Skocz do zawartości

E87 480A [120d M47 TU2]


shluganavarre

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, z braku czasu nie jestem w stanie przejrzeć wszystkich tematów dotyczących błędu 480A.

Od kilku dni samochód trochę inaczej jeździ, tj. turbo ładuje od ok. 2k rpm.

Sprawdziłem w inpie, błąd to 480A.

Mam pytanie, czy jeśli zapewnię odpowiednie warunki (paliwo, prędkość, temperatura) to komputer sam zacznie procedurę wypalania? Czy muszę pobierać np. disa?

Pozdrawiam i liczę na jak najszybszą pomoc.

https://zapodaj.net/5ac80b8be79c2.png.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=363791


Przeczytaj sobie chociaż pierwszą stronę.

Kolega bardzo dobrze to opisał.


A szczególnie to....

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e91-320d-tou_200606/wiring-functional-info/power-train/diesel-electronics-dde6/particulate-filter-system/EZjPC6cq

Edytowane przez Burza1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

Czyli powinienem zarejestrować stary DPF jako nowy, niestety nie mam programu innego niż INPA czy NCS.

Jest jakiś dostępny w internecie program do zrobienia tego?

UPDATE

Mimo zapewnień, że z błędem 480A DPF się nie wypali, pojechałem go przepalić na trasie 60km ze stałą prędkością. Błąd zniknął, auto zaczęło normalnie wstawać.

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.