Skocz do zawartości

Diagnoza - szukam/oferuje


nerwus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Szukam kogos kto jest w stanie sflashowac sterownik ms45 z BMW e60. Auto po swapie z 2.2 na m54b30. Do tego wykodowanie sond za katalizatorami bo mam usunięte. Śląsk lub Małopolska mni einteresuje, jestem z Oświęcimia.

Podeślij na PW numer telefonu do siebie. Żona zagaduje, żeby jechać do Andrychowa, zabrać komputer ze sobą to żaden problem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, nie wiem w której kategorii wrzucić info więc żeby nie tworzyć kolejnego topiku daje tutaj.


Czy znacie kogoś w Łodzi kto będzie mógł sprawdzić dobrze samochód, chodzi o 440i. Podpięcie pod komputer, sprawdzenie od strony mechanicznej, wrzucenie na podnośnik itp.


Z góry dzięki za pomoc (jeżeli to nie ten temat proszę o poinstruowanie gdzie wrzucić :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Cześć, szukam pomocy w Krakowie. Chyba narozrabiałem, 5 dni walki z inpą,dis,ista. Chciałem zaprogramować obroty na biegu jałowym po odpięciu disy, jednak skończyło się na skasowaniu wszystkich adaptacji. Auto uziemione odpala i gaśnie po 2 sekundach. Prawdopodobnie zakupiłem badziewny interface ale już się poddaje i szukam pomocy. Gdyby ktoś był chętny lub wskazał do kogo się zgłosić o pomoc był bym wdzięczny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam osoby na Dolnym Śląsku która zakoduje mi funkcję asystenta świateł drogowych oraz czytania znaków drogowych. Potrzeba połączyć jeszcze moduł Kafas z ZGW, reszta zamontowana.


W najbliższym czasie chcę doposażyć auto jeszcze w Head UP to jak ktoś ogarnia temat można za jednym razem wszystko zrobić. Jestem z Wałbrzycha i czym bliżej tym lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam osoby która podejmie się diagnozy turbiny w e91 320D M47 163km plus jeżeli to możliwe zweryfikuje czy coś nie było grzebane w sofcie.


Stan aktualny:

- turbo (lub coś innego) wyje, nawet na wolnych obrotach (bez gazu)

- moc jest OK

- turbo suche bez luzów na obu osiach


Film:



Śląsk, najlepiej Bielsko-Biała i okolice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam osoby, która podejmie się :

- odszyfrowania kodów w EWS 3.3, tzw. service data

- usunięcia kluczyków z EWS 3.3 i pozostawienie jednego jedynego, którym dysponuję

- wpisania ISN do DME 7.2 (E53 M62)

- zweryfikowania ustawień parametrów, bo prawdopodobnie ktoś (poprzedni właściciel?) aktywował ogranicznik prędkości, gdyż przy 190 kmh samochód łapie muła nawet, kiedy wymuszę kickdown silnik kręci do ponad 6 trpm, ale nie jedzie (kiedy jeszcze odpalał i jeździł)

- spięcia wszystkiego do stanu, w którym będzie wszystko ze sobą współpracować (moduł podstawowy komfortu mam z E39 2005 roku wersja USA, IKE z E39 z 2007 roku, pozostałe moduły zdają się być nominalne - przynajmniej daty odczytywane via INPA korelują z tą produkcji mojego złomu).


Auto stoi na Opolszczyźnie, na moim podwórku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam osoby która podejmie się diagnozy turbiny w e91 320D M47 163km plus jeżeli to możliwe zweryfikuje czy coś nie było grzebane w sofcie.


Stan aktualny:

- turbo (lub coś innego) wyje, nawet na wolnych obrotach (bez gazu)

- moc jest OK

- turbo suche bez luzów na obu osiach


Film:



Śląsk, najlepiej Bielsko-Biała i okolice.

 

A co go boli tak naprawdę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam osoby, która podejmie się :

- odszyfrowania kodów w EWS 3.3, tzw. service data

- usunięcia kluczyków z EWS 3.3 i pozostawienie jednego jedynego, którym dysponuję

- wpisania ISN do DME 7.2 (E53 M62)

- zweryfikowania ustawień parametrów, bo prawdopodobnie ktoś (poprzedni właściciel?) aktywował ogranicznik prędkości, gdyż przy 190 kmh samochód łapie muła nawet, kiedy wymuszę kickdown silnik kręci do ponad 6 trpm, ale nie jedzie (kiedy jeszcze odpalał i jeździł)

- spięcia wszystkiego do stanu, w którym będzie wszystko ze sobą współpracować (moduł podstawowy komfortu mam z E39 2005 roku wersja USA, IKE z E39 z 2007 roku, pozostałe moduły zdają się być nominalne - przynajmniej daty odczytywane via INPA korelują z tą produkcji mojego złomu).


Auto stoi na Opolszczyźnie, na moim podwórku.


Co się działo z autem? . Jak coś to pisz na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam osoby na Dolnym Śląsku która zakoduje mi funkcję asystenta świateł drogowych oraz czytania znaków drogowych. Potrzeba połączyć jeszcze moduł Kafas z ZGW, reszta zamontowana.


W najbliższym czasie chcę doposażyć auto jeszcze w Head UP to jak ktoś ogarnia temat można za jednym razem wszystko zrobić. Jestem z Wałbrzycha i czym bliżej tym lepiej :)



Witam, jakby ktoś potrzebował diagnostyki na terenie Wrocławia to zapraszam do kontaktu. Jakbyś ktoś potrzebował sprawdzić historie pojazdu również jestem w stanie pomóc o ile będzie występowała.


Jakby trzeba było to jestem w stanie to zrobić. Jestem z Wrocławia. Więcej info prywatnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć,


szukam osoby z Krakowa lub okolic, która będzie w stanie zweryfikować poprawność konfiguracji oraz sam kabel. Korzystam z gotowej wirtualki + kabel viaken, ale nie jestem w stanie automatycznie wykryć pojazdu w rheingoldzie ani poprawnie się z nim połączyć. Inpa zadziałała dla silnika M47, jednak przy N57 dostaję bład.


Jeśli ktoś byłby zainteresowany, to proszę o priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pokaż jaki masz kabel bo może masz tylko do preLCI i dlatego nie działa z N :)

 

https://allegro.pl/oferta/interfejs-bmw-usb-k-dcan-inpa-dis-przelacznik-7-8-7164673627 - po opisie wyglądał na odpowiedni

Faktycznie, mam taki sam i działa. Jak nie mam pod ręką ICOMa to korzystam właśnie z niego.

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kuj0n


A jaką masz konfigurację kabla? U mnie w instrukcji jest napisane, że kabel działa tylko na COM2, ale nie ma informacji o latency i bitrate. Ustawiłem na 1ms i transmisję 1024/1024 bitów.

Inpa wykrywa zapłon/akumulator, więc zakładam że zmiana configu na com2 w obd.ini jest poprawna


Sterowniki kabla:

966bc20aa6339.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś podejmie się zakodowania się świateł dziennych świateł na ringach (lub ringi + długie na zmniejszonej mocy) w e91 2006 rok.


Mam fabryczne ksenony, czujnik zmierzchu, przełącznik świateł z opcją auto.


Bielsko-Biała i okolice (śląsk)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czy ktoś podejmie się zakodowania się świateł dziennych świateł na ringach (lub ringi + długie na zmniejszonej mocy) w e91 2006 rok.


Mam fabryczne ksenony, czujnik zmierzchu, przełącznik świateł z opcją auto.


Bielsko-Biała i okolice (śląsk)

Dużo zależy od modułu świateł. FRMFA(pierwsza generacja) nie umożliwiał czegoś takiego z tego co pamiętam. Dopiero FRM2 ogarnia kodowanie jak w polifcie


Szkoda, że nie bliżej(jestem z Raciborza), to można by sprawdzić jaki moduł posiadasz.

Chyba, że masz kabel obd-usb, to da się to ogarnąć zdalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś podejmie się zakodowania się świateł dziennych świateł na ringach (lub ringi + długie na zmniejszonej mocy) w e91 2006 rok.


Mam fabryczne ksenony, czujnik zmierzchu, przełącznik świateł z opcją auto.


Bielsko-Biała i okolice (śląsk)

 

Jestem z Zabrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.