Skocz do zawartości

BMW e46 sedan polift ringi smd led


kawson

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Pierwszy raz piszę post na tym forum, więc jeśli post jest zamieszczony w złym miejscu to proszę o przeniesienie.


Przeglądałem pełno tematów na temat montażu ringów, oglądałem różne poradniki itd. dosłownie wszystko co wyskakiwało. Moim problemem mimo to jest zamontowanie ich. Kupiłem taki oto zestaw: https://allegro.pl/oferta/ringi-led-smd-bmw-e36-e38-e39-e46-m3-dzienne-mocne-7049179413?snapshot=MjAxOS0wNi0xMVQxOToyODoyOS4wMDVaO2J1eWVyOzlkOTNhYzJjOWE3NmE5OWQwNjQ0MGUxYzNmZTYyMTY0OWE5NTk5ZDI4N2ZhZGVkZjQzYjQzNDczNWI5NzRjYzY%3D


mam w nim 4 ringi, i kable do podłączenia. I sęk w tym, że nie mam pojęcia pod co, gdzie je podłączyć. Nie wiem czy mam ucinać te kółka na końcach i wcisnąć gdzieś kabel żeby stykał czy co. Zależy mi na tym by włączały się po przekręceniu świateł pozycji. Jestem totalnie zielony w takich sprawach, tak naprawde pierwszy raz bawię się elektroniką w aucie. Słyszałem że założenie ringów to nie taka trudna sprawa więc chcę spróbować zrobić to sam z waszą pomocą. Widziałem ten poradnik:

myślałem że zrobienie tego tak jak on, to jest to czego chcę, lecz jak odkręciłem tą osłonkę, to nie mam tego ustawionego tak jak on (tych kabli). Czerwono żółty kabel bodajże jest tam ale jest on w kostce która jest odwrócona bezpiecznikami do góry.


Proszę o pomoc, zależy mi na tym a chcę się czegoś nauczyć, a kto pyta nie błądzi. :? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę to kolega na filmie ma inne ringi niż ty. U niego jest jeszcze przekaźnik (miałem takie). Podłącza się je pod bezpieczniki w schowku i właśnie pod maską w skrzynce bezpieczników.

Napisz do sprzedającego czy nie ma instrukcji do tego. Bo co chińczyk to inny patent...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach