Skocz do zawartości

Błędy po skasowaniu adaptacji silnika


Milart

Rekomendowane odpowiedzi

Skasowałem adaptację silnika INPĄ(f7 wszystkie). Po uruchomieniu wywala następujące błędy:

164041 i 120408.

Jeżeli skasuję błędy na włączonym zapłonie i uruchomię silnik to wszystko jest ok. Zrobiłem tak i zostawiłem samochód na biegu jałowym na 20 minut. Później pojechałem ok 60 km w trasę i wszystko grało. Wystarczy wyłączyć zapłon i po ponownym uruchomieniu błędy wracają. Silnik po uruchomieniu ma zachwianie obrotów i wywala błąd i wyskakuje komunikat o ograniczonej mocy silnika i wyłącza turbinę. Miałem też komunikat o uszkodzonej sondzie lambda i jutro ją odbieram i wymienię. Ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć o co chodzi i jak się z tym uporać? Z góry dziękuję za pomoc.


Samochód to BMW F10 528I xDrive. Silnik N20b20a po serii modyfikacji:

- chip

- IC Wagner

- lżejszy katalizator i układ wydechowy 3" El-Tec

- Wzmocniona turbina. Większe łopatki itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.