Skocz do zawartości

Kasowanie Inspekcji Problem


Zagorek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem gdyz skonfigurowałem kabelek pod diss oraz inpe wszystko smiga ale nie mam opcji kasowania oleju i od wymiany oleju jezdze tak ze swiecacym sie serwisem probowalem tego myku z naciskaniem check na godzine oraz kasownika kilometrow i wchodzi mi w ukryte menu zamiast do tego drugiego

Czy ktos sie spotkal z czyms takim ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Czy odliczanie przeszło już na wartość minusową ? Bo jeśli tak to Inpą ani Disem tego nie zrobisz, z tego co pamiętam to trzeba użyć Tool32 ale nie jestem pewny.

Jeśli dalej jest na plusie to skasujesz wchodząc w menu serwisowe ale muszą być zamknięte drzwi, kluczyk przekręcony na zapłon czyli 2 pozycja (jeśli masz przycisk start/stop to naciskasz go "w automacie bez hamulca a w manualu bez sprzęgła" potem przyciskiem CHECK na lewej manetce przełączasz tak żeby na wyświetlaczu między zegarami pojawiła się data i dopiero wtedy przytrzymaj dłużej przycisk od kasowania przebiegu dziennego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Poszukaj kogoś na forum kto bedzie umiał to zrobić programem chyba tool32 ale nie pamietam dokldanie.

 

EDIT: Znalazłem małą instrukcję z przed 5 lat napisaną przez kolegę "nerwus" tak że pozwolę sobie zacytować:

 

Odpla Tool32 i wybierz kombi46.prg. W zakladce "komendy" odszukaj "kasowanie inspeckcji". Wyplenij pole argument w zelznosci od tego jaka chcesz inspekcje skasowac (zerknij do okienka tabela za parametrami). Wyslij recznie komende do sterownika.

 

PS. I jeszcze na zagranicznym forum znalazlem to: http://5series.net/forums/e60-discussion-2/e60-reset-brake-pad-sensors-using-tool32-inpa-139966/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Inspekcje zresetowalem trzymalem kilkukrotnie przycisk kasowania malego zegara na 5 sec i sie udalo

kolego mam ten sam problem opisz krok po kroku i co to kasowanie małego zegara, już mam dziurę w palcu a samochód przechodzi do meni ukrytego pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Inspekcje zresetowalem trzymalem kilkukrotnie przycisk kasowania malego zegara na 5 sec i sie udalo

kolego mam ten sam problem opisz krok po kroku i co to kasowanie małego zegara, już mam dziurę w palcu a samochód przechodzi do meni ukrytego pozdrawiam

 

Instrukcje masz wyżej a przycisk kasowania małego zegara to to samo co przycisk od kasowania przebiegu dziennego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
Poszukaj kogoś na forum kto bedzie umiał to zrobić programem chyba tool32 ale nie pamietam dokldanie.

 

EDIT: Znalazłem małą instrukcję z przed 5 lat napisaną przez kolegę "nerwus" tak że pozwolę sobie zacytować:

 

Odpla Tool32 i wybierz kombi46.prg. W zakladce "komendy" odszukaj "kasowanie inspeckcji". Wyplenij pole argument w zelznosci od tego jaka chcesz inspekcje skasowac (zerknij do okienka tabela za parametrami). Wyslij recznie komende do sterownika.

 

PS. I jeszcze na zagranicznym forum znalazlem to: http://5series.net/forums/e60-discussion-2/e60-reset-brake-pad-sensors-using-tool32-inpa-139966/

 

Czy mozesz podać z jakiego tematu to było? Mam ten problem ale tool32 nie pomaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Siema, dzisiaj mialem kolejne auto z przekroczonym serwisem olejowym ktorego nie dalo sie skasowac... w ista byl taki blad:


https://zapodaj.net/08620ff0eb945.jpg.html


Pomoze kotos?

Przeczytać to , co Ista pisze , religia nie pozwala ? No i w końcu sprawdzić dane kodowania DDE i czujnik .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest auto z 2005, nie ma opcji kodowania dde w ncs z tego co wiem. Bledow brak wiec podejrzewam ze czujnik oleju jest dobry... co niby mialbym robic w tym dde w ista? auto chyba nigdy nie bylo kodowane przez nikogo wiec powinno byc jak fabryka, jedyny wlasciciel ktory tylko potrafi nim jezdzic...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, dzisiaj mialem kolejne auto z przekroczonym serwisem olejowym ktorego nie dalo sie skasowac... w ista byl taki blad:


https://zapodaj.net/08620ff0eb945.jpg.html


Pomoze kotos?

Przeczytać to , co Ista pisze , religia nie pozwala ? No i w końcu sprawdzić dane kodowania DDE i czujnik .

 

Podpowiesz gdzie mam wejsc zeby zrobic ECU troubleshooting?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.