Skocz do zawartości

Pompa paliwa progowa help


Aimaray

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wszystkim ! Pomóżcie :cry:


Moja pacjentka BMWW E46 330ci m54b30 2000r. Od kilku dni nie włącza się progowa pompa paliwa.. Wcześniej jak i podczas problemów z pompą progową nie było żadnych problemów z mocą. Nigdy. Pompa progowa żadnych niepokających dźwięków sygnalizujących zużycie nie wydawała.. po włączeniu zapłonu cichutko bzyczała przez 3/4 sekundy. Akumulator nowy. Jakiś czas temu (3/4 miesiące) po deszczowej nocy auto rano jak nigdy odpaliło dopiero za drugim razem. Miesiąc później (znowu w deszczowe dni) rozrusznik kręcił auto nie odpalało (pompa progowa nie włączała się) ale na drugi dzień auto bez problemu odpaliło za pierwszym razem i przejeździłam potem bez problemowo kolejny miesiąc. Kilka dni temu (także deszczowe dni) auto odmówiło posłuszeństwa i pompa paliwa pod progiem nie włącza się od kilku dni.. po przekręceniu stacyjki słychać z niej tylko jedno cyknięcie "cyk", nie ma charakterystycznego bzyczenia oznajmiającego włączenie się pompy. Sprawdziłam już przekaźnik pompy za schowkiem.. zamieniłam pierwszy z lewej(pompa) z pierwszym z prawej (klakson) i bez zmian.. ratujcie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz napięcie na wtyczce pompy + popsikać tam możesz kontakt sprayem.Może nie łączy styk zaśniedziały/kabelek naderwany.


Ale bardziej prawdopodobne,że pompa już się zacina.Mi jak tak się działo tzn auto kręciło,ale pompy nie słychać było puknąłem w przekaznik w schowku i pompa zaskoczyła więc wymieniłem przekaźnik.Jak nie pracuje pompa wez kija jakiegoś i postukaj w tą blaszkę co zasłania pompę i zobacz czy wystartuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odpisano mi na jednej z grup, że benzyny nie posiadają pomp progowych.. w takim razie co było słychać "bzyczące" po włączeniu zapłonu w okolicach przedniego lewego koła kiedy auto było sprawne ? I co to takiego co przestało działać teraz kiedy auto jest nie sprawne i nie włącza się "bzycząc". ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Zdejmij siedzisko z tyłu. Będzie lepiej słychać pompę. Włącz zapłon. Jeśli pompy nie słyszysz to zdejmij wtyczkę. Miernik w rękę. Na wtyczce po przekręceniu zapłonu powinno wyskoczyć napięcie na kilka sekund. Masz napięcie, to pompa. Nie masz napięcia najczęściej przekaźnik. U mnie pompa zdechła. Była jeszcze oryginalna. A zdechła pewnie przez filtr ( mniej więcej pod kierowcą w progu ). Po wymianie podstawowych rzeczy po zakupie auta rok temu okazało się, że filtr paliwa jest z 2001 :shock: .zapomniałem dodać. Raz na jakiś czas dłużej kręcił. Albo odpalił za którymś tam przekręceniem stacyjki. Aż któregoś dnia po prostu tylko kręci i nie odpala. Błędów nie było.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.