Skocz do zawartości

Jaki interfejs do G02/G01


salvado

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

jestem tutaj nowy i jeżeli chodzi o markę BMW jestem totalnym laikiem. Jeżeli chodzi o wiedzę z zakresu elektroniki samochodowej to akurat w tym zakresie nie jestem zielony, Mam wiedzę i praktykę z programowania, serwisu modułów , obróbki map. Wracam do mojego pytania, trochę chcę pogrzebać w swojej furze, dołożyć np jakieś dodatkowe zabezpieczenie itp. Czy np. ICOM z softem od My friendów zadziała autonomicznie w jakimś małym zakresie, odczyt kasowanie DTC, zmiana konfiguracji on off jakiejś funkcji? Strasznie mnie wkurza np system start stop, który jest ustawiony domyślnie na włączony. Zazwyczaj serwisówki programują pass through , albo rzadają zezwolenia online na dostęp do sterownika. Jak to się ma do ICOM next lub może polecicie jakiś inny fejs, którym będę miał możliwość zmian konfiguracyjnych, podstawowych adaptacji itp. Nie zamierzam wgryzać się w markę więc nie będę sie uzbrajał w sprzet, potrzebuję typowo do domowego użytku. Za wszystkie sugestie będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Enet w zupełności wystarczy,nie potrzebujesz icoma.

Dzięki za odpowiedź. Zainwestowałem w ICOM , I dobrze chyba bo nawet by mi do głowy nie przyszło że mam usterkę. Fotel pasażera przerwa w obwodzie ogrzewania. Po świętach chyba się umowie na serwis. Może ktoś podpowiedzieć jaka apka do Enetu, taka żeby tylko odczytać DTC na szybko ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

nie rozumiesz czym jest enet dla f-serii g-SERII , chociaż to zwykły kabel lan do ethernet z wtyczką obd2 z jednej strony w środku 1 rezystor i tyle

w f-serii interfejs diagnostyczny znajduje się w samochodzie a samochód łączy się na takiej samej zasadzie jak dwa komputery po interfejse ethernet

to że jest prosty z jego wielka zaleta W ZASADZIE CHODZI ZE WSZYSTKIM CO OFERUJE BMW :D