Skocz do zawartości

[F31] ISTA-D: Test EGR silnika N57


europetravel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

czy pomógłby mi ktoś zinterpretować ujemną wartość jaka pojawiła się podczas testu EGR?

Czyli podczas testu w pkt 2. Actual position najpierw pojawia się ujemna wartość -10,4, a z dotychczasowego doświadczenia z tym samochodem i ogólnie wiem, że powinno być tam w pierwszej fazie testu zero 0, tak jak na tym filmie:



EGR nie był ograniczany przez funkcję serwisową. Jest nowy - wymieniony na Borg Warner (czyli podobno Wahler, choć nie znalazłem na nim napisu "Wahler") razem z chłodnicą spalin, podobno jako komplet, w ASO BMW na akcji serwisowej.


Ogólnie szukam przyczyny zwiększonego spalania po tej wymianie.

Błędów brak.


3b2f9c8347e909df.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.