Skocz do zawartości

BMW e46 lusterko na tasme


illiapanasiuk

Rekomendowane odpowiedzi

Dzien dobry.Przestalo dzialac mi sterowanie lusterkami.Prawe i lewe.BMW e46 2005

Elektryk powiedzial ze modul do wymiany,woda podciekla w lewe lusterko i teraz nie dziala 2.

Szukam lusterko na 2 tasme 6 pinowe.Nowe 950 zl.(zamiennik Magneti Marelli),oryginal 3 tys.

Znalazlem do coupe,ale nie wiem czy bedzie pasowalo.Potrzebuje tylko caly srodek lusterka.

Jak zrobic zeby nie isc w taki duze koszty.Moze ktos ma namiar gdzie kupic takie lusterko.

Dziekuje za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Polować na allegro lub olx. Mi zeszło prawie rok i znalazłem wymarzone lusterka do E87:) Po drodze niestety kupiłem też od oszusta. Bujam się z nimi cały czas, żeby odsprzedać, ale już z prawidłowym opisem. Także lekko nie jest.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat jest ogólnie ciężki.

Lusterek praktycznie nie ma, a w wersji europejskiej przez pół roku poszukiwań znalazłem 1 sztukę.

Angole się czasami pojawiają.

Podczas poszukiwań trzeba oglądać zdjęcia. Sprzedający nie wiedzą co sprzedają i można wyrwać lusterko za śmieszne pieniądze.

Czekam na przesyłkę europejskiego lusterka kierowcy za 50zł.

Jak ktoś jest świadomy co sprzedaje to ceny za angole zaczynają się od 200zl za szt.

Wg mojej niepotwierdzonej w praktyce wiedzy moduły angol europa są zamienne z tym, że prawy angol -> lewa europa i lewy angol -> prawa europa.

Strona kierowcy ma 2 taśmy po 3 piny. Jedną z wtykiem białym, jedną powiedzmy z brązowym. Strona pasażera ma jeden wtyk biały.

Te same moduły są w lusterkach składanych i nieskładanych. Wtyk składania jest wówczas niewykorzystany.

Moduły sedan, touring i compact są takie same. Coupe i cabrio są inne. Różnią się taśmami.

Magneti Marelli to oryginał. Lusterka MM występują w cennikach sprzedawców, ale w praktyce są niedostępne.

Wg mnie szukaj prawego angola i przekładaj moduł do swojego lewego, powinno działać. Ze znalezieniem prawej europy będzie kłopot.

Posiadam prawy i lewy moduł z angola i będę weryfikował swoje teorie. Muszę zakodować te lusterka w GM5 a nie mam na to chwilowo czasu.

Napiszę jak coś będę wiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez wlasnie czytalem ze modul z angola mozna dac do europy.tylko wlasnie interesolalo mnie czy oni ten modul maja w lewym czy prawym lusterku.Juz wiem)

Szkoda ze z coupe/cabrio nie mozna wziac modul,bo takich lusterek z tasma jest wiecej.nawet lewe znalazlem z 2 tasmamy po 3 pin Europa,ale coupe.Dziekuje z odpowiedz.Czekam czy tobie sie uda z twoimi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Na samochodzie nie było okazji sprawdzić, ale zbudowałem stanowisko i sprawdziłem moduły lusterek na "stole".

Moduły są zamienne: lewy angol -> prawa europa, prawy angol -> lewa europa.

Za różnice w sterowaniu wersji angielskiej i europejskiej odpowiada parametr RECHTSLENKER ustawiany w GM5.

W sumie, to na logikę, tak powinno być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.