Skocz do zawartości

Uszczelka pod głowicą, dusi się po wymianie 318i


JohnnyPL

Rekomendowane odpowiedzi

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=212112


Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Mam mały problem z silnikiem m43 od 318i w sedanie, otóż wymienił mi znajomy(mechanik) uszczelkę pod głowicą gdyż miałem spaliny w układzie chłodzenia i teraz auto chodzi gorzej niż przed wymianą. Powyżej 2500obr gorzej się zbiera niż przed wymianą a im wyżej obroty idą tym bardziej się dławi, przy 4000obr to już w ogóle ledwo idzie gdzie przed wymianą zbierał się żwawo. Wymieniona została cała głowica, kupiłem splanowaną osobno, oglądało ją dwóch mechaników, podobno wszystko z nią w porządku. Kupiłem komplet uszczelek(pokrywy głowicy,rozrządu, wydechowe, wtryskowe) o 0,3mm grubszą pod głowicę elringa, bo głowica planowana. Dodatkowo dałem do wymiany cały rozrząd ze ślizgiem, łańcuchem i napinaczem. No i odpala ładnie pięknie na postoju wkręca się na obroty cudnie, ale jazda już nie ta co przed wymianą. Kolega twierdzi, że wszystko się musi dotrzeć i zobaczymy za 1000km, SERIO? Ma rację czy to ja jestem przewrażliwiony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.