Skocz do zawartości

Problem z połączeniem sie z INPA E46 1999rok


Komancz1905

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka

 

mam pytanie zainstalowałem inpe i chyba auto nie moze sie z nia polaczyc nie wiem co mam zrobic w tej sytuacji sciągałem z tej strony http://ibmw.info/programy/inpa/

 

zrobilem wszystko wedlug instrukcji a wybija mi takie błedy

 

- group file : Motor IFH-0009 No response from controlunt Program will be stopped

- language variants do not match malfunction possible

 

 

Posiadam Windowsa 7 kabel kupiony z neta z przejściową okrągła ja juz nie wiem ktoryś raz z koleji to instalowalem i nadal nic prosze o pomoc bo wydalem 100zł na kable i nic od trandolfa tez instalowalem i te same błedy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Rozbierz wtyczkę i zobacz czy masz zwarte piny 7 i 8 dla Twojego auta powinny być zwarte .

https://goo.gl/images/W551Eh

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Widziałem zdjęcia - zlótuj pin 7 z 8 i będzie komunikacja z autem .

Ten kabel bez zwartych pinów będzie działać z nowszymi autami po 2006 .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=48&t=221291

W tym poście jest zdjęcie wtyczki z połączonymi pinami 7 i 8 i Ty też tak musisz zrobić .

Lutownica - i do dzieła .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Panowe co wy tu koledze za głupoty wymyślacie

w e46 99 rok jest okrągła wtyczka OBD pod maską 20 pin

jest tylko jeden pin od diagnostyki w obd 1 jest nim 17 lub 20 K-line

schemat interfejsu i przejściówki 20 pin

OBD2 16pin interfejs ------> OBD1 20 pin okrągła

pin 1 IGN --------------------> pin 16 IGN czyli aktywny zapłon

pin 4 i 5 GND ---------------> pin 19 GND masa sygnałowa i masa samochodu

pin 7 K-line -----------------> pin 17 i 20 K-line połączone razem w przejsciówce linia diagnostyczna

pin 16 +12V ----------------> pin 14 +12V napięcie akumulatora

 

w interfejsie OBD2 jest też pin 8 druga linia K ale dla modeli bmw które mają złącze OBD2 w kabinie pod kierownicą

pin 7 jest dla silnika i skrzyń a pin 8 jest do reszty modułów , nie ma zastosowania do modeli z obd1 20 pin w komorze silnika

a ponieważ każdy interfejs K-line lub K-dcan ma pin 7 K-line to musi być diagnostyka całości (często brak tylko pinu 8 )

w modelach po 2000roku było by odwrotnie byłby silnik i skrzynia automatyczna , a nie było by reszty modułów i lutowanie było by na miejscu ,

jak diagnostyka reszty modułow typu , zegary KMB, EWS , ASC/DSC, GM5

to może być problem z inpa lub z modułem zegarów , silnik i skrzynie jest na CAN modułem komunikacyjnym między CAN a k-line diagnostyka są

w e46 własnie zegary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.