Skocz do zawartości

Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów


przemekmdc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy po raz kolejny ;)

Kolejny przypadek jaki spotkał moje autko to taki gdy wracałem do domu zaczeły mi w końcu opadac szybko obroty w aucie i odzyskało ono moc bo borykałem sie z tymi problemami lecz troche przygasało wiec podłączyłem je pod kompa i wyskoczył mi taki błąd

http://images41.fotosik.pl/346/aa3f2d5994998bfa.jpg

 

zastanawiam sie czym on może być spowodowany, czytając inne wątki pojawienie się błędów jednocześnie 227, 228 to często nieszczelny dolot ale mój jest szczelny tesowałem go autostartem i nie podnosiły sie obroty i tu moje pytanie do was czym to może byc spowodowane, czyżby sonda do wymiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

ale co mi to da skoro sonda jest dobra bo pokazuje za duża dawke paliwa lecz nie wiem czym może byc to spowodowane i zastanawiam sie czy może byc ten błąd spowodowany naprzykład przez przepływomierz gdyż na wolnych obrotach mam wartość HLM równą 12,5 kg/h a normalnie chyba jest od 15 do 17 kg/h i zastanawiam sie właśnie czy to nie przepływomierz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy po raz kolejny ;)

Kolejny przypadek jaki spotkał moje autko to taki gdy wracałem do domu zaczeły mi w końcu opadac szybko obroty w aucie i odzyskało ono moc bo borykałem sie z tymi problemami lecz troche przygasało wiec podłączyłem je pod kompa i wyskoczył mi taki błąd

http://images41.fotosik.pl/346/aa3f2d5994998bfa.jpg

 

zastanawiam sie czym on może być spowodowany, czytając inne wątki pojawienie się błędów jednocześnie 227, 228 to często nieszczelny dolot ale mój jest szczelny tesowałem go autostartem i nie podnosiły sie obroty i tu moje pytanie do was czym to może byc spowodowane, czyżby sonda do wymiany ?

 

P0228,"Przepustnica /czujnik polozenia pedalu /przelacznik C - wysoki sygnal wejsciowy"

na poczatku zobacz czy nie masz zasyfionej przepustnicy

http://s2.ifotos.pl/img/Beztytuuj_rxqxnne.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ale oznaczenie według którego Ty piszesz mój błąd to P0174 (a w onzaczeniu inpa jest to 228 jak to widac na zdjęciu) i pisze ewidentnie że mam albo za duża dawke paliwa albo poprostu przepływomierz podaje za mało powietrza i stąd bierze sie ta za duża dawka paliwa choc tak naprawde jest ilosc paliwa ok tylko za mało powietrza bo mój przepływomierz pokazuje na postoju 12,5 kg/h
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem blad P0170 ,171 tez odnosi sie do dawkowania paliwa ,wymienialem sondy itd okazalo sie ze wina jest w przeplywce.

dosc dlugo tak jezdzilem nie dzialo sie nic specjalnego,byl czasami zmulony,automat nie zmienial biegow jak nalezy czasami.

po wymianie smiga very nice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

koledzy po wielkich bojach trudach i piwach:) udalo mi sie go podlaczyc:) wrzucam screeny bledow, moze ktos rozkoduje co to za bledy?

 

1 to poduchy. ktora z nich jest wystrzelona?

http://imageshack.us/photo/my-images/580/poduchy.jpg/

 

2 to napinacze, cos takiego mi wyskoczylo:

http://imageshack.us/photo/my-images/607/napinacze.jpg/

 

3 to cylindry, czy z 3 jest cos nie tak?

http://imageshack.us/photo/my-images/832/cylindrye.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mamy info o wystrzelonej poduszce , masz status airbagów które posiadasz w kodowaniu ...

3 wtrysk niedomaga ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wszystkie możliwe błędy z poduszkami itp .... sprawdź bezpiecznik od airbagu w schowku ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

 

Pisze na forum bo wujek Google nie pomaga mi w odczytaniu opisu błędów jakie odczytano w mojej Bawarii

 

Może ktoś ma fachową wiedzę i pomoże:

 

Kod: 81 ?

Kod: 74 ?

kod: 115 ?

Kod: 128 ?

kod: 173 ?

kod: 215 ?

 

Sprawa dość pilna... z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P0115 Engine Coolant Temperature Circuit Malfunction

 

 

 

P0128 Range/Performance Problem In Thermostat

 

 

P0173 Fuel Trim Malfunction (Bank 2)

 

 

 

P0215 Engine Shutoff Solenoid Malfunction

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/44/Flaga_PPP.svg/80px-Flaga_PPP.svg.png 1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może mi ktoś podopwiedziec w czym moze tkwić problem

 

Generalnie auto przebiera po odpaleniu (nie pali jakby na jeden gar)

Mam instalację gazową

 

Na Benzynie czy na gazie to samo (uspokaja się jak osiągnie temp 90 stopni)

 

Po wysprzęgleniu biegu spadają obroty na 400-500 i falują czasem auto zgaśnie.

 

Na razie odłączyłem krokowy i obroty podniosły się do 1000 (czły czas)

 

Może miał ktoś podobny problem ?

 

Dzięki za jakieś wyjaśninia i popowiedzi

 

P.S.

Zmienione kable + świece

Wąż od odmy (był zkruszały)

 

Jak odłączę przepływkę to problem pozostaje więc to chyba nie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.