Skocz do zawartości

Aktualizacja Softu w E46 2.0D 150 KM


pldiego

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry wszystkim!

Ostatnimi czasy zainteresował mnie temat zaktualizowania sterownika silnika. Czytam i przeglądam różnego typu materiały lecz ni groma nie jestem w stanie nic znaleźć na temat aktualizacji własnie w w/w moim aucie...czyli 2.0D 150 km

Może to i kontrowersyjne pytanie, lecz proszę powiedzcie mi koledzy czy to jest możliwe?

Same fizyczne wykonanie programem WinKFP widzę, że nie jest skomplikowane lecz ten cholerny początek...początek wyboru odpowiedniego ZUSB sprawia mi ogromny kłopot :(

Oto Dane z jakimi walczę:

INPA postawiona na WIN 10 (działa ok)

Daten do e46 50.2 (a moę jest nowsze ?)

VIN WBAAP71080JL46456

BMW 320d

Seria 3' E46

Silnik M47N

Region Europa

Data produkcji marzec 2002

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dlaczego ludzie myslą że altualizacja oprogramowania ma dać większą moc ,

jeśli ktoś mysli że o to chodzi to jest w błędzie, nic nie odczujecie po aktuaklizacji oprgramowania jak samochód sprawny ,

robi się po to aby usunąć przyczyny błędów , obraniczyć złużycie elementów ,wpłynąć na wydajniejsza pracę

i jest jeszcze wiele innch wartych aktualizacji przyczyn, a nie tylko moc jak ktoś chce mieć większą moc to niech jedzie do tunera ,

a wcześniej i tak warto zrobić aktualizacje oprogramowania .

Co do aktualizacji winkfpt to jak ktoś nie ma pojęcia to niech lepiej się za programowanie nie bierze, sory ale możesz wybrać nie prawidłowy zbnr

i soft przejdzie, a nawet nie będziesz wiedził że coś żle zrobiłęś , dlatego jak kolega napisł najlepiej to nich program sam sobie wybierze

i jeszcze jedno mało kto wie co dzieje sie podczas prgramowania silnika DDE

jak skacze zapotrzebbowanie na prąd napewno przy końcu programowania pompy się włączą , może też witrak chłodnicy

bez 50A prostowniaka lepiej za programowanie się nie brać

Co do sp-daten to do e46 to już v40 wystarczy nawet SSS progman ostatni v33 będzie wystarczajcy ,

a V50 to do wszystkich e6x, e65 będzie też wystarczjący

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdybys kiedykolwiek probowal podnosic jakis sterownik, pamietaj zeby zawsze robic to z podlaczonym zasilaczem. szczegolnie sterownik silknika. mozesz skutecznie uceglic auto w razie niepowodzenia.

Dziękuje za radę, oczywiście auto było podłączone do dobrego prostownika.

Ale po co. Poziom adrenaliny jest silniejszy niż racjonalne myślenie, a i tak softem nie wydusi z niej ani konika więcej. Może być wręcz odwrotnie.

Z pełnym szacunkiem ale ja nie pytałem o wzrost koni ani o przygodę.

Jeżeli ktoś zapyta o paliwo to znaczy, że też chce mieć więcej koni czy też może po prostu chce zadbać o swój silnik...?

 

Nowe oprogramowanie i sterowniki pojawiają się najczęściej wtedy, gdy producent samochodu stwierdzi, że dotychczasowy software zawiera błędy. Nikt bowiem nie zaprząta sobie specjalnie głowy udoskonalaniem prawidłowo działającego systemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

a sprawdzenie jaki soft jest łatwo

ETK wpisz vin swój

https://www.etkbmw.com/bmw/PL/search/selectCar/E46/Tou/BMW+320d+M47N/ECE/13_1223

odznacz prawidłowe opcje FA z twojego samochodu i masz

ZBnr jaki ci potrzeba " 7 795 180 "

podaj old to porównamy czy jest na liście starych numerów zgodnych z 7 795 180

napewno jest twój stary na liście sprawdz sobie

571712bcc951.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.