Skocz do zawartości

Powracający błąd po rozładowaniu akumulatora


siergiej_afganov

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Mam pytanie, bo zostałem zaskoczony przez swoje BMW e91 320d.

Miesiąc temu wyskoczył mi błąd 5e20 - czujnik ciśnienie w pompie ABS/DSC.

Kupiłem używaną pompę z takim samym numerem części, wymieniłem, zmieniłem VIN i zakodowałem w NCS Expert Tool, skalibrowałem czujnik skrętu kierownicy.

Wszystkie błędy elegancko zniknęły i wróciła mi funkcjonalność ABS i DSC.

Pojechałem na urlop i doprowadziłem do rozładowania się akumulatora. Po naładowaniu akumulatora i odpaleniu auta znowu pojawił się błąd 5e20.

(Przez przypadek na chwilę złączyłem klemy plus z minusem (pozostałe 2 były podłączone do plusa i masy)

Wydaje mi się niemożliwe, żeby w skutek tego złączenia klem akurat ten czujnik się zepsuł więc mam pytanie.

Co mogło się stać i jak mogę sobie z tym poradzić? Bo chyba nie kupować nową pompę.

Ktoś ma jakiś pomysł co tu zaszło? Albo jak to powinienem zdiagnozować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.