Skocz do zawartości

KLEMA PIROTECHNICZNA - WYKODOWANIE ZAMIAST OPORNIKA


bmw-power

Rekomendowane odpowiedzi

Ten VIN sprawdzę po niedzieli bo rzeczywiście samochód miał lekki wypadek podobno - moze cos wystrzeliło.

 

A możesz mi napisać gdzie w ISTA znajdę restart czasu systemowego? Szukałem i nie moge znaleźć w funkcjach serwisowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ten VIN sprawdzę po niedzieli bo rzeczywiście samochód miał lekki wypadek podobno - moze cos wystrzeliło.

 

A możesz mi napisać gdzie w ISTA znajdę restart czasu systemowego? Szukałem i nie moge znaleźć w funkcjach serwisowych

tool32

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze

Szukaj tego:

Moduł: SBSR

SBE1_SBSR

nicht_aktiv


lub


Moduł: ABG

SBE1_ACSM

nicht_aktiv


"ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1 i ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2 powinny być na nicht_aktiv" i sposob ponizej: "Po ustawieniu: SBR_SENSOR_BEIFAHRER_MCD na nicht_aktiv"


Jedną z opcji już robiłem, tylko nie pamiętam już, który to był moduł.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Faktycznie, myślałem, nie wiem dlaczego, że chodzi o matę :duh:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Witam Panowie,


Nie będę zakładał nowego wątku bo ten wydaje się być bardzo podobny do mojego problemu.

OD jakiegoś pół roku jestem posiadaczem BMW 530d e61 z 2004 roku. Auto sprowadziłem z Niemiec z kilkoma bolączkami i jedna z nich były świecące sie ikonki od pasów bezpieczeństwa i poduszki powietrznej. Pierwsza naprawa mata w fotelu pasażera, jakieś 2 miesiące póżniej znowu zaświeciły sie kontrolki od pasów i poduszki. Pojechałem na "reklamacje" ale okazało się że tym razem był błąd z klemą pirotechniczną plusową i została ona wykodowana i kontrolki zginęły.

Jakieś 2 tygodnie temu auto trafilo do elektryka na naprawe alternatora bo przestało zapalać. Alternator naprawiony auto pali na dotyk ale znowu zaświeciły sie kontrolki od pasów i poduszek. Elektryk rozkłada ręce bo jak skasuje błąd on znowu powraca...

Ja podpiąłem się INPĄ i zczytałem taki błąd moduł SFZ 9B04, który w Internecie rozkodowałem jako "9B04 SFZ: Niezgodne kodowanie obwodu zapłonu zacisku bezpieczeństwa akumulatora sfz60 Satelita centrum pojazdu"


Czy to wskazuje że znowu trzeba wykodować kleme pirotechniczną ?

Jak tak to jaki to wpis, mam tez NCS ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.