Skóra na desce pękała od słońca i z tego co czytałem to był główny powód zaprzestania produkcji L6. Choć może cena $10tys. wyższa niż porshe 911 też się do tego przyczyniła

Skóry na desce można powiedzieć, że nie mam - zostały jakieś resztki mówiące, że była po całości i była w kolorze góry boczków drzwi.
a najgorszy boczek wygląda tak:

innego zdjęcia teraz nie mam.
Moja L6 nie jest kwestią mody. To wynik kolejnego nudnego spotkania gdzie znów zaczłąem przeglądać ogłoszenia i się takie trafiło.

W tych "niby" L6, które podesłałeś ja też L6 nie widzę, ale nie widzę też by ktokolwiek sugerował, że to L6...
Co do tłoków - zwróć uwagę, że z mojego vin'u wychodzą tłoki do wersji niskoprężnej, a to, że samochód pochodzi ze stanów nie ulega żadnej wątpliwości.
Pod maską zaś znalazłem wpis "Engine family: HBM 3.4V5F571". Pytanie co to oznacza? Która to wersja tego silnika? Google tych oznaczeń nie zna...

A wszystko dlatego, że chcąc sprawdzić kondycję silnika przy wymianie świec zmierzyłem kompresję... i zacząłem szukać jaka powinna być fabrycznie i w sumie to nadal nie wiem
