Skocz do zawartości

328 co to za kable i węże


OBOLUK

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem w trakcie rozbierania, remontu i czyszczenia środka mojej E36 i jestem na etapie rozpoznawania i wywalania niepotrzebnego okablowania. Porobiłem zdjęcia i chciałbym dowiedzieć się do czego albo od czego mogą one być bo chciałbym je ewentualnie wywalić. Na początek dwa.

 

 

To coś jest pod puszką filtru powietrza. Na końcu przed zaślepką węża jest jakby przycisk sprężynowy, który odbija, oryginalne logo BMW na nim, bez numerów. Pod wężykiem pisze FUEL więc jest od paliwa ale co on tam robi? Nie powinien być on gdzieś podłączony, do kolektora ssącego? Czy to nie wężyk co jest od klapki z wydechu końcowego? U mnie wydech końcowy nie jest ORI a zatem nic z wydechu nie idzie do silnika poza dwiema sondami lambda.

 

http://i.imgur.com/4qQLj2O.jpg

 

Następna sprawa to ten o to kabel na zdjęciu poniżej. Znalazłem go za OCB ale nie podłączony nigdzie. Czy to może być kabel od zmieniarki? Antenowy? Rozkodowałem numery nadwozia i miałem zmieniarkę choć po niej nie ma śladu nigdzie. Kabel wydaje się też zbyt krótki aby dosięgnął bagażnika tam gdzie powinna ona być. Od czego może on być? Co to za rodzaj złącz?

 

http://i.imgur.com/ehGkVNg.jpg

http://i.imgur.com/i8umsoI.jpg

http://i.imgur.com/ToZ0utt.jpg

http://i.imgur.com/HiSmxv0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też zastanawiałem się czy to może być od jakiegoś telefonu ale czy ori, o ile 3 seria w ogóle była wyposażona w telefon oryginalny czy może ktoś dokładał swój i nie chciało mu się tunelu środkowego rozkręcać żeby kabel wyciągnąć i sprzedał mi tak auto bo po jakimkolwiek telefonie śladu brak. Z tyłu na szybie pod oboma boczkami podsufitówki mam urządzenia czarne. Zakładam, że jeden jest wzmacniaczem anteny radiowej a drugi może od anteny oryginalnego telefonu, o ile był w tym aucie/był montowany w trójeczkach. Dojdę potem po numerach OEM od czego one są.

 

Co do węża pod maską to dołożę tyle, że wygląda mi to na ori rozwiązanie, jakiś wentyl zwrotny paliwa? Wąż idzie dalej pod kolektor ssący a po drodze ma rozgałęźnik typu T tak jak to widać na poniższym zdjęciu i wchodzi do tej części, którą widać na zdjęciu poniżej, mniej więcej po środku zdjęcia pod niebieskim wężykiem z wtyczką pod nim (pompka paliwa?)

 

http://i.imgur.com/tdEs1vV.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jedna sprawa na teraz. Czarna wtyczka ~5cm x 3cm z dwoma kabelkami, którą podłącza się do schowka po boku z lewej strony. W wtyczce jakaś gąbeczka siedzi. Na co to?
gniazdo do ładowania oryginalnej latarki bmw.
Co do węża pod maską to dołożę tyle' date=' że wygląda mi to na ori rozwiązanie, jakiś wentyl zwrotny paliwa? Wąż idzie dalej pod kolektor ssący a po drodze ma rozgałęźnik typu T tak jak to widać na poniższym zdjęciu i wchodzi do tej części, którą widać na zdjęciu poniżej, mniej więcej po środku zdjęcia pod niebieskim wężykiem z wtyczką pod nim (pompka paliwa?) [/quote'] to fabryczne rozwiązanie,w momencie kiedy zawór evap ( zawór filtra oparów paliwa) jest uszkodzony ( otwarty cały czas) to podciśnienie z kolektora ssącego zasysa zbiornik utrudniając pracę pompie paliwa i odkręcenie korka wlewu.Ten wentyl ma zapobiegać takim niespodziankom .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.