Skocz do zawartości

Tester diagnostyczny VIDENT


lockbud

Rekomendowane odpowiedzi

https://allegro.pl/oferta/profesjonalny-tester-diagnostyczny-bmw-mini-polski-7426751192


Miał ktoś styczność? Dla mnie ważne że wszystko po polsku nie trzeba latać z lapkiem i można dogrywać program do każdej marki jaką chcesz, w standardzie wszystkie ale czyta tylko silnik pełne opcje wybranych modeli może dograć za 150zł. Co wy na to ma to ktoś warto? A może macie coś lepszego dla laika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem ten tester vident oczywiście pierwsze zabawy skończyły się niewiadomą co przekodowałem :) :) :)


Wchodziłem kolejno:

3ca358db6e95.jpg

118eea14c5e7.jpg

bda988d6f401.jpg

9d10d8bb2177.jpg

i tu chciałem podejrzeć co z dpf z ciekawości wszedłem w 2 poniżej

d6c8d48f40e8.jpg

e2f4325595ab.jpg

tutaj postanowiłem kliknąć nie ale i tak pojawił się dźwięk gongu kontrolki w liczniku i wskazówki wykonały pewien ruch,

po czym informacja w urządzeniu

55f64d1787f1.jpg


powtarzając operacje ale nie potwierdzając przyciskiem nie tylko cofałem esc efekt ten sam i nie wiem czy wyłączyłem jakąś kontrole dpf

czy jak na razie nie próbowałem tego włączyć skoro tylko w chinach można. A może to jakaś kontrolka która wskazuje że dopala dpf?

Co sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

ale jak dedykowane na rynek chiński to opcja może nie działać

być może hardware (HW) zegarów na rynek chiński może być inne niż na rynek europejski dotyczy też oprogramowania(ZBnr ZUSB)

zawartego w zegarach mimo że HW jest to samo ale na rynek chiński jest inny ZBnr (ZUSB) przez to oprogramowanie nie widzi opcji ze spalinami

a jak kodowałeś to pojawiło ci się coś nowego na zegarach lub w idrive ? lub znikło (oprócz godziny i daty zawsze przy restarcie zegarów)

taki dźwięk to właśnie restart zegarów (sterownika przy zapisie danych kodowania zawsze występuje)

z takimi ustawieniami CBS to uważaj zmieniasz nie tylko w zegarach ,

chociaż korekta danych CBS u ciebie to tylko wpisanie daty , zmniejszenie dystansu itp podstawowe są jeszcze inne np w inpa to można namieszać,

jak pomieszasz z ustawieniami przeglądów to tylko update oprogramowania cie uratuje (WINKFPT/ ISTAP dla seri E i ESYS ISTA+ dla serii FG)

co da takich interfejsów to właśnie jesteś testerem i możesz poinformować kolegów z forum czy warto czy nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak dedykowane na rynek chiński to opcja może nie działać

być może hardware (HW) zegarów na rynek chiński może być inne niż na rynek europejski dotyczy też oprogramowania(ZBnr ZUSB)

zawartego w zegarach mimo że HW jest to samo ale na rynek chiński jest inny ZBnr (ZUSB) przez to oprogramowanie nie widzi opcji ze spalinami

a jak kodowałeś to pojawiło ci się coś nowego na zegarach lub w idrive ? lub znikło (oprócz godziny i daty zawsze przy restarcie zegarów)

taki dźwięk to właśnie restart zegarów (sterownika przy zapisie danych kodowania zawsze występuje)

z takimi ustawieniami CBS to uważaj zmieniasz nie tylko w zegarach ,

chociaż korekta danych CBS u ciebie to tylko wpisanie daty , zmniejszenie dystansu itp podstawowe są jeszcze inne np w inpa to można namieszać,

jak pomieszasz z ustawieniami przeglądów to tylko update oprogramowania cie uratuje (WINKFPT/ ISTAP dla seri E i ESYS ISTA+ dla serii FG)

co da takich interfejsów to właśnie jesteś testerem i możesz poinformować kolegów z forum czy warto czy nie ?

 

No to mnie nastraszyłeś :) auto mam na rynek europejski kupione w polskim salonie nie zauważyłem żeby się pojawiło coś nowego albo znikło jedynie skasowały się liczniki przejechanych kilometrów w i drive jeszcze się nie rozglądałem.

Samo urządzenie wydaje się ok, choć nie działa obsługa silnika ( Sprzedawca obiecuje że poprawi program do poniedziałku) w Porsche pokazuje nawet parametry zawieszenia pneumatycznego i działa ok, w renówce Master III trochę się wiesza przy diagnostyce silnika też mają to Sprawdzić reszta ok. Powiem że gdyby wszystko działało bez zarzutu to warte tych pieniędzy bo dostęp do funkcji jest naprawdę bardzo duży, obsługa praktycznie każdego modułu w samochodzie, na razie testowałem na tych trzech, mam jeszcze oprogramowanie z grupy vag-a ale nie miałem okazji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.