Skocz do zawartości

316 n42 Problemy z ładowaniem


lujek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Prośba o pomoc w znalezieniu usterki. Podczas pomiaru napięcia akumulatora rano, przed uruchomieniem czyli minimum 8 godzin postoju miernik pokazuje 12.20V. Po odpaleniu silnika napięcie zamiast rosnąć do 14V to spada do 11.60. Przy zapalonych światłach mijania spada jeszcze niżej do 11.40. Podwyższone obroty silnika nic nie zmieniają a kontrolka ładowania nie świeci się ani nie żarzy. Ładowanie raczej jest bo jazda na światłach nie powoduje rozładowania akumulatora. A kontrolka ładowania gaśnie zaraz po uruchomieniu silnika. Najdziwniejsze jest to że po zgłaszaniu silnika napięcie wzrasta powoli z 11.60V do 12.20V. Zawsze jest na odwrót. Dodam jeszcze że nic nie było robione ostatnio w instalacji elektrycznej.

Miał ktoś z Was taką usterkę.

Dziękuję za wszystkie informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
to nie masz ładowania , ma być 14V nawet jak włączysz wszystko co jest na pokładzie . daj elektrykowi do sprawdzenia alternator a akumulator pilnie do ładowania . bo się już zasiarcza i zaraz będzie na śmietnik .po nocy to 12,8 powinno być na zgaszonym .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.