Skocz do zawartości

E60 M54B30 / 2003 / Błąd poduszek / Active Steering


Pasakk11

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Od dłuższego czasu mam poblem z błędami poduszek, po wykasowaniu wracają te widoczne na screenie z modułu SBSR (mam drugi na podmiankę) i TMFA (Moduł drzwi kierowcy mam drugi na podmiankę). Wcześniej po kasowaniu błędów poduszek błąd nie wracał przez kilka godzin czasem nawet dni, teraz nie daje się w ogóle wykasować.

274308932-648031792925046-6396126073995824147-n.png

274823937-350118870322685-8507614246210886369-n-1.png


https://ibb.co/TKvcW24

https://ibb.co/7tdxFcL


Mam też problem z AFS (Acitve Steering) 6134 Motorstrom. za nic nie mogę znaleźć jakiegoś tropu jak go rozwiązać nawet na zagranicznych forach. Historia mojego AFS jest dość skomplikowana, po kupnie AFS nie działało, naprawiłem wiązkę i wszystko ożyło działało pięknie przez 2/3miesiące do momentu pozostawienia samochodu na noc na dużym mrozie, po tym postoju ruszyłem samochodem i wysypał się AFS, okazało się, że do czujnika kąta skrętu w maglownicy dostała się woda, magnes odpowiadający za odczyt w tym czujniku przymarzł do ścianek i się ułamał, po długich poszukiwaniach dostałem ten magnesik i go wymieniłem, jednak AFS nie wrócił do żywych, wymieniłem tez sam czujnik.


Kolejną rzeczą w której proszę o pomoc to wyjaśnienie jak ustawić czas systemowy w sterowniku za pomocą dis'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat poduszek uważam za rozwiązany. Uszkodzony był moduł drzwi kierowcy TMFA - zmiana modułu, zakodowanie numeru VIN oraz zakodowanie wszytkich funkcji pod wyposażenie samochodu rozwiązało problem, następnym modułem w kolejce okazał się SFZ (pod tunelem środkowym) - podobnie jak powyżej - dostał mój VIN oraz wyposażenie w NCSie, ostatnim winnym był moduł SBSR - gdzie również podobnie jak powyżej wszystko zakodowałem. Na sam koniec skryptem TD-530.ipo w INPA wystartowałem czas systemowy poduszek i wszystko ożyło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z AFS również rozwiązany, wymieniłem wiązkę na fabrycznie nową, wszystkie błędy poznikały nie musiałem robic adaptacji ani kalibracji, wracając do poduszek - kilka dni temu w trakcie jazdy strzeliła mi klema pirotechniczna, zdaje się, że winny był moduł SFZ i SBSR, wymieiłem oba i ponownie zaprogramowałem, z SFZ wykodowałem klemę żeby nie mieć błedu poduszek i wszystko działa, pod kompem żadnych błędów niebawem oddaje samochód na akcję serwisową wymiany przewodu plusowego do ASO, jak samochód wróci do mnie z powrotem włączę pirotechnikę i uznam moją e60 za odgruzowaną po poprzednim rzeźniku :>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.