Skocz do zawartości

F11 przy aktualizacji padł moduł ZGM/ZGW


Supermen

Rekomendowane odpowiedzi

Padł mi moduł ZGM vel ZGW. Po tym w aucie nie włącza się Kl15. Jak podać na krótko prąd na Kl15? Przekaźnikiem w Junction box? Czy inaczej?


Da się w ogóle postawić go na nogi? Czy w grę wchodzi tylko wymiana?


W kwestii wymiany. Jak go dostosować do reszty auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wymień na używany moduł ZGW

przed programowaniem zapisuje się FA i SVT modułu aby potem przywrócić

może tylko w trybie programowania i trzeba tool32 wyprowadzić , aby przywrócić kl15

ZGW to moduł master w f10, gateway , pod niego podłączone są magistrale K-can, most, flexray , nic bez niego nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Padł mi moduł ZGM vel ZGW. Po tym w aucie nie włącza się Kl15. Jak podać na krótko prąd na Kl15? Przekaźnikiem w Junction box? Czy inaczej?


Da się w ogóle postawić go na nogi? Czy w grę wchodzi tylko wymiana?


W kwestii wymiany. Jak go dostosować do reszty auta?

Napisz pw moge zdalnie spróbować postawic zgw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień na używany moduł ZGW

przed programowaniem zapisuje się FA i SVT modułu aby potem przywrócić

może tylko w trybie programowania i trzeba tool32 wyprowadzić , aby przywrócić kl15

ZGW to moduł master w f10, gateway , pod niego podłączone są magistrale K-can, most, flexray , nic bez niego nie działa

 

Nie bardzo rozumiem. Mam zapisać FA i SVT tego nowego używanego modułu?


 

Padł mi moduł ZGM vel ZGW. Po tym w aucie nie włącza się Kl15. Jak podać na krótko prąd na Kl15? Przekaźnikiem w Junction box? Czy inaczej?


Da się w ogóle postawić go na nogi? Czy w grę wchodzi tylko wymiana?


W kwestii wymiany. Jak go dostosować do reszty auta?

Napisz pw moge zdalnie spróbować postawic zgw.

 

Poszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

cześć,

widziałem post w sprawie modułu ZGM po aktualizacji , który napisał "Supermen"


mam ten sam problem

próbowałem zrobić aktualizację softu przez ista+ (software update), podpiąłem prostownik GYS GYSFLASH 100.12 HF 12V 100A więc tu było bezpiecznie,

ilevel ISTA wyznaczyła z F010-13-03-502 na F010-21-03-563,


niestety w trakcje wyskoczył komunikat aby wyłączyć zapłon i zapiąć klamrę pasa bezpieczeństwa kierowcy, zrobiłem to ale komunikat się cały czas pojawiał

finalnie po jakimś czasie udało się to anulować, nawet pojawił się komunikat, że ilevel został zatualizowany do zamierzanego

ale wyskoczył błąd ZGM , zegary nie reagują , zapłonu nie da się włączyć, w ISTA był komunikat :


The central geteway must be programmed but ISTA is currently in offline mode.

To implement the repair measure, a new operation with an online collection must by started.


Czy jest jakaś szansa, aby ożywić ZGM ?

ma ktoś jakiś pomysł?

z góry dzięki!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

odłącz akumulator na kilka minut

jak nie pomoże , to esys programuj ZGW jeszcze raz,

mam nadzieję że zapisałeś dane przed programowaniem FA pojazdu i SVT w ESYS dla bezpieczeństwa odzyskania danych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.