Skocz do zawartości

2 miesiące postoju na parkingu [318i]


ViceBMW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Silnik: N42.

 

 

Krótka historia. Samochód stał zaparkowany i nie odpalany przez 2 miesiące. Wiadomo jaka była ostatni temperatura.

 

Jak odpaliłem samochód:

 

1. Otworzył się centralny - normlanie z pilota działał

2. Próbowałem zapalić auto - niestety trzeba było podpinać kable.

3. Sekunda ładowania i odpaliłem samochód

4. Samochód zaczyna falować po zrobieniu 15-20 metrów.

5. Po 3-6 minutach uspokaja się falowanie i przestaje.

6. Ruszam w trasę około 40-60 km obwodnicą Wrocławską.

7. Parkuje na myjni - Silnik ciągle włączony.

8. Biały dym zaczyna się wydobywać spod maski.

9. Zaglądam pod maskę. Widze jak leje się woda tzn płyn chłodzący.

http://i.epvpimg.com/GHZdfab.jpg Z tego miejsca widzę jak leje się.

10. Podjeżdżam myje samochód bo zakurzony.

11. Próbuje odpalić po trasie 40-60km i samochód nie odpala. Aku wysiadło

12. Ładuje ponownie aku od golfa 4, żeby ruszyć. Dziwne że po takiej trasie aku wysiada.. To normalne? Pytanie Nr 1

13. Dojechałem do miejsca docelowego, podczas jazdy kontrolka zgasła

14. Płyn leci dalej.

15. Po 1-2h po zaparkowaniu, auto nie odpala. Trzeba ładować aku..

 

Pytania są trzy.

 

1. Czy to normalne, że aku wysiada po takiej przerwie i przy takich temp? I po takiej trasie?

2. Dlaczego leci płyn? Wcześniej przez tę trasę nie zauważyłem dymu, nawet jak na światłach stałem było wszystko ok. Dopiero po trasie 40-60km.

3. Wąż raczej cały, bo nowy. Podejrzewam, że coś pękło lub zamarzło i pękło..

 

# Dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Aku pewnie ma zwarcie i dlatego nie ładuje się cały. Ładowanie jest? Jakie (test 9.0)? Jak kontrolka zgasła na trasie?

Zdjęcia nie widzę na telefonie, więc tu nie wypowiem się.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z aku tak czasem bywa, moj działał normalnie od zakupu - czyli ponad pół roku, ba, nawet tego dnia jak padł rano normalnie odpaliłem i gdzieś pojechałem, a pózniej z rodziną do galerii i już nie odpalił, po podłączeniu kabli z innego auta odpalił, wróciłem do domu (ładownie z alt 14v), po całej nocy ładowania przez prostownik, po podłączeniu do auta i próbie odpalenia napięcie spadało do 9. Po wymianie aku jest wszystko ok. Czasem cela jedna padnie i jest taki objaw właśnie.

 

Wyciek w tym miejscu, które zaznaczyłeś też miałem. Od razu po zakupie auta, co dziwne, czasem ciekło, czasem nie. Po wymianie tego przewodu na org (cena chyba ok 180) jest spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.