• Reklama

INPA po POLSKU

Oprogramowanie, hardware, kodowanie, diagnoza, FAQ. inpa, ncs, nfs, winkfp, dis, sss.

Moderatorzy: Din76, dziqsek, nerwus

Re: INPA po POLSKU

Postprzez adasiek_w » 06 Mar 2012 17:19

Który plik w folderze SGDAT odpowiada za sterownik silnika DDE 5.0 new w e46? Po nazwie jakoś nie mogę dojść (inpa ea90-x)? Chętnie podejmę się próby tłumaczenia na polski, chyba że już ktoś mnie uprzedził :)
"330d - 204 konie w sześciocylindrowym rzędzie"
Awatar użytkownika
adasiek_w
 
 
 
Posty: 29
Dołączenie: 07 Lut 2012 12:23
Miejscowość: Bielsk Podlaski
Moje BMW: E46 330d '04

Re: INPA po POLSKU

Postprzez zax25 » 27 Mar 2012 18:26

Panowie zaczynam tłumaczyć inpe które pliki są do e39 ??
zax25
 
 
 
Posty: 41
Dołączenie: 12 Lip 2008 06:50
Miejscowość: xxxxx

Re: INPA po POLSKU

Postprzez Lucasp » 18 Maj 2012 09:03

i jak ci poszło ? Ja potrzebuje dwóch plików po polsku lub przynajmniej angielsku bo mam po germańsku.
Macie może MS420.ipo i MS430.ipo ?
Awatar użytkownika
Lucasp
 
 
 
Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2008 15:09
Miejscowość: Przasnysz / Gdańsk
Moje BMW: był E36 318is
jest E46 328i

Re: INPA po POLSKU

Postprzez Scyzor997 » 26 Maj 2012 18:11

Witam Koledzy mam pytanko... czy istnieje jakis plik ktory tłumaczy w inpie raport błedów bo mi po anglielsku wyswietla i [BAD] ;/ nic nie kumam ;/ a oto to co mi wyswietla moze ma ktos plik do zrobienia tego :


E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------
Date: 05/26/12 18:07:38 ECU: BMS46DS1 JobStatus: OKAY Variant: BMS46DS1-------------------------------------------------------------
RESULT: 9 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
121 Signal Intake air temperature
Error frequency : 22 Logistic counter: 40
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 0.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 0.00 mg/AS/Z Batteriespannung 11.66 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 187440.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 240.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 174.00 mg/AS/Z Batteriespannung 11.00 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188350.00 km
Error occured 3. times at:
Motordrehzahl 800.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 189.00 mg/AS/Z Batteriespannung 13.46 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188370.00 km
Kurzschluss gegen Ubatt oder Unterbrechung Fehler steuert MIL an Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------
120 Signal air flow meter
Error frequency : 22 Logistic counter: 40
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 0.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 53.25 Grad C Drosselpotispg 0.47 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 187440.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 1120.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 78.00 Grad C Drosselpotispg 0.49 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188350.00 km
Error occured 3. times at:
Motordrehzahl 800.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 54.75 Grad C Drosselpotispg 0.49 V

aufgetreten vor (abs. KMZ) 188370.00 km
Kurzschluss gegen Masse oder Unterbrechung Fehler steuert MIL an Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------
125 Signal Lambda probe before KAT
Error frequency : 2 Logistic counter: 40
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 1960.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 99.75 Grad C Lambdasondenspannung vor KAT 0.36 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 187980.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 2640.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 114.75 Grad C Lambdasondenspannung vor KAT 0.33 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188360.00 km
Unterbrechung oder kein Signal Fehler steuert MIL an Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------
108 control electric fan
Error frequency : 3 Logistic counter: 40
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 1080.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 102.75 Grad C Batteriespannung 13.37 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188280.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 2800.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 111.00 Grad C Batteriespannung 13.37 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188330.00 km
Error occured 3. times at:
Motordrehzahl 0.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 16.50 Grad C Batteriespannung 11.66 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188360.00 km
Unterbrechung Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------
146 misfire by Cylinder 2
Error frequency : 2 Logistic counter: 40

Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 880.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 501.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 51.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 188350.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 800.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 591.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 53.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 188370.00 km
Aussetzer Fehler steuert MIL an Fehler momentan vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------
123 Signal cooling water exit temperature
Error frequency : 1 Logistic counter: 18
Motordrehzahl 0.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 19.50 Grad C Batteriespannung 11.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188360.00 km
Kurzschluss gegen Ubatt oder Unterbrechung Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------
115 control grid-controlled cooling
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
Motordrehzahl 800.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 114.00 Grad C Batteriespannung 13.84 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188360.00 km
elektrischer Fehler Fehler momentan vorhanden-------------------------------------------------------------
151 Sekundaerluftsysstem Plausibilitaet
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
Motordrehzahl 1000.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 26.25 Grad C Batteriespannung 13.56 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188360.00 km
unplausibel Fehler momentan vorhanden-------------------------------------------------------------
169 Heizleistung Sonde vor Kat
Error frequency : 3 Logistic counter: 40

Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 1000.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 25.50 Grad C Batteriespannung 13.75 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188370.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 960.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 42.00 Grad C Batteriespannung 13.65 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188370.00 km
Error occured 3. times at:
Motordrehzahl 840.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 77.25 Grad C Batteriespannung 13.75 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 188370.00 km
unplausibel Fehler steuert MIL an Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch =============================================================
Awatar użytkownika
Scyzor997
 
 
 
Posty: 39
Dołączenie: 11 Maj 2012 15:04
Miejscowość: Rataje
Moje BMW: BMW 318Ci 1995cm3, 143koni 2004r

Re: INPA po POLSKU

Postprzez dirty.73 » 26 Maj 2012 21:40

wymień przepływke,czujnik temp płynu,termostat,i chyba sonde przed katem,bo grzałka niedomaga
dirty.73
 
 
 
Posty: 200
Dołączenie: 31 Gru 2010 19:39
Moje BMW: e39 520i touring 1999

Re: INPA po POLSKU

Postprzez dirty.73 » 26 Maj 2012 21:42

Lucasp napisał(a):i jak ci poszło ? Ja potrzebuje dwóch plików po polsku lub przynajmniej angielsku bo mam po germańsku.
Macie może MS420.ipo i MS430.ipo ?

mamy,do e39 wszystko(no prawie) :mrgreen:
dirty.73
 
 
 
Posty: 200
Dołączenie: 31 Gru 2010 19:39
Moje BMW: e39 520i touring 1999

Re: INPA po POLSKU

Postprzez Scyzor997 » 28 Maj 2012 10:57

dirty.73 napisał(a):wymień przepływke,czujnik temp płynu,termostat,i chyba sonde przed katem,bo grzałka niedomaga


Dzieki Kolego za przetłumaczenie co do wymiany :)
Awatar użytkownika
Scyzor997
 
 
 
Posty: 39
Dołączenie: 11 Maj 2012 15:04
Miejscowość: Rataje
Moje BMW: BMW 318Ci 1995cm3, 143koni 2004r

Re: INPA po POLSKU

Postprzez Kryniu777 » 18 Wrz 2012 16:41

Scyzor uporałeś się z problemem
Kryniu777
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 4
Dołączenie: 22 Maj 2012 16:56
Moje BMW: nie powiem

Re: INPA po POLSKU

Postprzez boogie321 » 02 Lut 2013 10:27

Witam.Ma ktos spolszczenie do inpy??
Artek
boogie321
 
 
 
Posty: 37
Dołączenie: 06 Lip 2008 18:44
Miejscowość: katowice
Moje BMW: BMW e46 330CI Coupe

Re: INPA po POLSKU

Postprzez spikepool » 04 Paź 2013 15:41

a jest gdzieś spolszczenie DDE 5.0?? nigdzie nie mogę znaleźć, bardzo proszę o pomoc
spikepool
 
 
 
Posty: 580
Dołączenie: 12 Lis 2010 15:20
Miejscowość: Łódź/Zgierz
Moje BMW: Było:
e46 320d m47
e46 320d m47n
e46 325i m54b25
e90 325i n52b25
Jest:
F10 320d 2013r

Re: INPA po POLSKU

Postprzez gelu1 » 31 Paź 2013 10:33

Witam.
Panowie czytam te wszystkie posty i nadal niewiem jak poprawnie Inpe zainstalować pod WIN 7. Napiszcie jaką i z kąd sciągnąć i co następnie krok po kroku zrobić aby ją uruchomić i ewentualnie aby była po polskiemu :) Na tą chwile sciągnołem wszystko z tąd http://chomikuj.pl/trandolf/INPA+pod+WIN7 i teraz co pokolei instalować łącznie z fejsem. Fejs zakupiony z tej aukcji http://allegro.pl/bmw-adapter-e36-e46-e ... 49065.html Pacjentem ma być E60 530d z 2004r
gelu1
 
 
 
Posty: 272
Dołączenie: 27 Wrz 2007 06:47
Miejscowość: TOS
Moje BMW: X6 E71 3.5D i E87 120D; Wcześniej: E63 645,E85 Z4,E87 118d,X3 E83,E60 530d,E39 528,E39 523,E36 318

Re: INPA po POLSKU

Postprzez kri35 » 17 Lut 2014 11:15

Panowie , wiecie może które pliki przetłumaczyć, żeby wszystkie menu i podmenu były po polsku, silnik n45.
Kilka już przetłumaczyłem( E90.ipo, Exx.ipo, MDS_90.ipo, ME9N45.ipo, MS450.ipo, MUST_EXX.ipo i coś tam jeszcze...) i jedynie mam główne menu po polsku?

NIE AKTUALNE dzieki koledze trandolf
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Awatar użytkownika
kri35
BMW Klub Polska
BMW Klub Polska
 
Posty: 1004
Dołączenie: 04 Kwi 2013 17:31
Miejscowość: Warszawa
Moje BMW: było: e90 320si, jest n54, będzie CS

Re: INPA po POLSKU

Postprzez papa41 » 14 Maj 2014 09:02

Posiada ktoś może spolszczenie pełne do e90?
Awatar użytkownika
papa41
 
 
 
Posty: 43
Dołączenie: 14 Mar 2013 11:25
Miejscowość: Warszawa
Moje BMW: E 90 320 D 2006

Re: INPA po POLSKU

Postprzez sebal7 » 26 Maj 2014 20:12

Też przyłączam się do pytania kto ma inpa po polsku do bmw e90 to jestem chetny do pobrania .
Słyszałem że NCS też jest już przetłumaczony .
sebal7
 
 
 
Posty: 242
Dołączenie: 30 Lip 2012 21:44
Miejscowość: Gdańsk
Moje BMW: Bmw e91 318d rok 2008 silnik n47 143 KM

Re: INPA po POLSKU

Postprzez sebal7 » 18 Sie 2014 17:45

Witam .
Możecie mi powiedzieć co przetłumaczyć żeby przyciski na dole (inpa) były po polsku .
Używam do tłumaczenia decodeIPO i sądziłem że już wszystko przetłumaczyłem w Exx ale przyciski są nadal po niemiecku .
sebal7
 
 
 
Posty: 242
Dołączenie: 30 Lip 2012 21:44
Miejscowość: Gdańsk
Moje BMW: Bmw e91 318d rok 2008 silnik n47 143 KM

PoprzedniaNastępna

Powróć do Diagnoza komputerowa

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: grz3siek oraz 9 gości