Skocz do zawartości

Sprawdzanie podwozia pod kątem rudej podczas kupna


Sperr

Rekomendowane odpowiedzi

Korzystając z wizyty służbowej będę niedługo oglądał auto w kraju macierzystym za zachodnią granicą. Auto w nadwoziu coupé, bez szyberdachu z sześciocylindrową jednostką. Egzemplarz sam w sobie jest dosyć dobrze utrzymany, z jednym właścicielem przez ostatnie 15 lat. Ze względu na traumatyczne doświadczenia z rudą łajzą jestem na nią teraz niesamowicie wyczulony. Właściciel podesłał zdjęcia podwozia i wygląda całkiem dobrze, z fabryczną konserwacją. Niestety progów dokładnie nie widziałem ze względu na nakładki M pakietowe, natomiast od spodu nie jest rudawo w tym rejonie. Zdaję sobie sprawę, że sporo mankamentów może być ukryte pod warstwą brudu (auto w codziennej eksploatacji, więc wypucowane od spodu nie jest). Na co zwracać uwagę i w jaki sposób dokonywać oględzin żeby mieć pogląd na stan spraw? Wiadomo, że dywanu, kanapy i błotników nie dam rady ściągnąć i będę oglądał auto na kanale.


Wiadomo, że przy takim wieku auta na pewno będzie gdzieś ruda, natomiast zależy mi na tym żebym nie powtarzał historii z remontem podłogi. Powierzchowną rdzę wokół bagażnika jestem w stanie znieść, ale jeśli trzeba będzie ciąć to już grubsza sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.