Skocz do zawartości

jak zakodować tempomat E90


kubaj123

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

przełącznik dobrany odpowiednio pod numer vin . jak połącze się z SZL w statusach rozpoznaje różne położenia dzwigni tempomatu wiec zakodowany jest ok , probowałem jeszcze zakodować opcję $544 ale efekt ten sam . Może coś w dsc zrobiłem nie tak ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbuj używić dsc poprzez winkfp, wgraj na nowo soft i może wtedy łyknie, ewentualnie SPdaten lub od nowa zainstalować ncs itd, musisz próbować. Jak już zacznie widzieć i zakodujesz to problem z głowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem starszą wersja nsc’a i było tak samo . Pobrałem nowsze SP DATEN do E60 ale tez nic to nie dało . Nic nie uwale w dsc podczas wgrywania softu? Ale skoro inpa i ista łączą się z nim bez problemu to chyba soft jest ok ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

dzisiaj przy chwili czasu odczytałem inpą błedy , dwa były w sterowniku DDE dotyczące swiec zarowych bo sterownik swiec mam do wymiany.

jest jeden który pojawił sie w DSC.


6E0F - DCC : Fehler im interface zum Kombi - instrument .


skasowałem go , przejechałem kawałek bez uzycia tempomatu i nie było błedu . w momencie kiedy uzyje dzwigni tempomatu bład od razu jest zapisywany.

raz nawet pojawił się komunikat na wyswietlaczu Control Cruise deactived .


jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 lata później...
Witam. Mam jedno pytanko nt. tego retrofitu. Po czym poznać czy pająk jest odpowiedni do mojego samochodu? Czy wystarczy że ma dokładnie te same rysunki na dźwigniach kierunkowskazów i wycieraczek? Czy jakieś numery muszą się zgadzać?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.

Odgrzeję troszkę tego kotleta. Może ktoś będzie kiedyś potrzebował info na ten temat.

Także dołożenie multifunkcji i tempomatu do samochodu, który tego nie miał E87 118d 2005.

Kupiona kierownica i multifunkcją i pająk z manetką tempomatu oczywiście z taśmą.

Sam montaż pominę bo jest banalnie prosty.

Multifunkcja działa od razu natomiast tempomat nie i oczywiście pokazały się błedy od abs i ciśnienia w kołach.

NCS dopisanie do FA wartości $249 - multifunkcja i $540 - tempomat. Wartości dopisane w modułach CAS i FRM. Moduł DSC przekodowany pustym plikiem .man

Następnie ISTAD i kalibracja czujnika skrętu, po kalibracji mogłem usunąć błąd abs. 

Dołożony pająk muszę się przyznać, ż nie sprawdziłem żadnych numerów czy będzie pasować i do tego był wyjęty z samochodu z czujnikiem deszczu, którego mój samochód nie posiada.

Po powyższych działaniach wszystko działa i nie ma żadnych błędów.

W razie pytań służę pomocą.

Programowanie konsultowane z moją skarbnicą wiedzy- użytkownikiem Yoshimura za co bardzo dziękuję.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.