 0x0009: not an ASC2-message

Częstotliwość błędów 0


Sporadic error

Kod błędu: 09 00 D9


====================================================================================

Variante : EWS3.PRG - Imobilajzer / Elektroniczny imobilajzer EWS

Wersia : 1.30 electronic vehicle immobilization 3 - all types

ERGEBNIS : 1 Błąd w pamięci błędów


Błąd : 0x000F: power on reset

Częstotliwość błędów 30


Static error

Kod błędu: 0F 3E


====================================================================================

Variante : ZKE5.PRG - Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik)

Wersia : 1.28 Central Body Electronics V for E46

ERGEBNIS : 4 Błąd w pamięci błędów


Błąd wejścia : 1

Błąd : 0x0007: Anti-theft alarm system: Siren, Radio interior protection, Tilt alarm sensor or Wire STDWA Short circuit to ground or Open circuit

Częstotliwość błędów 1


Static error

Kod błędu: 07 21


------------------------------------------------------------------------------------

Błąd wejścia : 2

Błąd : 0x0020: Internal fault at body module V: Processor Watchdog

Częstotliwość błędów 1


Sporadic error

Kod błędu: 20 01


------------------------------------------------------------------------------------

Błąd wejścia : 3

Błąd : 0x003D: Central locking system: Short circuit or Open circuit at Motor Tailgate

Częstotliwość błędów 1


Sporadic error

Kod błędu: 3D 01


------------------------------------------------------------------------------------

Błąd wejścia : 4

Błąd : 0x0038: Wiper: Pump for Window washing or Container is empty

Częstotliwość błędów 1


Sporadic error

Kod błędu: 38 01


====================================================================================


#############################################################

Ta zawartość tymczasowo jest przechowywana w ..\inpa\bin\na_fs.tmp

#############################################################

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny błąd, który pojawił się na pracującym silniku.

E R R O R M E M O R Y

---------------------------------------


Date: 17.04.2021 14:51:04

ECU: ME9K_NG4

JobStatus: OKAY

Variant: ME9K_NG4

-------------------------------------------------------------


RESULT: 1 error in error memory !

-------------------------------------------------------------


28D7 CDKDGENBS - Generator communication


Error counter: 0

Logistic counter: 0


1. Umweltsatz

Mileage 2960 km

Engine speed (nmot) 2560.00 /min

Supply voltage (ub) 18.46 V

Intake air temperature (tans) -36.00 degrees C

from generator rec. load signal(dffgen) 53.33 %


2. Umweltsatz

Mileage 302080 km

Engine speed (nmot) 10200.00 /min

Supply voltage (ub) 24.02 V

Intake air temperature (tans) 143.25 degrees C

from generator rec. load signal(dffgen) 99.99 %


Kommunikationsverlust

Test conditions fulfilled

Error present now and already stored

Error would not cause a warning lamp to light up


Error code: 01 28 D7 64 05 00 00 01 28 40 C4 10 88 76 00 FF

FF FF FF FF FF FF FF FF

=============================================================

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Według błędu problem z alternatorem, ale to są jakieś herezje ponieważ błąd wystąpił przy prędkości obrotowej silnika 10200, napięcie alternatora 24,02V a temp powietrza dolotowego 143 stopnie celcjusza :duh:
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To standard w tym sterowniku. Masz problem z alternatorem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Skoro jest taki błąd to tak, sprawdź ładowanie, podczas jazdy też.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Obserwuj, ponieważ może kończyć się regulator napięcia i będą cyrki.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak go dusiło, że obroty spadały? Pojawił się jakiś nowy błąd w silniku?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak widać na filmiku. Dziś dodatkowo w drodze z pracy zaczął mi uciekać pedał hamulca aż w końcu wywaliło kontrolki od DSC i pedał hamulca wcisnęło do końca z minimalnym hamowaniem. :cry2: Spalanie podskoczyło do 13 l/100km i co jakiś czas auto traci praktycznie całą moc. Co śmieszniejsze ma momenty, że śmiga normalnie i teraz kontrolki od DSC zniknęły. Na wtorek mam mechanika ale czy to coś pomoże.. :mad2: Będę informował co i jak ale strach jeździć tym samochodem.. Jutro podepnę pod kompa i sprawdzę czy pojawiło się coś dodatkowego. Dodam jeszcze, że gdy auto zaczyna wariować to strasznie zaczyna bić w kierownicy. Jak się uspokaja to nie ma żadnych drgań. Samochód zagadka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Błędy z dsc:

Sensorcluster Supply voltage out of range

wiring supply voltage > 18 Volt

Więc masz skoki napięcia, stąd te cyrki, jak szalała trakcja to na bank był skok. Regulator napięcia, skoro go robili to pewnie reszta jest ok a regulator dali z zamiennika i takie są skutki (jak altek bosch to musi być regulator bosch, jak valeo to valeo, nic innego).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Auto śmiga. Alternator był oddany do regeneracji oraz sprawdzona została szczelność (bodajże nieszczelny dolot). Zniknęły wszystkie problemy (póki co). Wróciła moc, auto pracuje na LPG bez rozłączania. Nie gaśnie i nie dławi się. Następny tydzień będę robił długie trasy więc pod koniec tygodnia podłączę pod kompa i zobaczę czy nic się nie pojawiło. Dzięki wielkie za wskazówki !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Po miesiącu jazdy wnioski:

Samochód z 3 razy zrobił mi psikusa i odpalił dopiero za 3,4 razem. Jakby znowu nie było ładowania i po zgaśnięciu na chwilę zapalała się kontrolka akumulatora (na chwilę).

Błędów w motorze 0 za to mam inne błędy i jeden bardzo mnie niepokoi, ponieważ podczas jazdy samochód sam delikatnie skręca w prawo.

Błędy:

B Ł E D Y P A M I Ę C I O D C Z Y T

---------------------------------------


Uwaga: Urządzenie nie jest uważane, dlatego SG´nazwa jest zawsze pomijana!


Inpa-Script : E46.IPO

Version : 1.00

Data : 05.06.2021, 11:49:40

Baureihe : E46

Fg-Nummer : WBAAY71000FZ51894 EWS odczyt


Szybki przegląd pamięci błędów

-------------------------------------------------------------------------------

SGBD/Gruppe liczby oznaczenie

-------------------------------------------------------------------------------

MRS4 1 Airbag Sterownik lub moduł bezpieczeństwal

DSC_MK60 1 DSC Dynamiczna kontrola stabilności

KOMBI46R 0 Zegary (Instrumentenkombi)

IHKA46_2 0 Klimatronik (Klimaautomatik)

LWS5_1B 0 Czujnik kąta skretu kierownicy (Lenkwinkelsensor)

LSZ_2 0 Lichtschaltzentrum (centrum przełączania)

PDCACT 0 Czujnik parkowania PDC (Park Distance Control)

EWS3 0 Imobilajzer / Elektroniczny imobilajzer EWS

ZKE5 1 Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik)

D_009C * Cabrio Verdeck Modul

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0076 * CD-Zmieniarka I-Bus

### SYS-0008: JOB NOT FOUND

D_0056 * DSC Dynamiczna kontrola stabilności

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00F0 * Monitor

### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR

D_MOTOR * Motor silnik

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0012 * Motor silnik

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0065 * Elektroniczna pompa paliwa

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0032 * Sterownik transmisji (Getriebesteuergerät)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0048 * Japan Bit

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_009A * Kontrola zasięgu reflektorów (Leuchtweitenregulierung)

### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR

D_0066 * Licht / Active Light Control (aktywna kontrola świateł)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_XEN_L * Ksenon lewy (Licht Xenon links)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_XEN_R * Ksenon prawy (Licht Xenon rechts)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0050 * Multifunkcyjna kierownica (Multifunktionslenkrad)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_MOTOR * Motor silnik

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0012 * Motor silnik

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00BB * System nawigacyjnu Japonia (Navigationssystem Japan0

### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR

D_007F * System nawigacyjny japonia (Navigationssystem Japan)

### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR

D_0068 * Radio wszystkie rodzaje z wyjątkiem- MOST-FZGe

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00E8 * Czujnik światła i deszczu (Regen- Lichtsensor)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0070 * Kontrola ciśnienia w oponach (Reifen Druck Control)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0008 * Szyberdach (Schiebehebedach)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_SZM * włącznik konsoli srodkowej (Schaltzentrum Mittelkonsole)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0072 * Moduł siedzenia lub sterownik Easy Entry Fahrer

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00DA * Moduł siedzenia pasażera lub sterownik Easy Entry

### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR

D_SPMFT * Lusterko sterownik pamieci (Spiegelmemory Fahrer)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_SPMBT * Lusterko pasażera sterownik pamięci (Spiegelmemory Beifahrer)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00B0 * Spracheingabesteuerung (kontrola mowy, wejściowy)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00C8 * Telefon uniwersalny lub system głosno mówiący i ładowarka

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_009E * Czujnik najazdu (Überrollsensor)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00ED * Videomodul

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_003B * Videomodul Graphik-Teil

### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR

D_ZUHEIZ * Ogrzewanie (Zuheizer)

### IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED

===============================================================================


Variante : MRS4.PRG - Airbag Sterownik lub moduł bezpieczeństwal

Wersia : 1.08 MRS4 for Airbag ECU E39 (Temic), E46 E53 R50 R53 (Bosch)

ERGEBNIS : 1 Błąd w pamięci błędów


Błąd : 0x0070: Seat occupancy sensor

Częstotliwość błędów 92

Błąd 1. raz wystąpił w :


Error timer start 9457185.00 Sek.

Error timer stop 9507413.00 Sek.


--

Error not currently present

--

--

--

(Wiring) break Seat mat

--

Sporadic error

Kod błędu: 70 A0 5C 90 4E 21 91 12 55


====================================================================================


Variant : DSC_MK60.PRG - DSC Dynamiczna kontrola stabilności

Wersia : 1.15 Dynamic Stability Control DSC E46,R50,E85

ERGEBNIS : 1 Opis błędu w pamięci błędów

-------------------------------------------------------------------------------


0x5E24 pressure Sensor 1/2 not plausible


Częstotliwość błędów: 1

Logistikzähler ( ilość logistyka) : 1


Przebieg 167240 km

Vehicle speed 0.00 km/h

Brake light switch 1.00 0/1

switch brake fluid level 0.00 0/1

ASC/DSC_aktive (status of ASC/DSC_switch) 1.00 0/1

brake pressure identified 1.00 0/1

ABS-active 0.00 0/1

ASC-active (BMR) 0.00 0/1

ASC-active (AMR) 0.00 0/1

GMR-active (GMR) 0.00 0/1

GMR-active (MMR) 0.00 0/1

CBC-active 0.00 0/1

MSR-active 0.00 0/1

TDR-active 0.00 0/1

SDR-active 0.00 0/1

DBC-active 0.00 0/1

RTA active 1.00 0/1

Run-Up Mode 0.00 0/1


No matching error symptom

Test conditions fulfilled

Error not present now, but already stored

Error would cause a warning lamp to light up


Kod błędu: 5E 24 A0 01 01 41 54 00 2B 00 04

=============================================================

Variante : ZKE5.PRG - Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik)

Wersia : 1.28 Central Body Electronics V for E46

ERGEBNIS : 1 Błąd w pamięci błędów


Błąd : 0x0007: Anti-theft alarm system: Siren, Radio interior protection, Tilt alarm sensor or Wire STDWA Short circuit to ground or Open circuit

Częstotliwość błędów 1


Static error

Kod błędu: 07 21


====================================================================================


#############################################################

Ta zawartość tymczasowo jest przechowywana w ..\inpa\bin\na_fs.tmp

#############################################################


Co ten błąd 5E24 może oznaczać?

Kolejny problem jest taki, że samochód otwiera i zamyka się z pilota a z kluczyka w drzwiach nie mogę ani otworzyć ani zamknąć. Jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ten błąd wyskoczył przy przebiegu 167240 km. Po poprzednich plecach widać że auto ma ponad 300tyś. Więc jest to błąd w pamięci shadow i już nie występuje. Jak ci auto ściąga to do sprawdzenia zawieszenie, zbieżność do roboty. Co do sporadycznego ciężkiego odpalania to prawdopodobnie czujnik wału się kończy. Edytowane przez szumrak
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak kak jak nazwa wskazuje - czujnik ciśnienia dsc 1, są dwa, przy pompie hamulcowej, zacznij od odpięcia wtyczek i potraktowania ich kontaktem w sprayu, z reguły załatwia sprawę. Przebiegu przy błędach w n42 nie ma co analizować, są z kosmosu. Nie jest to zdecydowanie błąd shadow.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Niestety przy wysokich temperaturach problem z odpalaniem znowu powrócił. Nie wchodzi na obroty i pada tak ze 3 razy dopiero za 4 odpala normalnie. Oczywiście żeby utrudnić sytuację dzieje się to losowo. Bywają dni że wcale. Błędów brak. Jak gaśnie to na desce przez chwilę pokazuje się kontrolka ładowania po chwili gasnie. Do tego ciągle wywala mi gaz i muszę ponownie odpalić auto żeby wszystko wróciło do normy. Szukam mechanika, który ogarnie temat bo moi się ewidentnie nie znają. Toruń i okolice.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.