Skocz do zawartości

Moje początki z BMW e46 325Ci, pierwszy drift project.


MiChUv17

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, mam nadzieje, że czegoś nie pomyliłem i pisze w dobrej sekcji :D

Sprawa polega na tym, że miesiąc temu zakupiłem moje pierwsze BMW, jest nim e46 325Ci 192 KM z 2001 roku, czysta benzyna, dosyć fajny stan techniczny, auto przeszło dosyć duży serwis by było bezpiecznie.

Dlaczego takie auto ? Niespełnione marzenie o lataniu bokiem. Lecz zaczyna się kwestia bycia przeze mnie żółtodziobem. Auto chce pogodzić z jazdą czasem na co dzień wraz z jazdą driftem (na torze oczywiście lub parkingach). Wszystko w tym aucie jest seryjne, wstawiłem na razie rozpórki ze staffa na przód i na tył, wstawiłem dystanse na tył od znajomego (dopasowane to one nie są ale jak na razie mi pasują :D ). I tu zaczyna się moja kwestia dlaczego jestem na tym forum i dlaczego założyłem ten temat, otóż szukam porad co dalej robić z autem ? Jakie zawieszenie, jakie modyfikacje przeprowadzić na sam mój początek z driftem by zacząć zabawę w tej dziedzinie? Jestem otwarty na każde propozycje, wiem że będę w stanie znaleźć tu pomoc. Na czym mi najbardziej zależy na tą chwile:

-usztywnienie zawieszenie (jakie zawieszenie wstawić, jakiego producenta, poliuretany itd.)

-kwestia mechanizmu różnicowego (bawić się w spaw czy robić na początku inne rzeczy)

-wzmocnienie wózka (podobno w e46 przy ostrym upalaniu lubi zrywać wózki)

-na jakie rzeczy zwracać uwagę, czym sie martwić na zapas

-hamulec ręczny (hydro nie wchodzi w grę gdy mówimy o cywilu, ale zwykły ręczny jest kiepski z tytułu takiego, że są to wręcz tylko szczęki, które średnio chwytają)

Zabawy w klatki bezpieczeństwa lub harmness bary, jakies fotele kubełkowe, pasy szelkowe zostawiam jako dalszą część projekty, chce się skupić na rzeczach ważniejszych dla samego prowadzenia i na wprowadzeniu auta w kontrolowany poślizg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Poliuretany, wzmocnienie podłogi z tyłu, szpera 100% i hydro.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sprężyny obniżające lub gwint, jak kto woli. Sprężyny np. eibach a amory sachs, wszystkie tuleje z poliuretanu i będzie sztywno.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć . Ja wprawdzie mam touringa do jazdy na codzień , a nie upalania, ale mam w nim świeżo założone springi eibach i amory sachs i prowadzenie wydaje mi się bdb. Czysto do upalania gwint wydaje mi sie duzo lepszy więc musisz to przemyśleć. Jeśli bardziej do driftu to gwint i na mieście jazda z głową. Co do hydro to nie można mieć i jednego i drugiego hamulca? Rączkę od hydro na przeglądy można zdejmować. Przy 325ci bardzo by pomogła . Pozdrawiam

PS. Oczywiście drifterem nie jestem ale wydaje mi się że przy przechodzeniu w zakrętach im większy beton tym lepiej żeby jak najmniej szarpało budą. Oczywiście mówimy o jeździe po dobrej nawierzchni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.