Skocz do zawartości

Problem z "service-info" i kropką w E87


icrew

Rekomendowane odpowiedzi

Witam


Zakupiłem niedawno BMW E87 z 2009 roku i mam jeden problem, a mianowicie po każdym włączeniu zapłonu pojawia się żółte "service-info".

Druga sprawa, że przy serwisach wszędzie mam "-----" zamiast dat z kolejnymi serwisami.

Podpiąłem pod kompa i sprawdziłem, że ktoś w przeszłości wymieniał tutaj CAS (być może uwalony podczas kodowania) i zmienił od razu VIN w silniku aby auto odpalało.

Mój oryginalny VIN to ten z końcówką "505".

Czy może ktoś pomóc w jaki sposób mogę wyłączyć to ciągłe pokazywanie się "service-info" podczas odpalania auta?

Czy można jakoś "naprawić" to żebym mógł ustawiać daty serwisów w aucie?


Proszę o pomoc :)


Whats-App-Image-2019-01-19-at-20-25-48.jpg


Whats-App-Image-2019-01-19-at-20-24-26.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie zmienił Vin w sterowniku DDE/DME tylko wymienił całość , CAS, DME/DDE i klucze , tzw. zestaw startowy

vin do odpalania nie ma znaczenia, tylko kod ISN wymieniany między DDE/DME a CAS ,

to dlatego trzeba wymienić całość , nie da się za pomocą zwykłych programów bmw inpa, ista, winkfpt NCS , edytować kodu ISN

tak samo jak nie zmienisz vin w :

CAS

KOMBI (zegary ) chociaż zegary masz oryginalne

potrzebne specjalne programatory

dla kropki w zegarach trzeba edytować CAS na stole aby vin zmienić ,

dla service info może przy programowaniu DDE/DME da rade zmienić VIN w sterowniku silnika i może pomoże to pomoże na serwisy olejowe

które są pobierane z DDE/DME informacje ,

ale dla poprawności trzeba edytować CAS na stole wtedy będzie wszystko w porządku.

I już 500 razy pisałem że vin z AIF nie jest vinem sterownika, to tylko vin z programowania ,

nie ma żadnego znaczenia oprócz tylko dobrego samopoczucia ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze

Kropka manipulacji jest z powodu innego vin a najważniejsze to przebiegu różnego w CAS i zegarach

brak serwisów jest powodem różnego vinu w zegarach i DDE/DME

trzeba wszystko przywrócić do prawidłowego stanu

CAS i Zegary nie da się zmienić vin żadnym programem bmw trzeba przeprogramować na stole,

da rade w niektórych sterownikach silnika zmienić vin za pomocą winkfpt programując

To zdjęcie które przedstawia AIF nie ma znaczenia to nie jest vin sterownika to tylko vin z programowania jest nie istotny

prawdziwy vin sterownika znajduję się w innym miejscu i tylko on jest istotny .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.