Skocz do zawartości

3.0d - błąd elektrycznej pompy paliwa


timgoral

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Samochód gaśnie po parunastu sekundach oraz informuje o błędzie pompy paliwa.

Zaczęło się od odłączenia akumulatora oraz napięcia idącego z alternatora 15,5 V.

Po podłączeniu pod kompa:

 

A54D No message from EKP control unit, receiver KOMBI, transmiter EPK

S 0001 No communication possible with: Electric fuel pump.

49B8 Message (status, electric fuel pump, 0x335) faulty, receiver DME-DDE, transmiter EPK

 

Moduł był podmieniany i nic to nie dało. Napięcie na PT_CANach ok, na kablu po stacyjce też, rezystancja ok

Pompa na krótko działa i samochód wtedy nie gaśnie pomimo nieszczęsnego komunikatu (przy tej okazji wywala błędy za wysokiego ciśnienia).

Czy wystarczy aktualizacja softu by poprawić komunikację, czy szukać problemu w zegarach? Dodam że przypadkowo moduł odzyskał komunikacje kilka razy, ale po uruchomieniu silnika i nadziei na happy end wszystko wracało do "normy" :/

Macie jakieś propozycje???

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.