Skocz do zawartości

BMW e90 gubi synchro


Lady5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam pytanie dotyczące BMW e90 (VIN KY23193) .Po każdym rozładowaniu akumulatora auto gubi synchronizację i już nie odpala. Po naładowaniu i zrobieniu synchro wszystko jest ok. Czy to jest norma w tych modelach ? Dodam że auto nie moje i już trzy razy koleżanka mnie wzywała na pomoc bo auto nie odpala. Wydaje mi się że nie powinno tak być ale pytam bo nie mam doświadczenia z tym modelem (moje e39 takich niespodzianek nie robi :D ) Pozdrawiam i z góry dziękuję za podpowiedzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już dawno jej mówiłem żeby do Ciebie pojechała zrobić z tym porządek, ale że to daleko , czasu nie ma i takie wymówki. Moje przypuszczenia się potwierdziły że nie powinno tak być. Powiedz musisz mieć CAS fizycznie czy odczyt wystarczy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Już dawno jej mówiłem żeby do Ciebie pojechała zrobić z tym porządek, ale że to daleko , czasu nie ma i takie wymówki. Moje przypuszczenia się potwierdziły że nie powinno tak być. Powiedz musisz mieć CAS fizycznie czy odczyt wystarczy?

odczyt wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

I powiedz koleżance aby w końcu kupiła sobie nowy akumulator, to nie będzie na przyszłość maiła takich niespodzianek

odpowiedni do diesla nie mniej jak 90Ah, a benzyna nie mniej jak 80Ah najlepiej w technologii AGM

jak auto ma system start stop 1CC i/lub system odzysku energii z hamowania 1CD to obowiązkowo AGM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
I powiedz koleżance aby w końcu kupiła sobie nowy akumulator, to nie będzie na przyszłość maiła takich niespodzianek

odpowiedni do diesla nie mniej jak 90Ah, a benzyna nie mniej jak 80Ah najlepiej w technologii AGM

jak auto ma system start stop 1CC i/lub system odzysku energii z hamowania 1CD to obowiązkowo AGM