Skocz do zawartości

Diagnoza - szukam/oferuje


nerwus

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam pomocy dla mojej Buni E39 rocznik 2000 przedlift - zamieszkała w Warszawie ;)

Świeży zakup klasyka ale potrzebuje pomocy przy niej jak poniżej.

- automatyczne światła dzienne - przeprogramowanie na automat świateł długich na 20% w celu oszczędzania Xenonów i dla pamięci;

- diagnoza nie działających czujników wstecznych (po wrzuceniu na R mam przez chwilę ciągły sygnał i tylko tyle);

- nie działa ryglowanie/odryglowanie prawych drzwi przednich (działa otwieranie za pomocą klamki i blokada za pomocą ręcznego rygla);

- dziś po naprawie licznika (brak pikseli) okazało się, że sprzedający zakleił taśmą izolacyjną ikonkę silnika i mam teraz check engine na pomarańczowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Witajcie,

bmw f11 2012 wymienione wnętrze.

Jest zaprogramowana opcja 0459, lecz nie działa okrągły przycisk do poduszek w oparciu fotela ( lumbar support).

f925828d3074.jpg

D której opcji wyposażenia należą te fotele?

A opcję 488 dopisałeś i dokodowałeś? To właśnie jest opcja za pompowanie lędźwi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam,

czy jest możliwość stwierdzić powód słabego palenia poprzez diagnostykę komputerową. Tak abym wiedział na pewno czy czujnik ciśnienia paliwa na listwie czy wtryski (choć nic nie kopci) czy cos jeszcze innego. Kraków i kierunek Oświęcim, Wadowice? Ktoś ma możliwość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam,

czy jest możliwość stwierdzić powód słabego palenia poprzez diagnostykę komputerową. Tak abym wiedział na pewno czy czujnik ciśnienia paliwa na listwie czy wtryski (choć nic nie kopci) czy cos jeszcze innego. Kraków i kierunek Oświęcim, Wadowice? Ktoś ma możliwość?

O którym aucie mówisz? E53?

W starych M57 miałem kilka przypadków ciężkiego rozruchu(długo należało kręcić, albo w ogóle bez podania samostartu/plaka w dolot nie był w stanie zapalić.

Próba przelewowa na samym zapłonie pokazała w każdym przypadku, że pierwszy wtryskiwacz za dużo podaje do przelewu. Już sam zapłon wystarczył, żeby przelew we wtryskiwaczu otworzył się. Po wymianie wtrysku, auta zaczęły działać prawidłowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dzięki. Tak E53 2003r więc stary M57. Mam cały czas nadzieję że to jednak nie wtrysk. Jak zregeneruje/wymienie jeden wtrysk to inny może zacząć lać więc pewnie wszystkie trzeba przejrzeć. Ale na lejących wtryskach powinien chyba zakopcić? U mnie jakoś strasznie długo nie odpala. Może sekunde dłużej niż powinien. Wcześniej, przed latem, jak było chłodniej, to na gorącym silniku odpalał taka samo. Teraz w lecie (albo się pogorszyło po prostu) na gorącym silniku trzeba kręcić z 1,5-2 sekundy. Więc dramatu nie ma. Jest też świeca któraś do wymiany, ale ponoć w tych sześciocylindrowych jakbym nawet wyjął całkiem jedną świecę to powinien odpalić ładnie więc to chyba nie to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam, czy ktoś z poznania jest w stanie ogarnąć mi inpe iste itp. Mam interfejs, instaluje programy lecz inpa nie widzi zapłonu

Niekoniecznie musi "widzieć" zapłon. Dużo zależy od jakości kabelka. Nie każdy kabel odbiera takie informacje.

Jeśli nie możesz się połączyć to możliwe, że masz ustawiony niewłaściwy port com.

Kliknij prawym na komputer, wybierz właściwości, następnie menedżer urządzeń. Znajdź na liście zakładkę porty. Tam będzie wirtualny port com(musisz mieć podłączony kabel do usb). Musisz go zmienić na właściwy(taki jak ustawiłeś podczas instalacji inpy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktoś z poznania jest w stanie ogarnąć mi inpe iste itp. Mam interfejs, instaluje programy lecz inpa nie widzi zapłonu

Jak sobie jeszcze nie poradziłeś to odezwij się na priv, możesz podjechać do mnie to sprawdzimy Twój interfejs i instalkę.

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,


aktualizowałem AMPT70 winkfp i po aktualizacji mam zła konfigurację wzmacniacza:

SONDERKANAL_DIRAC_BYPASS

ein

BAUREIHE_AMPT

e70_pu09

AMP_SICHERHEITSFAHRZEUG

nicht_aktiv


Powinna być :

SONDERKANAL_DIRAC_BYPASS

aus

BAUREIHE_AMPT

e70

e81

e82

e84

e87

e88

e90

e91

e92

e93

AMP_SICHERHEITSFAHRZEUG

nicht_aktiv


Próbowałem wiele razy ncs expertem,ale bezskutecznie.


Aktualizacja AMPT70 poprzez NBT (retrofit) przy uzyciu e-net, a kodowanie po d-kan kablu.


Ktoś jest w stanie to ogarnąć, okolice Wawy


Pozdrawiam


M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy jest ktoś kto by mi pomógł w przekodowaniu kilku opcji w BMW e70 2007r. z USA na EU najbardziej mi zależy na wyłączeniu obrysówek w kierunkowskazach i ewentualnie domykanie okien z kluczyka, co prawda cienko stoję z gotówką (naprawa zjadła rezerwę budżetową i pożyczkę ) ale mogę zaoferować dobrą butelkę i miłe towarzystwo. Lokalizacja Warszawa i okolice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Witam

Jest tu ktoś ktoś kto by mi pomogł?, potrzebuje skasować crashdate oraz zrobić adaptację lampy w f30 w okolicy Oświęcimia.

Na początek zdemontuj sterownik airbag i sprawdź jak wygląda w środku. Spotkałem się z F20 gdzie wypaliło elementy na płycie i konieczna była jego wymiana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Szukam kogoś z Krakowa lub zdalnie do diagnostyki w X5 E70 wzmacniacza audio.

Wzmacniacz wysłałem do gościa z Wawy na naprawę z usterkami: odcina basy i nie grają lewe tylne drzwi.

Zapłaciłem, przyszedł i usterka nadal występuje. Gość się upiera że to u mnie jest problem bo on naprawił końcówkę mocy.

Dodatkowo potrzebuję zdiagnozować podciśnienie czy gdzieś mi ucieka czy zawór padł.


Pomoże ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, próbuje wykodować kleme przez NCS Expert i na etapie SG_CODIEREN, czyli po zaznaczeniu klemy na nicht_aktiv w NCS Dummy, poprawnym załadowaniu pliku .MAN, wyborze SG_Codieren w NCS Expert i wciśnięciu Execute Job wyskakuje mi taki komunikat:


ERROR IN CABD! Look at CABI.ERR and ERROR.LOG!


COAPI-2020: SG antwortet nicht IFH-0009: SG nicht angeschlossen oder meldet sich nicht CZAE_2

COAPI-2020: SG antwortet nicht SG_CODIEREN


Reinstalowałem INPE z różnych źródeł i na każdej jest ten sam błąd. Co ciekawe, moduł komfortu można z powodzeniem kodować dowoli, żadne błędy nie wyskakują. Tylko grzebiąc przy module Airbag wyskakuje mi owy błąd.


Chyba, że modułu ABG nie można kodować, jeśli poduszki były już kiedyś wystrzelone? Ale błędy poduszek zniknęły po ich wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witajcie,

Szukam kogoś z Krakowa lub zdalnie do diagnostyki w X5 E70 wzmacniacza audio.

Wzmacniacz wysłałem do gościa z Wawy na naprawę z usterkami: odcina basy i nie grają lewe tylne drzwi.

Zapłaciłem, przyszedł i usterka nadal występuje. Gość się upiera że to u mnie jest problem bo on naprawił końcówkę mocy.

Dodatkowo potrzebuję zdiagnozować podciśnienie czy gdzieś mi ucieka czy zawór padł.


Pomoże ktoś?

Może tak być, że problem leży po stronie samochodu. Dobrze byłoby multimetrem sprawdzić rezystancję poszczególnych głośników we wtyczce wzmacniacza


 

Witam, próbuje wykodować kleme przez NCS Expert i na etapie SG_CODIEREN, czyli po zaznaczeniu klemy na nicht_aktiv w NCS Dummy, poprawnym załadowaniu pliku .MAN, wyborze SG_Codieren w NCS Expert i wciśnięciu Execute Job wyskakuje mi taki komunikat:


ERROR IN CABD! Look at CABI.ERR and ERROR.LOG!


COAPI-2020: SG antwortet nicht IFH-0009: SG nicht angeschlossen oder meldet sich nicht CZAE_2

COAPI-2020: SG antwortet nicht SG_CODIEREN


Reinstalowałem INPE z różnych źródeł i na każdej jest ten sam błąd. Co ciekawe, moduł komfortu można z powodzeniem kodować dowoli, żadne błędy nie wyskakują. Tylko grzebiąc przy module Airbag wyskakuje mi owy błąd.


Chyba, że modułu ABG nie można kodować, jeśli poduszki były już kiedyś wystrzelone? Ale błędy poduszek zniknęły po ich wymianie.

A jak próbujesz dokodować domyślnym profilem lub pustym man to też jest problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"cursor"

Mam pomierzone i są przejścia czyli cewka ok. Oporność 4omy więc po stronie głośników jest ok.

Nie umiem sprawdzić wyjścia ze wzmacniacza na ten kanał czy w ogóle jest.

Pytanie czy gość od naprawy wzmacniacza ściemnia czy są jeszcze jakieś inne możliwości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.