Skocz do zawartości

Bmw e61 520d LCI 177KM - błąd 493F


transporter0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pytanie. Pacjent BMW e61 520d 177KM 2010 rok. Auto po zatarciu się pompy wtryskowej. Wszystkie elementy wymienione na nowe, regenerowane i używane - sprawdzone. Z całego układu paliwowego od baku do wtrysków z oryginalnego auta nie ma nic. Po poskładaniu wszystkiego przy pierwszym odpaleniu wyskoczył błąd 493F czyli czujnik ciśnienia wstępnego paliwa. Auto odpaliło pięknie mimo tego że wtryski będą kodowane dopiero w poniedziałek. Było to tylko odpalenie próbne. Błąd skasowany, ponowne odpalenie i po chwili powrócił. Czujnik jest nowy OEM. Podłączony dobrze. Od czego zacząć? Czy to że nowe wtryski nie były jeszcze zakodowane może powodować powstawanie jakiś błędów?

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.