Skocz do zawartości

INSTRUKCJA KODOWANIA NCS EXPERT / NCS DUMMY


bmw-power

Rekomendowane odpowiedzi

Przewalkowalem sprawę. Niestety nie udało się przypisać nowego klucza. Myśle, ze to przez fakt tego, ze kompletnie nie potrafię się posługiwać programem Tool32.

Po włożeniu czystego kluczyka można go odczytać w pliku txt ale nie wiem jak to zrobić żeby odpalać auto. Jest tam sporo innych opcji tylko nie potrafię zatwierdzić ich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 391
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przewalkowalem sprawę. Niestety nie udało się przypisać nowego klucza. Myśle, ze to przez fakt tego, ze kompletnie nie potrafię się posługiwać programem Tool32.

Po włożeniu czystego kluczyka można go odczytać w pliku txt ale nie wiem jak to zrobić żeby odpalać auto. Jest tam sporo innych opcji tylko nie potrafię zatwierdzić ich

 

Nie da się kolego czystego klucza dopisać do EWS, aby auto odpalało.

...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No trudno, szkoda. Już zakupiłem AK90+ teraz tylko czekam na dostawę i będzie trzeba zrobić wszystko „po normalnemu” z wyciąganiem EWS3

 

Nie po normalnemu, tylko tak jak książka pisze :) Innej metody nie ma.

...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak krok po kroku wyłączyć dźwięk nie zapiętych pasów w e60 ? Wiem że, muszę dodać FA

+OI11 dla kierowcy

+OI12 dla pasażera


ale w jaki sposób to zrobić ? A później połączyć się z modułem KOMBI i zmienić wartość na


SBR_BEIFAHRER - nicht_aktiv

SBR_FAHRER - nicht_aktiv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

usuwasz z FA język (angielski, niemiecki , francuski zależnie jaki masz ) wpisujesz do FA $6UD kodujesz do serii CAPPL i gotowe, zmieniasz na polski w idrive

jak masz wgrane poprzez płytę w CCC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak potrzebujesz jeszcze wgrać soft, ok godzina 20minut , sam NCS to tylko dodatek wskazane jest mieć najnowszy soft w CCC (tylko po światłowodzie ICOM A + ICOM B MOST) , dopiero w CIC można kodować na język polski NCS i to też w softach po 2012roku w starszych trzeba programować też po MOST ( ICOM A+ ICOM B )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak potrzebujesz jeszcze wgrać soft, ok godzina 20minut , sam NCS to tylko dodatek wskazane jest mieć najnowszy soft w CCC (tylko po światłowodzie ICOM A + ICOM B MOST) , dopiero w CIC można kodować na język polski NCS i to też w softach po 2012roku w starszych trzeba programować też po MOST ( ICOM A+ ICOM B )

Taką płytę da radę gdzieś kupić/pobrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Oddaj to komuś kto ogarnia. Żadna płyta.

Młody90 co Ty masz braki w wiedzy do CCC pl jest płyta , do update softu jest ISTAP/WINKFPT z ICOM A i ICOM B most interfejsem światłowodowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddaj to komuś kto ogarnia. Żadna płyta.

Młody90 co Ty masz braki w wiedzy do CCC pl jest płyta , do update softu jest ISTAP/WINKFPT z ICOM A i ICOM B most interfejsem światłowodowym.

 

Ale sama płyta tego nie zrobi. Bardziej o to mi chodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tu. Pobrałem INPE z tej strony https://ibmw.info/inpa-f/

Wszystko poinstalowałem i zrobiłem zgodnie z instrukcją i teraz jest pewien problem. Odpalam inpę a na dole gdzie są zakładki zazwyczaj z wyborem modelu samochodu pola są puste.. Mam rozumieć że program automatycznie rozpozna model po podłączeniu kabla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tu. Pobrałem INPE z tej strony https://ibmw.info/inpa-f/

Wszystko poinstalowałem i zrobiłem zgodnie z instrukcją i teraz jest pewien problem. Odpalam inpę a na dole gdzie są zakładki zazwyczaj z wyborem modelu samochodu pola są puste.. Mam rozumieć że program automatycznie rozpozna model po podłączeniu kabla?

Nie, nie zrobiłeś wszystkiego / lub źle to zrobiłeś.

Spójrz na to jeszcze raz i znajdziesz błąd.

...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam


mam problem z moim e60 lci. Chciałem dołozyć do niego tempomat , zamontowałem manetkę tempomatu o odpowiednim numerze części oraz obudowę kolumny kierowniczej . Dopisałem do FA $540 którą jest tempomat , zakodowałem po tym funkcją FA_WRITE moduły CAS , LMA oraz KOMBII . Później zrobiłem w nich kodowanie popierz SG_CODIREN. Tempomat w dalszym ciągu nie działa . Domyślam się ze powinieniem jeszcze zrobić to w DSC ale nie mam go na tej liście w NCS EXPERT ....


Czy jest ktoś kto potrafi pomoc ?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Potrzebuje pomocy.


Mam E46 z 2002 r 330ci SSG. Po wymianie akumulatora wysypał się przebieg (wyświetla 999 999km). Został zmieniony licznik- okazało się, że problem z przebiegiem zrodził się w EWS- tam również widnieje taki przebieg.

Na chwile obecna są zmienione zegary. (nie zgadza się VIN).


Podczas prób dojścia do ładu sytuacja się skomplikowała (używany był Pa Soft). Aktualnie Licznik wymaga korekty VIN, EWS wymaga korekty przebiegu.

Nie podczas identyfikacji PaSoftem nie rozpoznaje opcji wyposażenia, NCS expert nie chce się połączyć się z zadnym z dostępnych modułów (do tej pory łączył się przez ALSZ)


Czy ktoś ze śląska posprząta tej bałagan odpłatnie?


Licznik jest z automatu, Pasoft nie może go przekodować pod ssg (funkcja jest nieaktywna) - czy to również jest do ogarnięcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje pomocy.


Mam E46 z 2002 r 330ci SSG. Po wymianie akumulatora wysypał się przebieg (wyświetla 999 999km). Został zmieniony licznik- okazało się, że problem z przebiegiem zrodził się w EWS- tam również widnieje taki przebieg.

Na chwile obecna są zmienione zegary. (nie zgadza się VIN).


Podczas prób dojścia do ładu sytuacja się skomplikowała (używany był Pa Soft). Aktualnie Licznik wymaga korekty VIN, EWS wymaga korekty przebiegu.

Nie podczas identyfikacji PaSoftem nie rozpoznaje opcji wyposażenia, NCS expert nie chce się połączyć się z zadnym z dostępnych modułów (do tej pory łączył się przez ALSZ)


Czy ktoś ze śląska posprząta tej bałagan odpłatnie?


Licznik jest z automatu, Pasoft nie może go przekodować pod ssg (funkcja jest nieaktywna) - czy to również jest do ogarnięcia?

 

napisz PW.

...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Koledzy problem dotyczy radia professional CD w e87


Zmieniłem radio z bussines. Dodałem FA $663 i $672 (zmieniarka) do CAS i FRM.

Programowałem przez WinKFP ecu family RA2CL2. Po tym programowaniu zapisało ZB no. który teraz pokazuje w ecu family RADPLUS2.

Podczas programowania poprawnie zmieniło VIN dla MASK/CCC i MOSTGW. Mój plik w inpa UIF wygląda książkowo i co z tego.

Stary numer ZBno który był jeszcze przez moim programowanie również pokazuje w pliku RADPLUS2.HIS w C:\EC-APPS\NFS\DATA\RADPLUS2.

Tak więc wygląda jakby zaprogramowane było OK.

Problem: Nie mogę połączyć się NCS z RAD2. Błąd COAPI-2020


Czy mógłby ktoś wrzucić, przesłać plik NETTODAT.TRC z odczytu swojego sterownika RAD2.


Prośba o jakąś poradę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.