Skocz do zawartości

Bmw e46 330d problem DDE


Masiukkk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z DDE. Po zapaleniu tego błędu auto traci moc. Pół roku temu wymieniłem pompę podprogowa, filtry paliwa, zawór ciśnienia w rampie. Wszystko nowe i oryginalne zdj. Po wymienieniu tych rzeczy był spokój lecz teraz problem wrócił. Na kompie znów pokazuje ten Zawór ciśnienia w rampie...

Wrzucam link z błędami https://ibb.co/G3rZmjZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Najpierw podepnij komputer z inpa i wklej ten błąd, kod i główny opis to nie wszystko..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Co jest powyżej? Zrób mu może czyszczenie lm diesel spulung, ale na krótko, przy pompie progowej aby pracował tylko na tym preparacie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Trzeba pojeździć z komputerem i analizować ciśnienie na szynie, sporo już wykluczyłeś, zostaje raczej tylko pompa cr.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze ty masz blad regulacij a nie spadku cisnienia to za o odpowiada regulaor cisnienia a nie czujnk cisnienia.W kazdym badz razie jesli byly opilki i nik ukladu paliwowego nie wyczyscil to nie ma sie co dziwic ze problem powraca.Pozatym masz problemy ze swiecami czujnikem temp i egr bez uporzadkowania tego czyli wymiany i beda spadki napiecia , tez moze byc to przyczna rozlanczania podzespolow sTerujacych.Jest to uklad cr musi wszystko dzialac poprawnie i kasowanie bledow a nie naprawa powoduje szukanie usterki wszedzie.Co do czesci to nawe ori potrafia padac jesli zostala naprawa przeprowadzona polowicznie ..Po prostu dziwne troche bo raczej te wszystkie bledy musiales miec wczesniej ale pewnie zostaly olane .
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załączam filmy z pomiarów

Pierwszy na postoju (na jałowym biegu)


https://youtu.be/kWXxbzJ2wy0


Drugi pomiar podczas jazdy ( błąd się włączył ) po pomiarach skasowałem błąd na odpalonym silniku i silnik zaczął normalnie chodzić i moc wróciła .


https://youtu.be/LKlH14gGLTg


trzeci pomiar na biegu jałowym z włączonym błędem dde


https://youtu.be/S797ZaQb8J4



wyświetla się tylko ten błąd


E R R O R M E M O R Y R E P O R T

------------------------------------

Date: 04/21/19 17:08:12

ECU: DDE40KW0

JobStatus: OKAY

Variant: DDE40KW0


------------------------------------------------------------

RESULT: 1 errors in error memory !

------------------------------------------------------------

4496 Raildruck-Plausibilitaet


Error frequency : 1

Logistic counter: 40


Motordrehzahl 3396.60 1/min

Kraftstoffvorfoerderdruck 3.71 bar

Einspritzmenge 58.37 mm^3

Raildruck 933.73 bar

Fehler aufgetreten bei 284420.00 km


Fehler momentan vorhanden

Regelabweichung ueber Motordrehzahl zu gross


Errorcode: 11 90 28 01 74 20 88 E8 72 9B 6F 1A 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 =============================================================

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile miales paliwa w baku jak robiles pomiar?Ja bym zrobil jeszcze test przelewowy wtryskow szukal bledu w agr, podcisnienia, jesli regulator jest 100p dobry .Ale albo wymiana na nowy albo podmianka. Edytowane przez jazdaprzemo
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Odświeżam .

Nowa pompa w baku firmy vdo

Nowy filtr paliwa mann - w starym nie było żadnych opiłków

pompa podprogowa wymieniona niecały rok temu nie orginał

zawór regulacji ciśnienia w pompie cr nowy bosch

czujnik ciśnienia w cr wymieniony


Dodam że podczas zimy nic się nie działo ... szła jak wściekła

Problem powrócił z przyjściem pierwszych dni ciepła w tym roku

w chłodniejsze dni nie ma problemu z autem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Co z testem przelewowym?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Nie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.